2015-02-09, 19:21
Medlem
Kommentar från någon Admin?
2015-02-09, 19:23
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tack.

Fast säger RG själva att det är den dumpen som är deras källa?

Jag tror det. Vem vet vad de påstår?

2012 kommer från deras twittersida när jag tänker efter, därav så finns det inte riktigt i tråden. Möjligtvis som en twitterlänk.
2015-02-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ehre
Kommentar från någon Admin?

Det står ju för fan ovanför där du skrev ditt inlägg...
2015-02-09, 19:29
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs

En moderator är inte samma sak som en admin.
2015-02-09, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Vad? Står något gammalt om att inget är verifierat.
Jag tycker nog att det är ganska verifierat nu..
2015-02-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Var det det han/hon menade så var det ännu dummare.
2015-02-09, 19:40
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Och jag skriver dessutom som medlem...
2015-02-09, 19:53
Medlem
Flashmetas avatar
Som admin4 poängterat i höstas, och som ligger som moderatormeddelande överst idag (min rödfärg):
  • Det finns idag ingen verifierad uppgift att en RG har tillgång till Flashbacks databas - varken ny eller gammal.
  • De uppgifter som publicerats i form av skärmdump är äldre och med felaktig information.
  • Det är alltid bra att använda sig av anonyma e-postadresser, unika användarnamn och lösenord för att öka sin säkerhet runt att vara anonym på nätet.

Är folk som fortsätter skriva - och inte tillför något nytt, utan i stället vädrar delar av det som admin4 redan återgivit - helt jävla blinda?

Researchgruppen kan påstå vad fan de så behagar och AB kan som idag i sin tidning fortsätta gagga på temat "Researchgruppens har granskat [...] användare på Flashback".

Databasen kommer aldrig vare sig Researchgruppen eller AB komma åt. Aldrig någonsin.
2015-02-09, 20:02
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Har du kontakter hos operatören så.

Det är å andra sidan jävligt allvarligt om det läcker identiteter på IP-nummer.
2015-02-09, 20:02
Medlem
hashflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmeta
Databasen kommer aldrig vare sig Researchgruppen eller AB komma åt. Aldrig någonsin.

Det som aldrig går att göra är att gardera sig så pass att man kan lova det du lovar. Helt vattentäta system är svåra om inte omöjliga att upprätthålla i vissa miljöer. Det bästa användare kan göra är att vara förberedda på att databasen kan hamna i fel händer, dvs ordna med sin anonymitet genom att se till att e-postadress och inlägg inte avslöjar något. För hela idén med FB är anonymitet.
2015-02-09, 20:04
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Som admin4 poängterat i höstas, och som ligger som moderatormeddelande överst idag (min rödfärg):
  • Det finns idag ingen verifierad uppgift att en RG har tillgång till Flashbacks databas - varken ny eller gammal.
  • De uppgifter som publicerats i form av skärmdump är äldre och med felaktig information.
  • Det är alltid bra att använda sig av anonyma e-postadresser, unika användarnamn och lösenord för att öka sin säkerhet runt att vara anonym på nätet.
Är folk som fortsätter skriva - och inte tillför något nytt, utan i stället vädrar delar av det som admin4 redan återgivit - helt jävla blinda?

Researchgruppen kan påstå vad fan de så behagar och AB kan som idag i sin tidning fortsätta gagga på temat "Researchgruppens har granskat [...] användare på Flashback".

Fast idag publicerar aftonbladet ungefär vad researchgruppen sa att de skulle (i samarbete med media) sikta in sig på med arbetet kring databasen.
Så det är väl inte så jävla underligt att frågan tas upp igen?
Hur vet vi att databasen inte är på drift? För att admin säger det?
Hen är ju uppenbarligen inte opartisk.
2015-02-09, 20:04
Medlem
Citat:

Ok. Så vad har hänt tror du? AB ljuger? Allt är påhittat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in