Citat:
Ursprungligen postat av
FyrTjugo
Hur fan vet du hur gammal jag är? Så du tycker inte svenska staten skall hålla unga skjutna människor vid liv eller hur tänker du? Du borde klaga på människor som skjuter istället för OFFER... Äckliga människa.
Citat:
Ursprungligen postat av
FyrTjugo
Absolut, känns dock som att det inte finns ett enda brott någon här inne kan referera eller koppla till något av brottsoffren. Förutom att dom umgicks i kriminella kretsar, men det gör en inte kriminell.. Eftersom ni målar upp dessa killar som public enemy no. 1 så hade jag gärna velat ha lite fakta på vad det är för grova handlingar dessa killar gjort sig skyldiga till?
Citat:
Ursprungligen postat av
FyrTjugo
Vad gör han då? Säljer droger? Överlever på små inbrott? Värdetransporter?
Nått får ni ändå ha och komma med när ni kan sitta o kasta skit över en människa ni inte känner som antagligen ligger på sin dödsbädd..
Men ge dig nu. De är kända som gängkriminella av polisen sedan tidigare, det får du tolka hur du vill men jag tror inte pistolerna i Göteborg avfyrade sig själva. Jag säger inte att det är rätt åt dem, men jag säger att ger de sig in i leken får de leken tåla. Ta ansvar för sina handlingar, denna gång ett tragiskt ansvar att någon avlider.
Varför sitter du och försvarar dem? Hur fan tänker du när du pratar om att de är offer? För tillfället är de offer ja, men vad vet du om deras tidigare brott?
Du börjar låta som en jäkla fredsmäklare, jag förespråkar fred men jag är samtidigt realist.