Vet inte vad som är mest oroväckande, föredettingen Henrik Schyffert beräkning av kostnaderna för invandring eller folket som hejar på och håller med. 10,000,000 betalar skatt !?!?!? va? jag visste inte att spädbarn betala skatt.
Jag skulle vilja se Henrik Schyffert skicka 10,000kr i månaden till SOS Barnbyar etc, för det har han råd med kan jag lova och inte fan ska man vilja ha mer pengar än man själv behöver. Varför kan inte alla rika ge alla sina pengar till dom fattiga?! Jag menar du har ju bara haft tur om du tjänar pengar och alla fattiga har ju haft otur.
Tror fan det finns pensionärer, singel föräldrar etc som skulle kunna leva värdiga liv om dom fick lite extra pengar i månaden, eller varför inte använda dom pengarna att betala löner till sjuksköterskor, nej inget land ska få ha det bra alla ska ha det dåligt för om ett land väljer att kriga så ska hela världen ta ansvar med att göra dom precis lika dåliga...
Tragiskt, nog så leder globalism till att inget land har det bra vilket betyder att det inte roll hur mycket medmänniska du anser vara nu, för när Sverige är ett skitland likt resten av världen så kommer folk inte bry sig om du sagt att du står för "allas lika värde". När alla är "fattiga" så är ingen "fattig".
tack o hej leverpastej