2015-02-02, 00:49
Medlem
PomLs avatar
Kan jag blanda Metoprolol (betablockerare) och Cannabis? Äter 50mg dagligen mot "stress", dvs förhöjd puls och enstaka extraslag (men normalt blodtryck). Har ingen dokumenterad hjärtsjukdom.
Stora mängder alkohol i kombination med betablockerare kan ju orsaka för lågt blodtryck/hjärtstopp. Är det något liknande med Cannabis?
Citera
2015-02-05, 16:22
Medlem
KorpChristers avatar
Jag går på Lyrica 250 mg, Olanzapin 7.5mg och Ritalin 20 mg dagligen. Jag undrar om jag skippar Olanzapin och Ritalin för dagen, kan jag då ta Tramadol?
Citera
2015-02-05, 23:11
Medlem
Existensens avatar
Hey, mår ganska dåligt och skulle uppskatta om jag fick något råd Idag runt 04 petade jag i mig 4g phenibut utan tollerans. Ramlade ihop en stund därpå och vaknade i ett tillstång som kändes likt att dra 2 flaskor sprit fort. Attackerade tjacket så fort jag kunde men det känns fortfarande lite som att hjärnan smälter, tjacket gjorde så att jag kan tänka klarare iaf.
Har jag kanske tagit för lite tjo? Ska jag ta mer? :/

Jag har även dexofen, stess, brunt och en en del olika nootropics. Kan något av det göra det bättre? Känner mig typ bakis och det går inte att äta.. Pls hjälp fort
Citera
2015-02-06, 00:13
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PomL
Kan jag blanda Metoprolol (betablockerare) och Cannabis? Äter 50mg dagligen mot "stress", dvs förhöjd puls och enstaka extraslag (men normalt blodtryck). Har ingen dokumenterad hjärtsjukdom.
Stora mängder alkohol i kombination med betablockerare kan ju orsaka för lågt blodtryck/hjärtstopp. Är det något liknande med Cannabis?

Ja.
Citera
2015-02-06, 00:14
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Hey, mår ganska dåligt och skulle uppskatta om jag fick något råd Idag runt 04 petade jag i mig 4g phenibut utan tollerans. Ramlade ihop en stund därpå och vaknade i ett tillstång som kändes likt att dra 2 flaskor sprit fort. Attackerade tjacket så fort jag kunde men det känns fortfarande lite som att hjärnan smälter, tjacket gjorde så att jag kan tänka klarare iaf.
Har jag kanske tagit för lite tjo? Ska jag ta mer? :/

Jag har även dexofen, stess, brunt och en en del olika nootropics. Kan något av det göra det bättre? Känner mig typ bakis och det går inte att äta.. Pls hjälp fort

Ta en stess. Tjacket lär inte hjälpa. Gå och lägg dig :-)
Citera
2015-02-06, 01:23
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eisel
Ta en stess. Tjacket lär inte hjälpa. Gå och lägg dig :-)
Det är det att jag inte riktigt fattar hur likt tjacket funkar med phenibuten som alkohol. (om det är en mening) Jag märker att det blir cp mkt värre om jag glömmer fylla på tjack på ett tag

Tog nyss 10mg stess och hoppas på att det blir lite bättre snart. Nu saknar jag fan flubrozolamen jag fick spola

Ingen som vet bättre en mig hur phenibut funkar? Jag har försökt få vänner att hjälpa mig men ingen är som mig med intresset att lära sig hur man kan rätta till olika tillstånd
Citera
2015-02-06, 05:43
Medlem
Kan ja blanda Xanor, tjack, alkohol och svamp.

Har nu varit vaken ett tag men tänkte kanske ladda på imorgon så fort bolaget öppnar.
Citera
2015-02-06, 20:03
Medlem
g0dspirits avatar
Hej. Käkar naproxen 500 x 2. Är det farligt att ta en liten blå ksalol 1mg för att somna in lättare?
Citera
2015-02-07, 03:37
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorpChrister
Jag går på Lyrica 250 mg, Olanzapin 7.5mg och Ritalin 20 mg dagligen. Jag undrar om jag skippar Olanzapin och Ritalin för dagen, kan jag då ta Tramadol?

Ja.
Citera
2015-02-09, 17:46
Medlem
Tja,

Drar i mig i snitt 1 mg subb om dagen och gjort det under en längre tid nu.
Är hemma oss en god vän och ska käka lite middag, min vän påstår att han har riktigt bra kola, är det något jag vågar dra i mig med tanke på subben?

Kan ofta få nojjor i form av att jag börjar bli orolig för fysiska bieffekter som att börjar nojja över hjärtat.
Har även lite lorazepam hemma som skulle kunna lugna ner ruset om jag bestämmer mig för att ta kola.

Tack på förhand!
Citera
2015-02-09, 22:42
Medlem
lilymuensters avatar
10ml vodka blandat med 10mg xanor; död?
Iv naturligtvis
Senast redigerad av lilymuenster 2015-02-09 kl. 22:42. Anledning: Fel
Citera
2015-02-12, 21:51
Medlem
J.Boozes avatar
Hej!

Idag har jag intagit följande

ca 0.3mg amfetamin av HÖG kvalité
300mg tramadol uppdelat på hela dagen
8mg iktorivil uppdelat på hela dagen

samt nu avslutat med 10mg metadon.

Med tanke på de små doserna antar jag att jag har inget att oroa mig över, men tänkte ändå kolla om jag bör vara aktsam eller vara extra uppmärksam på andning med mera...

Själv tror jag det är ko-lugnt, men bäst att kolla av med proffsen, eftersom jag aldrig tagit metadon förut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in