2014-10-28, 07:27
Medlem
Jag är 20-25 år gammal och har varit med 11 personer och anser att det är högt i mitt liv då jag haft rätt långa förhållanden. Jag vill inte vara en människa som blir påverkad av tjejens siffra men tyvärr är det inget jag kan ändra på så som svar på din fråga, ja hade jag träffat en jämnårig tjej med en siffra över 20 så hade jag nog backat. Skäms över detta dock. Folk får göra vad dem vill och njuta så mycket de kan!
Sen är jag mer gärna med en tjej som varit i förhållanden än en tjej som har haft många ONS, de är otroligt mycket bättre av de jag testat
Citera
2014-10-28, 10:16
Medlem
5 är ok. Bruden har en polare som ligger med ca 100 pers/år vilket relativiseras något fruktansvärt: -Om man är singel så bla bla bla. Själv skulle jag inte stoppa picken i vederbörande nykter. Har 13 poäng och tycker att hälften vore nog.
Citera
2015-02-05, 01:07
Medlem
tuutas avatar
Okej frågar väl här eftersom de kastade tråden..(lånar ett konto så har ingen koll på reglerna).
Jag har legat med 32 personer under 7-8 år vilket blir ett snitt på 4-4.6/per år. Enligt det synsättet känns det inte mycket, men antalet då? Vad tycker ni?=)
Citera
2015-02-05, 01:28
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
5 är ok. Bruden har en polare som ligger med ca 100 pers/år vilket relativiseras något fruktansvärt: -Om man är singel så bla bla bla. Själv skulle jag inte stoppa picken i vederbörande nykter. Har 13 poäng och tycker att hälften vore nog.

Skojar du? Hur gammal är hon och hur många har hon knullat med totalt? Superäckligt.
Citera
2015-02-13, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Skojar du? Hur gammal är hon och hur många har hon knullat med totalt? Superäckligt.

Ne men jag överdrev kanske lite. Runt 50 2013 och nära 100 2014. Tjejen är 27. Jag blir lika illamående när jag skriver detta som när jag hörde hur dom satt och malde: "Ja men det är väl klar, vi sexar (sic) ju flera gånger i veckan och varför ska man inte få bla bla bla bla om man är singel bla bbla såklart! Bla." osv...
Citera
2015-02-13, 23:20
Medlem
konstigtjejs avatar
Är 18 och har legat med 10. Jag själv tycker det är rätt äckligt och brukar ljuga om det när någon frågar och säga 5 istället för det känns så mycket bättre

Tycker ni 10 är mycket för en 18 åring? Har haft kille i 2 och ett halvt år nu bör nog tilläggas. Vi hade en paus där jag låg med 2 andra. Ja, jag berättade det.

Så jag låg med 8 pers på mindre än 1 år då jag förlorade oskulden som 15 åring.
Citera
2015-02-14, 02:03
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigtjej
Är 18 och har legat med 10. Jag själv tycker det är rätt äckligt och brukar ljuga om det när någon frågar och säga 5 istället för det känns så mycket bättre

Tycker ni 10 är mycket för en 18 åring? Har haft kille i 2 och ett halvt år nu bör nog tilläggas. Vi hade en paus där jag låg med 2 andra. Ja, jag berättade det.

Så jag låg med 8 pers på mindre än 1 år då jag förlorade oskulden som 15 åring.

Nej, du är inte äcklig. Jag har en tjejkompis som hade haft samlag med över 100 stycken när hon var 18 år och det kan väl anses vara lite extremt.

Personligen dömer jag inte någon efter antalet sexpartners. Ditt sexliv angår endast dig och din partner och du har ingen plikt att tala om för andra hur många eller vilka du har haft samlag med.
Citera
2015-02-14, 08:08
Medlem
Nedomanskys avatar
Det är nog så att man vill ha en partner med ett sexuellt beteende som är så likt det egna som möjligt... detta gäller även antalet partners..
Citera
2015-07-23, 23:19
Medlem
Loveaffairs avatar
Har idag suttit med papper och penna i försök att räkna ut hur många jag legat med. Är tjej, 22 år och har legat med 39 personer och kommer hela tiden på allt fler.... Så mellan 40-45 skulle jag tro. Förlorade oskulden som 14 och har haft relationer där jag varit trogna killar under några månader upp till 1,5 år utan att vara ett par eller ens vara kär.

Vad tycker ni om detta?

Själv pendlar jag mellan ångest och tanken på att det inte är hela världen. Är en renlig tjej och ingen som har något rykte om sig som lätt på foten eller billig. Är bara jag själv och mina närmsta tjejkompisar som vet att jag haft endel "kul" så att säga. Ändå är det en känga mot självförtroendet då jag hade kunnat vara utan så gott som vartenda ligg då det mer gett mig ångest än njutning. Har heller aldrig kommit varken själv eller med någon annan.

Skit också
Senast redigerad av Loveaffair 2015-07-23 kl. 23:22.
Citera
2015-07-23, 23:22
Medlem
linnros24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Har idag suttit med papper och penna i försök att räkna ut hur många jag legat med. Är tjej, 22 år och har legat med 38 personer och kommer hela tiden på alltfler.... Så mellan 40-45 skulle jag tro. Förlorade oskulden som 14 och har haft relationer där jag varit trogen killar under några månader upp till 1,5 år utan att vara ett par eller ens kär.

Vad tycker ni om detta?

Själv pendlar jag mellan ångest och tanken på att det inte är hela världen. Är en renlig tjej och ingen som har något rykte om mig som lätt på foten. Är bara jag själv och mina närmsta tjejkompisar som vet att jag haft endel "kul" så att säga. Ändå är det en känga mot självförtroendet då jag hade kunnat vara utan vart enda ligg då det mer gett mig ångest än njutning. Har heller aldrig kommit.

Skit också

Bor du i Göteborg? Tycker det låter kanon. Ha ingen ångest, däremot synd att du aldrig kommit. Det är som att spela fotboll men att ingen får skjuta mot mål.
Citera
2015-07-23, 23:29
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linnros24
Bor du i Göteborg? Tycker det låter kanon. Ha ingen ångest, däremot synd att du aldrig kommit. Det är som att spela fotboll men att ingen får skjuta mot mål.

Haha, tyvärr 08a

Ibland drabbas jag av ångest och äckel över mig själv och i andra stunden tänker jag att det här med sexpartners snarare är en social konstruktion. Det vill säga ingen tycker det är äckligt med en person som har haft sex 500 gånger med sin partner men däremot om personen haft sex 500 gånger med 500 personer. Egentligen är "the penetration" densamma sålänge man inte drar på sig massa snuskiga STDs.
Tycker också det är lite mer allvarligare om man nöjer sig med allt och alla. De flesta killar jag har varit med har varit attraktiva och snygga med några få ångestladdade fylleligg till undantag där jag troligen INTE var den parten som var mest hängiven.

Näe, allra helst önskar jag mig min oskuld tillbaka. Har varit så värdelöst 99 % av gångerna.
Citera
2015-07-23, 23:38
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuuta
Okej frågar väl här eftersom de kastade tråden..(lånar ett konto så har ingen koll på reglerna).
Jag har legat med 32 personer under 7-8 år vilket blir ett snitt på 4-4.6/per år. Enligt det synsättet känns det inte mycket, men antalet då? Vad tycker ni?=)

Tack! Nu fick du mig åtminstone på lite bättre tankebanor. Har idag i min egen ångest suttit och försökt räkna ut hur många jag legat med och kommit fram till 39 personer. Säkert ett par enstaka som jag inte kommit på men stämmer nog i det stora hela. Känns fruktansvärt äckligt. Är tjej och 22. Men om man slår ut det på tiden, då jag förlorade oskulden under mitt 14 år och är idag på mitt 22, så kanske det inte är så hysteriskt? Blir ju precis som dig 4,5 personer per år och då har jag varit i två relationer om ca 1,5 år (sammanlagt 3 år) och hängt ihop med några killar i perioder om 3-4 månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in