Citat:
Ursprungligen postat av
10sekunder
Men det beror ju på. Jag var egentligen inget vidare under och precis efter min långvariga relation. Jag var oskuld och han väldigt oerfaren när vi blev ihop. Båda osäkra och visste inte riktigt vad vi sysslade med. Sedan hittade vi någon slags bekväm slentrian. Efter att det tog slut ville jag såklart testa hur det var att vara med andra och det har jag lärt mig en del av. Med vissa personer vågar man släppa loss och vara lite crazy med förslag medan man blir mer återhållsam om man märker att killen är pryd och blyg. Jag strävar inte efter att ligga med många okända personer men ibland blir det väl något fylleragg om man träffar en het kille på fest/ute och man är sugen. Jag föredrar kk OM det fungerar och ser ingen vits med att hoppa runt i onödan pga att det lätt blir stelt, dåligt och opersonligt. Sedan är det klart jag vill dejta och hitta kärlek så småningom men det är inget jag stressar med precis nu sista tiden som student.
Klart det beror på. Som sagt, det var endast min erfarenhet att de med historia av länga förhållande är bra på det. Det bästa ligget jag någonsin haft var med en kvinna som nyss kommit ut ur ett fyraårigt förhållande, jag var hennes första efter det tog slut, och den fjärde totalt. En annan gång låg jag med en som sa att hon hade haft 70 män i sitt liv. Det var förvisso helt OK, men det märktes att hon inte var van vid att testa nya stilar och hålla sexet intressant efter den första kvarten.