2015-02-04, 15:57
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worcester
Det fanns några fina ebony-tjejer på Artemis när jag var där i höstas. Den finaste jag varit med hette Gina vill jag minnas, från Namibia. Hon hade nästan modellansikte, ung, tight kropp med stora bröst.
En annan spektakulär är Vanity från Barbados. Hon är inte riktigt lika snygg sett till ansiktet, hon hade lite gulaktigt/blonderat inslag i håret när jag var där. Men kroppen är nog det häftigaste jag varit med om. Supersmal midja, perfekt rumpa och enorma, mjuka, bröst som inte är silikon. De känns i alla fall helt äkta, fattar inte hur det går ihop med resten av kroppen.

Beatrice från Brasilien och Kimi från Bahamas är andra rätt snygga mörkhyade tjejer som även ger bra service.

Alla resonerar väl olika. Själv fattar jag inte vitsen med att komma varje gång man är med en tjej när man tar sig en fkk-kväll. Tycker det är skönt att egga upp sig först med en två,tre olika och sen spara orgasmandet till sista damen. På det sättet håller man sig fräsch och hård och njuter mer av de sista träffarna.

Trodde nästan det bara var jag som körde på det. Brudarna blir alltid lika förvånade och man måste förklara att man medvetet håller igen bössan för resten av kvällen. Men de kanske bara är halvsura över att ha blivit påpuckade lite för länge av en jävel som aldrig kommer.
Citera
2015-02-04, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman

Trodde nästan det bara var jag som körde på det. Brudarna blir alltid lika förvånade och man måste förklara att man medvetet håller igen bössan för resten av kvällen. Men de kanske bara är halvsura över att ha blivit påpuckade lite för länge av en jävel som aldrig kommer.

Jag brukar oftast säga till dom att det är normaltillståndet för mig att ha lite svårt att komma och att orgasmen inte är så viktig. För vill inte att de ska börja grubbla och tänka att det varit något fel på dom. Men vissa har svårt att acceptera och fortsätter att mala på om att de tycker att man måste försöka komma. Kan bli lite tjatigt faktiskt. Några enstaka smartare tjejer förstår dock poängen och kommer med kommentarer i stil med "jaha, du vill spara dig för nästa omgång!".

Jag har förresten också tänkt ta en sväng till Frankfurt i vår. Tänkte nog testa två olika klubbar över en helg. Sharks är nummer ett och sen blir det antagligen Oase också. Får intrycket att det är de två klubbarna med bäst rykte i området just nu.
Citera
2015-02-10, 11:03
Medlem
Försökt hitta info hur det här fungerar för oss kvinnor som gillar ta för oss av det lilla extra i livet, men verkar inte vara så hett ämne...

Så här ligger det till, jag skulle vilja besöka t.ex. Artemis tillsammans med min kille. Älskar dela och se honom med andra kvinnor!
Men kommer jag som tjej in på FKK-klubbar, eller är det renodlat ställen för män? Och om jag kommer in, finns då möjlighet för mig som tjej att tillsammans med min kille vara med tjejerna?
Så många frågor, så få svar...
Citera
2015-02-10, 14:09
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venus7
Försökt hitta info hur det här fungerar för oss kvinnor som gillar ta för oss av det lilla extra i livet, men verkar inte vara så hett ämne...

Så här ligger det till, jag skulle vilja besöka t.ex. Artemis tillsammans med min kille. Älskar dela och se honom med andra kvinnor!
Men kommer jag som tjej in på FKK-klubbar, eller är det renodlat ställen för män? Och om jag kommer in, finns då möjlighet för mig som tjej att tillsammans med min kille vara med tjejerna?

Har för mig att Artemis ägare får frågan om kvinnliga kunder i en dokumentär som ligger uppe på Youtube och att han svarar något i stil med att han bara sett manliga kunder men att för det fall kvinnliga kunder skulle vilja komma så får de naturligtvis.

Annars är det väl bara att kontakta klubben i mail och fråga.

Lycka till!
Citera
2015-02-10, 18:11
Medlem
Citat:

Jag har hört att detta har hänt på FKK Oase. Sök i Oase-tråden på ISG eller rentav är det nog bättre att fråga där än här.
Citera
2015-02-10, 20:52
Medlem
Citat:

Artemis är en så udda club så svårt att säga något säkert, men du kommer definitivt in på clubbar som Oase, World, Sharks.

1. Du får inte ha sex med någon annan man än killen du kommer med.
2. Du kan relaxa medan din kille roar sig med någon annan.
3. Om du vill titta på kommer det nog kosta extra. Din kille kan förstås knulla i bion eller på annat ställe där du och andra kan titta på.
4. Om du vill vara aktiv i sexet får ni förhandla om pris och vad som ingår. Inte alla tjejer har bisexuella tendenser.
Citera
2015-02-10, 23:11
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Jag är inte 100% säker på t ex Artemis men tror inte att du är särskilt välkommen. Men om det bara är sexet som intresserar er kanske ni borde prova t ex Erlebniswohnung, Anni Porsche eller annan liknande klubb.
På dylika inrättningar är du mer än gärna välkommen och jag tror du kommer trivas bättre, kunna delta hur du vill och även få din man att känna sig mer bekväm.

Spa känslan/miljön är inte lika omfattande men relaxmöjligheter och mat finns i mindre omfattning.

Lycka till
Antex
Citera
2015-02-11, 21:57
Medlem
Tack så jättemycket för era utförliga svar!! Ska maila Artemis och höra hur välkommen jag är. Ska kolla upp de andra ställena också. Ni har hjälpt en livsnjutande kvinna och hennes dito karl en bra bit på vägen
Citera
2015-02-15, 17:50
Medlem
Citat:
Tack så jättemycket för era utförliga svar!! Ska maila Artemis och höra hur välkommen jag är. Ska kolla upp de andra ställena också. Ni har hjälpt en livsnjutande kvinna och hennes dito karl en bra bit på vägen
Där var ett par på FKK Sharks i lördags när jag var där. De hade VIP-rockar på sig och jag var själv lite upptagen så jag såg aldrig ifall de tog med sig någon tjej till ett rum tillsammans. Såg dock en tjej flirta med dem så nog hade det funkat för dem om de ville.
Citera
2015-02-24, 19:47
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Men om det bara är sexet som intresserar er kanske ni borde prova t ex Erlebniswohnung, Anni Porsche eller annan liknande klubb.

Antex

tack Ante, tyckte Anni o ja fick till de ganska bra
Citera
2015-02-27, 17:54
Medlem
kan man göra en cream pie utan kondom
Citera
2015-02-27, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
kan man göra en cream pie utan kondom