Citat:
Tänkte försöka klämma in ett besök till Artemis men har ett par saker jag undrar.
När det gäller tider så är det €60 för 30 minuter, är det då 30 minuter med tjejen i ett rum, eller till du kommer?
Alltså, om jag sprutar redan under avsugningen två minuter in är det bara att knata ned till skåpet direkt och hosta upp slantarna, eller stannar hon kvar på rummet i 28 minuter till?
Värt att sticka dit redan när de öppnar vid 11 (?), eller vänta till runt fyra fem på eftermiddagen då det är fler tjejer där, men även fler män antar jag?
Vad har ni för åsikter om tvådagars, hade tänkt besöka stället både på en fredag och lördag, men kanske blir för mycket?
Är personligt hur mycket man orkar och det känner man väl då om man pallar med en till dag, men vore kul att höra vad ni tänker.
Sen har jag en fråga om ålder, ni som är mellan 18-20 och varit på FKK, känns det konstigt? Många kommentarer om att man är ung och så, eller är alla helt likgiltiga?
När det gäller tider så är det €60 för 30 minuter, är det då 30 minuter med tjejen i ett rum, eller till du kommer?
Alltså, om jag sprutar redan under avsugningen två minuter in är det bara att knata ned till skåpet direkt och hosta upp slantarna, eller stannar hon kvar på rummet i 28 minuter till?
Värt att sticka dit redan när de öppnar vid 11 (?), eller vänta till runt fyra fem på eftermiddagen då det är fler tjejer där, men även fler män antar jag?
Vad har ni för åsikter om tvådagars, hade tänkt besöka stället både på en fredag och lördag, men kanske blir för mycket?
Är personligt hur mycket man orkar och det känner man väl då om man pallar med en till dag, men vore kul att höra vad ni tänker.
Sen har jag en fråga om ålder, ni som är mellan 18-20 och varit på FKK, känns det konstigt? Många kommentarer om att man är ung och så, eller är alla helt likgiltiga?
Man behöver nog inte vara orolig över att bli utsparkad efter 2 minuter, men har ni legat och filat i säg 15-20 minuter och du då kommer, så kan man nog vara ganska säker på att det inte blir så mycket mer filande för den halvtimman.
Det där är nog väldigt olika från tjej till tjej, en del tjejer får man lite "puss och prat" av under dom sista minuterna av halvtimman, medans andra torkar av sig och gör sig redo att lämna rummet efter 15-20 minuter, en del av dom kanske frågar om du vill förlänga tiden till en timma? VÄLDIGT olika från tjej till tjej.
Jag var nyligen nere igen, på en tvådagars denna gång.
Om man orkar och har råd så är det ju bara till att köra, men det är väldigt dumt att ha för lite pengar med sig, det blir bara fel om man måste snåla, men man behöver ju inte heller köra som en kanin med 15 tjejer på två dagar, man kan ju ta det lite måttligt och njuta lite längre tid med ett par tre tjejer varje dag istället.
Från klockan 11 till framåt 15-16 tiden så är det väldigt lugnt, men det kan ju vara skönt att ta det lite piano och slappa lite i början? Kanske varva ned med lite bastu efter resan? Så tycker i alla fall jag personligen.
Det finns inte en enda där som bryr sig om din ålder, Där finns män i 18 års åldern och där finns män med rullator och käpp, INGEN av dom kommer att ägna dig en tanke.