2015-01-29, 15:27
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renubausch
Tänkte försöka klämma in ett besök till Artemis men har ett par saker jag undrar.

När det gäller tider så är det €60 för 30 minuter, är det då 30 minuter med tjejen i ett rum, eller till du kommer?
Alltså, om jag sprutar redan under avsugningen två minuter in är det bara att knata ned till skåpet direkt och hosta upp slantarna, eller stannar hon kvar på rummet i 28 minuter till?

Värt att sticka dit redan när de öppnar vid 11 (?), eller vänta till runt fyra fem på eftermiddagen då det är fler tjejer där, men även fler män antar jag?

Vad har ni för åsikter om tvådagars, hade tänkt besöka stället både på en fredag och lördag, men kanske blir för mycket?
Är personligt hur mycket man orkar och det känner man väl då om man pallar med en till dag, men vore kul att höra vad ni tänker.

Sen har jag en fråga om ålder, ni som är mellan 18-20 och varit på FKK, känns det konstigt? Många kommentarer om att man är ung och så, eller är alla helt likgiltiga?

Man behöver nog inte vara orolig över att bli utsparkad efter 2 minuter, men har ni legat och filat i säg 15-20 minuter och du då kommer, så kan man nog vara ganska säker på att det inte blir så mycket mer filande för den halvtimman.
Det där är nog väldigt olika från tjej till tjej, en del tjejer får man lite "puss och prat" av under dom sista minuterna av halvtimman, medans andra torkar av sig och gör sig redo att lämna rummet efter 15-20 minuter, en del av dom kanske frågar om du vill förlänga tiden till en timma? VÄLDIGT olika från tjej till tjej.

Jag var nyligen nere igen, på en tvådagars denna gång.
Om man orkar och har råd så är det ju bara till att köra, men det är väldigt dumt att ha för lite pengar med sig, det blir bara fel om man måste snåla, men man behöver ju inte heller köra som en kanin med 15 tjejer på två dagar, man kan ju ta det lite måttligt och njuta lite längre tid med ett par tre tjejer varje dag istället.

Från klockan 11 till framåt 15-16 tiden så är det väldigt lugnt, men det kan ju vara skönt att ta det lite piano och slappa lite i början? Kanske varva ned med lite bastu efter resan? Så tycker i alla fall jag personligen.

Det finns inte en enda där som bryr sig om din ålder, Där finns män i 18 års åldern och där finns män med rullator och käpp, INGEN av dom kommer att ägna dig en tanke.
Citera
2015-02-01, 07:42
Medlem
Då har man förlorat fkk-oskulden, surrealistiskt är väl ett bra ord att beskriva de två dagarna som spenderades på Artemis med.
Vi stack dit runt fem på fredagen och drog vid tre, och på lördag en bit efter sex och stannade till stängning, lördagen kändes lugnare, men var kanske för att man vant sig vid stämningen. Av de jag hörde prata så skulle jag uppskatta antalet svenskar där till runt ett tiotal totalt, men mörkertalet är nog stort då många är där ensamma och snackar bara utrikiska, träffade även två flashbackare vilket var trevligt.

Hajar, jo, ett par sådana råkade vi ut för, en gick också ironiskt nog efter två minuter då min kompis ibland har lite problem med för tidig utlösning, själv hade jag snarare motsatt problem där ett tag, han ville verkligen inte skjuta på slutet.

Angående åldern, nej, ingen av männen brydde sig nämnvärt, tjejerna däremot var VERKLIGEN på om det, jag ser inte ut att vara mycket äldre än 16 och det var de inte sena med att påpeka. Blev nästan lite tjatigt där på slutet då jag hört det av minst ett 40-tal olika tjejer, men även roligt när de går fram och kramar om en samtidigt som de säger att man ser så ung ut.

Blev tio tjejer totalt för mig, två negresser och en mulatt, vilket var lite av ett mål innan, valde att lägga dem sist så jag verkligen kunde pumpa på dem och ta ut hela tiden, och fan vad de slet, högst arbetsmoral utan tvekan. Nio för min vän, så långt ifrån något fb-rekord blev det, men kändes tufft där på slutet så respekt till dem som orkar 12+. Ska försöka skriva en recension senare i veckan om jag får tid.
Citera
2015-02-01, 12:58
Medlem
crippas avatar
Visst är det gött och ger mersmak?
Citera
2015-02-01, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Visst är det gött och ger mersmak?
Därför man åker ett par gånger per år numera Dags igen för mig om två veckor.
Citera
2015-02-02, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av renubausch
Då har man förlorat fkk-oskulden, surrealistiskt är väl ett bra ord att beskriva de två dagarna som spenderades på Artemis med.
Vi stack dit runt fem på fredagen och drog vid tre, och på lördag en bit efter sex och stannade till stängning, lördagen kändes lugnare, men var kanske för att man vant sig vid stämningen. Av de jag hörde prata så skulle jag uppskatta antalet svenskar där till runt ett tiotal totalt, men mörkertalet är nog stort då många är där ensamma och snackar bara utrikiska, träffade även två flashbackare vilket var trevligt.

Hajar, jo, ett par sådana råkade vi ut för, en gick också ironiskt nog efter två minuter då min kompis ibland har lite problem med för tidig utlösning, själv hade jag snarare motsatt problem där ett tag, han ville verkligen inte skjuta på slutet.

Angående åldern, nej, ingen av männen brydde sig nämnvärt, tjejerna däremot var VERKLIGEN på om det, jag ser inte ut att vara mycket äldre än 16 och det var de inte sena med att påpeka. Blev nästan lite tjatigt där på slutet då jag hört det av minst ett 40-tal olika tjejer, men även roligt när de går fram och kramar om en samtidigt som de säger att man ser så ung ut.

Blev tio tjejer totalt för mig, två negresser och en mulatt, vilket var lite av ett mål innan, valde att lägga dem sist så jag verkligen kunde pumpa på dem och ta ut hela tiden, och fan vad de slet, högst arbetsmoral utan tvekan. Nio för min vän, så långt ifrån något fb-rekord blev det, men kändes tufft där på slutet så respekt till dem som orkar 12+. Ska försöka skriva en recension senare i veckan om jag får tid.
Kul att höra någon som valt att spendera lite tid med negresserna på FKK. Ser fram emot en recension nu. Var de små nätta ebonys med fast rumpa eller mer åt det kurviga hållet?

Att klara av tio på två dagar är väl uthålligt men blir inte det lite av bortkastade pengar med de sista? Tänker kvantitet före kvalitet? Gäller att vara på gränsen till övertänd om man skall hålla uppe suget efter fem avslut på några timmar.
Citera
2015-02-03, 00:25
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Kul att höra någon som valt att spendera lite tid med negresserna på FKK. Ser fram emot en recension nu. Var de små nätta ebonys med fast rumpa eller mer åt det kurviga hållet?

Att klara av tio på två dagar är väl uthålligt men blir inte det lite av bortkastade pengar med de sista? Tänker kvantitet före kvalitet? Gäller att vara på gränsen till övertänd om man skall hålla uppe suget efter fem avslut på några timmar.

Artemis är FKK-stället för dig om du söker negresser/ebonys eller exotiska brudar.

Det går att klara av 20-25 tjejer på 2 dagar om man bara knullar dem utan att spruta. Det är ju antalet orgasmer som bestämmer hur många man kan knulla och hur sugen man är.

Kvaliteten på sexet sjunker för varje orgasm man har haft. En genomsnittlig FKK-besökare går upp på rummet 2-3 gånger och har 2-3 orgasmer. Sedan finns det de som tar 1-2 tjejer och en del som ska ta hur många som helst.

Jag har läst om personer som skrivit (påstått) att de tagit 7-8 på en dag (eller ännu fler). Men då har de naturligtvis inte "kommit" varje gång. Och lyckas de verkligen komma så många gånger så har de antagligen sexmissbruksproblem. Stötte på en ryss på Oase, som jag senare hade mail-kontakt med. Han gjorde "det" verkligen med 6-7 tjejer per dag när han var på FKK. Han fick ekonomiska problem och var sexmissbrukare i mina ögon.
Senast redigerad av Arnold15 2015-02-03 kl. 00:36.
Citera
2015-02-03, 02:34
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Gott folk!

Jag tänkte mig ner mot Hessen under våren. Vilka klubbar tycker ni är bäst därikring? Jag har tidigare besökt Oase och Palace och vill nu testa nytt. World i Pohlheim, Sharks i Darmstadt och Mainhattan i Frankfurt med Samya uppe i Köln som reserv har jag markerat som intressanta. Vad säger expertisen? Finns det bättre val? Har ni andra personliga favoriter? Rekommendationer mottages tacksammast!
Citera
2015-02-03, 14:31
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Gott folk!

Jag tänkte mig ner mot Hessen under våren. Vilka klubbar tycker ni är bäst därikring? Jag har tidigare besökt Oase och Palace och vill nu testa nytt. World i Pohlheim, Sharks i Darmstadt och Mainhattan i Frankfurt med Samya uppe i Köln som reserv har jag markerat som intressanta. Vad säger expertisen? Finns det bättre val? Har ni andra personliga favoriter? Rekommendationer mottages tacksammast!

Jag rekommenderar både Mainhattan och Sharks.
Båda anser jag vara bättre än Oase.
Palace är sämst i Frankfurt.

Här är recensionstråd:
(FB) 4 FKK-klubbar i Frankfurtsområdet på 4 dagar: Sharks, Palace, Oase och Mainhattan
Citera
2015-02-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Gott folk!

Jag rekommenderar Sharks i Darmstadt. Bästa klubben just nu och kvalitén på utseende och beteendet hos tjejerna är väldigt högt.
World har en liten down-period verkar det som, jag väntar med att besöka till sommaren själv. Åka kollektivt till World är jobbigt.
Mainhattan är bra om man t ex kommer lite senare framåt kvällen till Frankfurt. Hade valt Sharks före i annat fall.
Citera
2015-02-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po

Det fanns några fina ebony-tjejer på Artemis när jag var där i höstas. Den finaste jag varit med hette Gina vill jag minnas, från Namibia. Hon hade nästan modellansikte, ung, tight kropp med stora bröst.
En annan spektakulär är Vanity från Barbados. Hon är inte riktigt lika snygg sett till ansiktet, hon hade lite gulaktigt/blonderat inslag i håret när jag var där. Men kroppen är nog det häftigaste jag varit med om. Supersmal midja, perfekt rumpa och enorma, mjuka, bröst som inte är silikon. De känns i alla fall helt äkta, fattar inte hur det går ihop med resten av kroppen.

Beatrice från Brasilien och Kimi från Bahamas är andra rätt snygga mörkhyade tjejer som även ger bra service.

Alla resonerar väl olika. Själv fattar jag inte vitsen med att komma varje gång man är med en tjej när man tar sig en fkk-kväll. Tycker det är skönt att egga upp sig först med en två,tre olika och sen spara orgasmandet till sista damen. På det sättet håller man sig fräsch och hård och njuter mer av de sista träffarna.
Citera
2015-02-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worcester
Det fanns några fina ebony-tjejer på Artemis när jag var där i höstas. Den finaste jag varit med hette Gina vill jag minnas, från Namibia. Hon hade nästan modellansikte, ung, tight kropp med stora bröst.
En annan spektakulär är Vanity från Barbados. Hon är inte riktigt lika snygg sett till ansiktet, hon hade lite gulaktigt/blonderat inslag i håret när jag var där. Men kroppen är nog det häftigaste jag varit med om. Supersmal midja, perfekt rumpa och enorma, mjuka, bröst som inte är silikon. De känns i alla fall helt äkta, fattar inte hur det går ihop med resten av kroppen.

Beatrice från Brasilien och Kimi från Bahamas är andra rätt snygga mörkhyade tjejer som även ger bra service.

Alla resonerar väl olika. Själv fattar jag inte vitsen med att komma varje gång man är med en tjej när man tar sig en fkk-kväll. Tycker det är skönt att egga upp sig först med en två,tre olika och sen spara orgasmandet till sista damen. På det sättet håller man sig fräsch och hård och njuter mer av de sista träffarna.
Låter som något helt i min smak
Att någon inte är modellsnygg i ansiktet gör mindre då det är den atletiska kroppen på dessa ebonys jag tänder på samt att det ibland kan vara intressant med lite mer grövre lite djuriska drag de ibland uppvisar i ansiktet. Kanske inte upplevs som attraktivt för många men har alltid varit så för mig
Citera
2015-02-04, 15:53
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Tack till Milfner och Arnold för råd och även för Arnolds lika fylliga som läsvärda recensioner.

Skippar kanske World. Jag googlade runt och det finns en del antydningar om att klubben inte har sin bästa period just nu och med tanke på att den ligger så avsides måste den ju vara något extra för att vara besöksvärd. Står märkvärdigt lite om den på Freiercafe men ISG har en tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in