Citat:
Ursprungligen postat av johanelk
vilken klubb skulle ni tipsa en ganska blyg kille som har lite svårt i sällskapet av snygga tjejer ?? Väldigt social och framgångsrik i livet annars men alltid haft problem med tjejer.. lång och överviktig men ganska muskulös, mest nervös över att en snygg tjej på nån klubb ska se en naken och hosta till...
Var ska jag gå som första buyer ?
Var ska jag gå som första buyer ?
Hej!
Åk till Artemis. Ge dig själv utvägen att åka därifrån utan sex om du känner dig obekväm.
Jag tror nämligen inte att du kommer åka därifrån, och absolut inte bli utan sex.
Några argument:
- Kvinnorna på dessa klubbar är proffs och vana att ha sex med korta, långa, smala, tjocka, gamla, unga vita och svarta. Du är garanterat en i mängden för dem, hur blyg du än är och hur än din kroppsbyggnad ser ut.
- När du kommer dit kommer du att se de övriga gästerna och inse att de är alla också helt vanliga män med fel och brister, och inga modeller med tvättbräda.
- Det är lätt att slippa begränsningarna som ens blygsel sätter när man är på klubbar som Artemis. Du kommer att bli "uppvaktad" av mängder med damer varje timme i baren som vill sälja sex till dig. Du behöver inte ta första steget själv, utan bara sitta still och bli "jagad".
- Du löper mycket mindre chans att bli lurad på dessa klubbar när du är nybörjare. Affärsstrukturen är uppgjord i förhand. Klubben tillåter inte hur mycket "säljande" som helst. De har ett rykte att tänka på.
Jag tror att du kommer att få ett bra besök om du bara slappnar av och tänker på att du är en i mängden för dessa damer. De har sett allt och hört allt.
Glöm inte bort att du är där för att du vill ha sex, så tacka nej till dem du inte är intresserad av. Min erfarenhet är att det är svårt att säga nej i början, och den enda som förlorar på det är du själv.
Jag tror också att det i de flesta fall är bäst att vara ärlig i denna hobby. Så det kan nog vara en fördel att du berättar för damen att du är nybörjare. Jag tror de flesta uppskattar detta och kommer att "hjälpa" dig snarare än att försöka lura dig.
Som sagt utseende är inte viktigt på dessa klubbar, däremot är de viktigt att vara ren, skötsam och behandla damerna med respekt.
F