2012-07-18, 10:46
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanelk
vilken klubb skulle ni tipsa en ganska blyg kille som har lite svårt i sällskapet av snygga tjejer ?? Väldigt social och framgångsrik i livet annars men alltid haft problem med tjejer.. lång och överviktig men ganska muskulös, mest nervös över att en snygg tjej på nån klubb ska se en naken och hosta till...
Var ska jag gå som första buyer ?

Hej!

Åk till Artemis. Ge dig själv utvägen att åka därifrån utan sex om du känner dig obekväm.

Jag tror nämligen inte att du kommer åka därifrån, och absolut inte bli utan sex.

Några argument:
  • Kvinnorna på dessa klubbar är proffs och vana att ha sex med korta, långa, smala, tjocka, gamla, unga vita och svarta. Du är garanterat en i mängden för dem, hur blyg du än är och hur än din kroppsbyggnad ser ut.
  • När du kommer dit kommer du att se de övriga gästerna och inse att de är alla också helt vanliga män med fel och brister, och inga modeller med tvättbräda.
  • Det är lätt att slippa begränsningarna som ens blygsel sätter när man är på klubbar som Artemis. Du kommer att bli "uppvaktad" av mängder med damer varje timme i baren som vill sälja sex till dig. Du behöver inte ta första steget själv, utan bara sitta still och bli "jagad".
  • Du löper mycket mindre chans att bli lurad på dessa klubbar när du är nybörjare. Affärsstrukturen är uppgjord i förhand. Klubben tillåter inte hur mycket "säljande" som helst. De har ett rykte att tänka på.

Jag tror att du kommer att få ett bra besök om du bara slappnar av och tänker på att du är en i mängden för dessa damer. De har sett allt och hört allt.
Glöm inte bort att du är där för att du vill ha sex, så tacka nej till dem du inte är intresserad av. Min erfarenhet är att det är svårt att säga nej i början, och den enda som förlorar på det är du själv.
Jag tror också att det i de flesta fall är bäst att vara ärlig i denna hobby. Så det kan nog vara en fördel att du berättar för damen att du är nybörjare. Jag tror de flesta uppskattar detta och kommer att "hjälpa" dig snarare än att försöka lura dig.

Som sagt utseende är inte viktigt på dessa klubbar, däremot är de viktigt att vara ren, skötsam och behandla damerna med respekt.

F
Citera
2012-07-18, 14:06
Medlem
meramans avatar
Närmare FKK ställe om man kommer med bil via puttgarden, Kiel eller flensburg och inte vill köra långt? tipsa helst om ställen ni känner till och har erfarenhet av i så fall. Måste inte ligga i ovan nämnda städer men helst inte längre än någon timma bort i så fall...
Citera
2012-07-18, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Närmare FKK ställe om man kommer med bil via puttgarden, Kiel eller flensburg och inte vill köra långt? tipsa helst om ställen ni känner till och har erfarenhet av i så fall. Måste inte ligga i ovan nämnda städer men helst inte längre än någon timma bort i så fall...

Men... Hade inte du koll på Hedomax? Var och varannan tråd på deras utlandsavdelning handlar ju om Flensburg... http://www.hedomax.com/forum/da/forum_topics.asp?FID=23&PN=1&title=udlandet
Citera
2012-07-19, 12:52
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Men... Hade inte du koll på Hedomax? Var och varannan tråd på deras utlandsavdelning handlar ju om Flensburg... http://www.hedomax.com/forum/da/forum_topics.asp?FID=23&PN=1&title=udlandet

Den sidan har strulat rätt mycket det senaste halvåret så jag har mer eller mindre övergivit den.

Hoppades få bra information här i stället...
Citera
2012-07-19, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Den sidan har strulat rätt mycket det senaste halvåret så jag har mer eller mindre övergivit den.

Hoppades få bra information här i stället...

Och hur går det då tycker du?
Nej, men allvarligt talat. Jag bedömmer det nog som att Hedomax är det bästa stället att söka info på när det gäller just gränstrakterna Danmark / Tyskland.
Om du inte är en hejare på tyska och kan läsa på de renodlade tyska forumen då.
Citera
2012-08-26, 16:23
Medlem
Beamer.Sthlms avatar
FKK Artemis snart. Några snabba frågor!

Då blir det FKK Artemis snart med några vänner. Nu vill jag bara veta 100% vad jag går in på, så här är ett par frågor som ni Artemis-veteraner gärna skulle kunna bekräfta;

1. Kvinnan på receptionen, förklarar hon hur allting går till? Jag behöver alltså inte gå runt där som en idiot?

2. Hur ser duscharna ut, är de stängda duschar eller öppna? Duschar männen helt nakna framför varandra AKA skol-idrott style?

3. Är omklädningsrummen fräscha? Och sängarna där man knullar?

4. Brukar det vara många män där? Finns det en tid i dygnet då det finns en brist på fina horor?

Mer frågor följer när jag kommer på de, men svara gärna på de fyra ställda där ovanför.

Har reklamerat denna ställe kraftigt för mina vänner, hoppas det är allt jag hört och mer!
Citera
2012-08-26, 16:47
Medlem
Bongomans avatar
https://www.flashback.org/t1781594
Citera
2012-08-26, 17:05
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beamer.Sthlm
Då blir det FKK Artemis snart med några vänner. Nu vill jag bara veta 100% vad jag går in på, så här är ett par frågor som ni Artemis-veteraner gärna skulle kunna bekräfta;

1. Kvinnan på receptionen, förklarar hon hur allting går till? Jag behöver alltså inte gå runt där som en idiot?

Ja, hon förklarar, resten ger sig själv. Läs tidigare i tråden vad som skrivits.

Citat:
2. Hur ser duscharna ut, är de stängda duschar eller öppna?

Öppna:

http://www.fkk-artemis.de/page/360%C2%B0-tour/?langswitch_lang=de

Citat:
Duschar männen helt nakna framför varandra AKA skol-idrott style?

Ja.

Citat:
3. Är omklädningsrummen fräscha? Och sängarna där man knullar?

Ja:

Citat:
4. Brukar det vara många män där? Finns det en tid i dygnet då det finns en brist på fina horor?

Flest gäster och flest tjejer är det fredagar och lördagar. Torsdagar är mycket bra anser jag och många med mig, annars är säkert tisdagar och onsdagar rätt bra, inte så hektiska som fredag - lördag, men mer folk än söndag och måndag som brukar vara rätt lugna. Se tidigare i tråden för mer info.
Citera
2012-08-28, 19:41
Medlem
Beamer.Sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Ja, hon förklarar, resten ger sig själv. Läs tidigare i tråden vad som skrivits.

Öppna:

Ja.

Ja:

Flest gäster och flest tjejer är det fredagar och lördagar. Torsdagar är mycket bra anser jag och många med mig, annars är säkert tisdagar och onsdagar rätt bra, inte så hektiska som fredag - lördag, men mer folk än söndag och måndag som brukar vara rätt lugna. Se tidigare i tråden för mer info.

Låter skoj, tack!
Citera
2012-08-30, 01:51
Medlem
Phantom042s avatar
Hur ligger det till med mat på Palace? När serveras maten och den verkar ingå i inträdet har jag sett?
Sen undrar jag över massage, något som rekommenderas, sitter och läser lite på deras sida och funderar om inte det kan vara värt och pröva?
Citera
2012-08-30, 06:11
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Hur ligger det till med mat på Palace? När serveras maten och den verkar ingå i inträdet har jag sett?
[...]

Frukost serveras fram till kl.16, och middag från kl.19:30:

http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?1867-FKK-Palace-Frankfurt&p=1058575&viewfull=1#post1058575

Och ja, det ingår i inträdesavgiften på €75.
Citera
2012-09-13, 08:35
Medlem
Nybörjarfrågor FKK Artemis

Hej!

Äntligen ska drömmen gå i uppfyllelse då jag har börjat planera för en hel helg på Artemis. Detta blir en "en gång i livet"-grej så här gäller det att få ut så mycket som möjligt under ett besök. Har dock några funderingar:

1. Ungefär hur många av tjejerna som finns på hemsidan finns där och hur många är det som inte finns på hemsidan.

2. Är en session över när man har kommit eller kan man utnyttja hela halvtimmen i alla fall och försöka få upp den igen?

3. Är de flesta tjejerna öppna för trekant med en av de andra tjejerna som jag väljer eller går de trekantsvilliga ofta i par med den de helst jobbar med?

4. Kostar det extra att ta en trekant med två tjejer förutom de 60+60 Euro som vanligt kostar om man vill att de ska hålla på mycket med varandra? Läste någonstans att de tog extra för att använda dildo men det är ointressant för mig.

5. Kan de flesta tjejerna deepthroata? Är det något man får betala extra för?

6. Har för mig att jag sett att man kan kolla på någon sida när det är och inte är mässa i stan? Jag har ingen lust att trängas med fler män än nödvändigt.

7. Har någon tips på trevligt hotell i vettig prisklass nära Artemis?

8. Är det någon här som fått med sig någon otrevlig sjukdom hem från Artemis? Vad har de för kontroller på tjejerna gällande sjukdomar?

9. Visst fanns det någon lingerie-kväll då de går lite mer sexigt klädda istället för att gå nakna?

10. Då jag funderar på att åka ner en fredag och hem senare på söndagen, skulle ni då rekommendera att testa även en annan FKK? Kanske ta Artemis fredag kväll och söndag och ta en annan på lördagen? Vilken FKK rekommenderas i så fall? Är inte intresserad av bordell utan det är just FKK-konceptet som lockar!

11. Jag vill gärna ha en rätt hög tjej/kille ratio. Jag sitter hellre och tackar nej några gånger extra än trängs med en massa svettiga tyskar och knappt får loss de tjejer jag vill ha. Bör man undvika typ lönehelger eller något annat då eller kommer det in så pass mycket extra tjejer då så det inte är något problem?

12. Det sades någonstans att de håller på med ett bygge. Vad bygger de och finns det delar som är stängda pga detta? När beräknas det vara klart?

13. Vem är er favortittjej och varför?

Kommer säkert på fler frågor på vägen men vi börjar här. Tack också för alla fantastiska recensioner från er som redan varit där. Alltid kul att läsa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in