2015-02-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pokemontrainer
Ikväll är jag övertygad om att KHK kommer besegra Björklöven ganska bekvämt. 5-2 tippar jag på.

Du hade inte räknat med en dopad Lavander då :P gammal god form i dag verkar det som, 0-2 efter första.
Citera
2015-02-03, 20:23
Medlem
pokemontrainers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Du hade inte räknat med en dopad Lavander då :P gammal god form i dag verkar det som, 0-2 efter första.

Tro mig, det kommer vända i tredje.
Jag blir så jävla lack på domaren som dömmer KHK - Björklöven. TOTALT JÄVLA VÄRDELÖS, NÄR FAN SKA DET BLI ÄNDRING PÅ DENNA SANDLÅDENIVÅ?!
Han har ett mål han visar att han ska ringa på, nej det är klart att han skiter i det. Trukhno kommer fri och blir hookad av två spelare, ingen straff eller ens utvisning. Bara två av alla jävla kosmiskt stora misstag den här lallaren har gjort.

Jag ska fan skicka brev till förbundet för det här är fan odugligt. Totalt jävla odugligt.

Christoffer K*rlsson skicka in din avskedsansökan redan ikväll.
Senast redigerad av pokemontrainer 2015-02-03 kl. 20:26.
Citera
2015-02-03, 20:30
Medlem
Citat:
Jag blir så jävla lack på domaren som dömmer KHK - Björklöven. TOTALT JÄVLA VÄRDELÖS, NÄR FAN SKA DET BLI ÄNDRING PÅ DENNA SANDLÅDENIVÅ?!
Han har ett mål han visar att han ska ringa på, nej det är klart att han skiter i det. Trukhno kommer fri och blir hookad av två spelare, ingen straff eller ens utvisning. Bara två av alla jävla kosmiskt stora misstag den här lallaren har gjort.

Jag ska fan skicka brev till förbundet för det här är fan odugligt. Totalt jävla odugligt.

Lyssnar på radion , det var stolpe enligt komentatorerna , den såg han väl på bildskärmen kanske och då lät han bli ringa för han såg det var stolpe helt enkelt.
Ser inte matchen,men jag håller på Löven så han behöver inte döma nå straffar ha ha.
Citera
2015-02-03, 20:32
Medlem
pokemontrainers avatar
Citat:
Lyssnar på radion , det var stolpe enligt komentatorerna , den såg han väl på bildskärmen kanske och då lät han bli ringa för han såg det var stolpe helt enkelt.
Ser inte matchen,men jag håller på Löven så han behöver inte döma nå straffar ha ha.

Du är ju inte ens på matchen och litar till 100% på det några kommentatorer säger? Den såg märklig ut och idioten skulle ha ringt, vilket han visade tecken för. Totalt jävla värdelös är domaren.
Synd att KHK har gått på lite låg fart, ni hade blivit krossade annars. Ändå skönt att vi kan handskas med er på våran lägsta nivå.
Citera
2015-02-03, 20:39
Medlem
Citat:
Du är ju inte ens på matchen och litar till 100% på det några kommentatorer säger? Den såg märklig ut och idioten skulle ha ringt, vilket han visade tecken för. Totalt jävla värdelös är domaren.
Synd att KHK har gått på lite låg fart, ni hade blivit krossade annars. Ändå skönt att vi kan handskas med er på våran lägsta nivå.

Vi får väl se Löven är bra nu , Mora kom ingenstans mot Löven ,konstigt alla lag gör sina sämsta matcher mot Löven , kanske Löven som gör lagen dåliga eller vad tror du?
Jag tror sanningen är någonstans mitt emellan ,dom är bra på dra ner farten Löven tycker jag, eller har blivit i alla fall,spelar tätt i mitzon.
Citera
2015-02-03, 21:12
Medlem
Så ja , viktigt .
Citera
2015-02-03, 21:31
Medlem
perry2s avatar
Bra gjort Löven
Aiks lilla publik hatar o skriker trots att bägge lagen får 6 2minutare.
Citera
2015-02-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Bra gjort Löven
Aiks lilla publik hatar o skriker trots att bägge lagen får 6 2minutare.

AIK:s publik ska alltid leva rövare, det är deras melodi och den ska dom fortsätta med .
Skulle va konstigt komma till hovet utan att dom var på plats.
Citera
2015-02-03, 23:11
Medlem
€rics avatar
Trodde mig fått se en hemmadomare, där vi äntligen skulle få en rejäl fördel av domaren, men NEJ.

Vi har ännu inte fått en enda match iår där vi fått rejält med fördel av domaren så som det oftast brukar ske 3-5 matcher för varje lag. Otroligt.

Nr 7 i rögle åker sämre skridskor än brasher eller filmar konstant. Pinsamt.
Citera
2015-02-03, 23:12
Medlem
KHK skulle spelat som i tredje perioden hela matchen.
Då hade Björklöven fått jobba bra mycket hårdare.
Men nu blev det lite underskattning , hybris och tappad match för dem.
För OM de kollat på hur löven spelat på slutet borde även de insett att det är tufft.
Malmö var också serieledare , Rögle och Västerås var när.
Ändå har löven vunnit mot alla topplag.

Dock är det långt kvar.
Och om det är bra eller dåligt så har Björklöven nått målsättningen.
Nu är det bonus , framgångar och självförtroende.

Tror Malmö klappar ihop

Citat:

Välkommen till verkligheten.
Ni ska nog vara glada att de inte blev fler mål.
Det klingade i stolpar och ribbor hela tiden när Löven sköt.
Sedan när han missade straff de var KASST
Men i övrigt var de väl inget större fel.

Välkommen åter när ni har Lyth eller Schilken som dömmer varje match.
Då snackar vi lååååg nivå och blindkäpp.

Citat:

Citat:

Jag såg matchen på livesändningen iaf.
Var väl bara den missade blåsningen för straffen som var tveksamt.

Citat:
Vi får väl se Löven är bra nu , Mora kom ingenstans mot Löven ,konstigt alla lag gör sina sämsta matcher mot Löven , kanske Löven som gör lagen dåliga eller vad tror du?
Jag tror sanningen är någonstans mitt emellan ,dom är bra på dra ner farten Löven tycker jag, eller har blivit i alla fall,spelar tätt i mitzon.

Citat:
Så ja , viktigt .

Hybris är farligt.
Det bevisade KHK ikväll.
Citera
2015-02-03, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten
KHK skulle spelat som i tredje perioden hela matchen.
Då hade Björklöven fått jobba bra mycket hårdare.
Men nu blev det lite underskattning , hybris och tappad match för dem.
För OM de kollat på hur löven spelat på slutet borde även de insett att det är tufft.
Malmö var också serieledare , Rögle och Västerås var när.
Ändå har löven vunnit mot alla topplag.

Dock är det långt kvar.
Och om det är bra eller dåligt så har Björklöven nått målsättningen.
Nu är det bonus , framgångar och självförtroende.

Tror Malmö klappar ihop

Välkommen till verkligheten.
Ni ska nog vara glada att de inte blev fler mål.
Det klingade i stolpar och ribbor hela tiden när Löven sköt.
Sedan när han missade straff de var KASST
Men i övrigt var de väl inget större fel.

Välkommen åter när ni har Lyth eller Schilken som dömmer varje match.
Då snackar vi lååååg nivå och blindkäpp.

Jag såg matchen på livesändningen iaf.
Var väl bara den missade blåsningen för straffen som var tveksamt.

Hybris är farligt.
Det bevisade KHK ikväll.

Kul Combs fick hänga en ikväll,var kanske inte så dum värvning, helt värdelös var han inte.
Citera
2015-02-03, 23:16
Medlem
Heja Mora
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här