2015-01-26, 11:26
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Enligt folk som gick på Södra Latin samtidigt som Sigge så var han då neokonservativ ultra-sionist när det kom till Israel – men slentrianmässigt popvänster när det gällde allt annat.

Idag är den något okonsekventa inställningen möjligen vanligare i det politiska landskapet, men på Södermalm på nittiotalet var det ovanligare.
Citera
2015-02-02, 03:55
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Är det skilsmässa på gång?
Sigge och frun lever tydligen åtskilda, i alla fall.
Citera
2015-02-02, 06:23
Medlem
Dom skulle flytta sa han i podden för ett tag sen. Och lägenheten de bodde i tidigare är en hyresrätt så om jag får gissa så har dom kvar hyresrätten och hyr ut i andrahand och har sedan en ny bostadsrätt. (Jag hoppas att det är så...)
Citera
2015-02-02, 09:42
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukRocco
Dom skulle flytta sa han i podden för ett tag sen. Och lägenheten de bodde i tidigare är en hyresrätt så om jag får gissa så har dom kvar hyresrätten och hyr ut i andrahand och har sedan en ny bostadsrätt. (Jag hoppas att det är så...)
Jag tror inte det. Ingen av de två aktuella adresser stämmer med den tidigare adressen (som väl var någonstans i krokarna runt Hägersten/Liljeholmen).
Citera
2015-02-02, 13:35
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Dom såg kärleksfulla gentemot varandra på Ellegalan för två veckor sedan i varje fall.
Citera
2015-02-02, 14:25
Medlem
Citat:
Jag tror inte det. Ingen av de två aktuella adresser stämmer med den tidigare adressen (som väl var någonstans i krokarna runt Hägersten/Liljeholmen).

Nej, Vasastan. Och då stämmer ju båda adresserna (väl?)
Citera
2015-02-06, 12:23
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukRocco
Nej, Vasastan. Och då stämmer ju båda adresserna (väl?)
Har för mig att Sigge sa något i ett podcastavsnitt för ett tag sedan om att de bor i närheten av Vasaparken. Sigge är skriven på en adress i Vasastan vid Roslagstull. Adressen Malin är skriven på ligger dock på Gärdet.
Citera
2015-02-06, 15:29
Medlem
Isnatts avatar
Angående olika adresser så kan det ju vara så att nån äger en br och har kvar den och är skriven där. Jag har en kompis som är skriven på sin barndomsadress fortfarande trots att han flyttade hemifrån för snart 15 år sedan, vet dock inte varför.
Citera
2015-02-11, 21:55
Medlem
Trasigt Porslins avatar
De var ju tillsammans hos Sigges bror nu i helgen på någon paradisö. Så spekulationer som skilsmässsa kan ni nog lägga ner.
Citera
2015-04-07, 20:18
Medlem
B´stards avatar
Citat:

Folkbokföring och var man faktiskt bor hänger inte alltid ihop, särskilt i Stockholm med den bostadssituation med andrahandsboende, man vill ha kvar sina hyresrätter utifall-att osv.

I något program (nordea live) hörde jag att han köpt en lägenhet vid Odenplan på 140 kvadratmeter - måste ju gått på en rejäl slant minst sagt! Med tanke på att han inte ägt någon lägenhet innan dessutom. Samarbetet med Schulman måste dra in rejält med stålar, för innan dess tjänade han knappast några pengar på sitt författarskap (de pengar han tjänade på it-bolaget med Thorstens Flincks brorsa brände han väl på resor)
Citera
2016-09-27, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Folkbokföring och var man faktiskt bor hänger inte alltid ihop, särskilt i Stockholm med den bostadssituation med andrahandsboende, man vill ha kvar sina hyresrätter utifall-att osv.

I något program (nordea live) hörde jag att han köpt en lägenhet vid Odenplan på 140 kvadratmeter - måste ju gått på en rejäl slant minst sagt! Med tanke på att han inte ägt någon lägenhet innan dessutom. Samarbetet med Schulman måste dra in rejält med stålar, för innan dess tjänade han knappast några pengar på sitt författarskap (de pengar han tjänade på it-bolaget med Thorstens Flincks brorsa brände han väl på resor)

Sigge har ju en bror som tjänat storkovan på att spela in porrfilmer, Tag Eklund kanske skjutit in lite porr kosing i brorsans lägenhet.
Citera
2016-09-27, 11:57
Medlem
dandifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Sigge har ju en bror som tjänat storkovan på att spela in porrfilmer, Tag Eklund kanske skjutit in lite porr kosing i brorsans lägenhet.
Ja det är nog porren han tjänat alla pengar på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in