• 1
  • 2
2015-01-30, 21:39
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Hej Flashback!

I'm back

Som sagt det är denna tjejen som jag har "träffat/dejtat" i tre veckor ungefär och jag har redan blivit typ besatt av henne. Men idag så bestämde vi att vi skulle "bryta" och skita i det och gå tillbaks till vänner. Eftersom hon har precis lämnat ett förhållande och orkar inte ett till förhållande hon vill ha egen tid och fokusera på sig själv vad hon förklarat, alltså ett nej på förhållande mellan oss. (hon gillar mig också något (mellan) på skalan lite mellan mycket) Men jag klarar inte detta. Allt detta hände idag då, och vi var hemma hos henne. Jag försökte en sista sak iaf. Jag började kyssa henne och bita henne vid nacken/halsen och fick väll ett svar lite nätt "sluta" i början men märkte att hon nästan inte kunde motstå det, eftersom hon rev mig lite sexig på ryggen o stöna till, men hon slutade rätt snabbt eftersom hon inte ville fortsätta. Som sagt så tillsist sa hon nej och jag slutade. Jag blev nästan helt djurisk svär, är jag psyksjuk eller?. Anyway fick tillsist ta att vi skulle bryta och bröt ihop ungefär sa en massa saker till henne som att hon är så bäst och gör mig så glad osv. Grät till och med framför henne lite. Har aldrig varit såhär öppen för någon sa liksom allt jag kände, första gången jag blir kär på riktigt. Men så snabbt går det verkligen ? Nu känner jag bara att jag inte kan släppa henne och har själv bestämt att jag ska göra allt för hon inte ska kunna motstå mig, ska alltså göra allt för denna tjejen ska bli min och ändra vad hon vill nu. Jag ska bara typ "fälla" henne och denna tjejen ska bli min. Är jag sjuk eller? Eller är kärlek såhär? Känner verkligen inte att jag kan släppa henne nu. Måste liksom vinna detta känner jag. Ger jag upp lär jag bli jäkligt nere och gråta. Men jag får fan inte skrämma henne iheller. Jag måste göra något taktiskt.

Tillägg: Denna tjejen gör mig så sjukt glad bara jag får se henne, krama/kyssa henne så är världen bäst, allt blir så bra liksom när jag är med henne för jag blir så lycklig. Hon kan få mig att göra det mesta som är jobbigt. Är typ desperat i henne. Vad i helvete vet inte vad det är med mig själv.

Tror jag fick med allt, här våra åldrar är runt 18. och förlåt om texten är slarvigt skriven.

Fråga gärna om fler saker.
Hjälp mig med tips och sedan berätta gärna om jag är helt psyk.
Behöver verkligen all hjälp.

Tack.

Edit: Hon har sagt att hon också kan stänga av sina känslor.. Går det verkligen? eller är det en bortförklaring?

Ännu mer edit: Vi ska fortsätta som vänner som sagt träffar henne dagligen.
Senast redigerad av OncePostNeverBack 2015-01-30 kl. 22:01.
Citera
2015-01-30, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OncePostNeverBack
Hej Flashback!

I'm back med ännu ett problem

Tack.

kanske skulle hålla dig undan tjejer ett tag, med tanke på den första meningen
Citera
2015-01-30, 21:45
Medlem
bithaxs avatar
Du skulle inte sagt något mer än ärligt att du gillar henne.
Och du skulle gått där ifrån och låtit henne ta hela kontakten med dig, inte vara desperat.

Nu kommer hon skita i dig.
Bästa du kan göra är att ignorera henne ett tag.

"sluta" betyder inget mer än att hon är generad av situationen.

Men nu blev allting "konstigt", och du visade dig svag och sårbar.
Inte attraktivt.
Senast redigerad av bithax 2015-01-30 kl. 21:47.
Citera
2015-01-30, 21:46
Medlem
Citat:
Hej Flashback!
Som sagt så tillsist sa hon nej och jag slutade. Jag blev nästan helt djurisk svär, är jag psyksjuk eller?. Anyway fick tillsist ta att vi skulle bryta och bröt ihop ungefär sa en massa saker till henne som att hon är så bäst och gör mig så glad osv.

Citera
2015-01-30, 21:47
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Hej Flashback!

I'm back med ännu ett problem

Som sagt det är denna tjejen som jag har "träffat/dejtat" i tre veckor ungefär och jag har redan blivit typ besatt av henne. Men idag så bestämde vi att vi skulle "bryta" och skita i det och gå tillbaks till vänner. Eftersom hon har precis lämnat ett förhållande och orkar inte ett till förhållande hon vill ha egen tid och fokusera på sig själv vad hon förklarat, alltså ett nej på förhållande mellan oss. (hon gillar mig också något (mellan) på skalan lite mellan mycket) Men jag klarar inte detta. Allt detta hände idag då, och vi var hemma hos henne. Jag försökte en sista sak iaf. Jag började kyssa henne och bita henne vid nacken/halsen och fick väll ett svar lite nätt "sluta" i början men märkte att hon nästan inte kunde motstå det, eftersom hon rev mig lite sexig på ryggen o stöna till, men hon slutade rätt snabbt eftersom hon inte ville fortsätta. Som sagt så tillsist sa hon nej och jag slutade. Jag blev nästan helt djurisk svär, är jag psyksjuk eller?. Anyway fick tillsist ta att vi skulle bryta och bröt ihop ungefär sa en massa saker till henne som att hon är så bäst och gör mig så glad osv. Grät till och med framför henne lite. Har aldrig varit såhär öppen för någon sa liksom allt jag kände, första gången jag blir kär på riktigt. Men så snabbt går det verkligen ? Nu känner jag bara att jag inte kan släppa henne och har själv bestämt att jag ska göra allt för hon inte ska kunna motstå mig, ska alltså göra allt för denna tjejen ska bli min och ändra vad hon vill nu. Jag ska bara typ "fälla" henne och denna tjejen ska bli min. Är jag sjuk eller? Eller är kärlek såhär? Känner verkligen inte att jag kan släppa henne nu. Måste liksom vinna detta känner jag. Ger jag upp lär jag bli jäkligt nere och gråta. Men jag får fan inte skrämma henne iheller. Jag måste göra något taktiskt.

Tillägg: Denna tjejen gör mig så sjukt glad bara jag får se henne, krama/kyssa henne så är världen bäst, allt blir så bra liksom när jag är med henne för jag blir så lycklig. Hon kan få mig att göra det mesta som är jobbigt. Är typ desperat i henne. Vad i helvete vet inte vad det är med mig själv.

Tror jag fick med allt, här våra åldrar är runt 18. och förlåt om texten är slarvigt skriven.

Fråga gärna om fler saker.
Hjälp mig med tips och sedan berätta gärna om jag är helt psyk.

Tack.
Vilken tur att du rådfrågar oss.

Jag har fetmarkerat stycken som jag på ett eller annat sätt menar argumenterar för att du kanske är i riskzonen för någon form av störning.
Citera
2015-01-30, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
kanske skulle hålla dig undan tjejer ett tag, med tanke på den första meningen

Nej. Första problemet egentligen vet inte varför jag skrev det

Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Och du skulle gått där ifrån och låtit henne ta hela kontakten med dig, inte vara desperat.

Desperat? Varför skulle hon skita i mig?
Citera
2015-01-30, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karilarare

Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Vilken tur att du rådfrågar oss.

Jag har fetmarkerat stycken som jag på ett eller annat sätt menar argumenterar för att du kanske är i riskzonen för någon form av störning.

Vad för störning? haha.
Citera
2015-01-30, 21:51
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Varför skulle hon skita i mig?

Du får nog se.
Citera
2015-01-30, 21:51
Medlem
Citat:

"sluta" betyder inget mer än att hon är generad av situationen.

Men nu blev allting "konstigt", och du visade dig svag och sårbar.
Inte attraktivt.

Varför ska man visa sig så jävla stark? Vad fan hjälper det? Alla är svaga ibland och jag är ärlig hon har sagt att hon gillar när jag ärlig och visar det jag vill.
Citera
2015-01-30, 21:52
Medlem
Citat:
Du får nog se.

Vi ska fortsätta vänner som sagt
Citera
2015-01-30, 21:54
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Vad för störning? haha.
Anknytningsproblem och förmodligen någon form av hallucinativ dissociation.
Citera
2015-01-30, 21:55
Medlem
Citat:
Vi ska fortsätta vänner som sagt

Enligt vem?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera