Man kan bli kär väldigt snabbt, och det är oftast flera faktorer som spelar in utöver hur mycket du egentligen tycker om tjejen. Sedan förstår jag din reaktion, då det måste kommit som en chock att hon vill backa ur dejtandet efter bara ett par veckor. Det kan göra vem som helst förvirrad och "crazy" då man ofta tror att det är något fel på en själv.
Jag tycker att du ska försöka backa lite ifrån henne, du får såklart träffa henne, men försöka se på henne objektivt. Det kan hända att ditt kärleksrus kommer tona av om ett par dagar, för många som blir snabbt kära, tappar likväl känslorna lika snabbt.
Om du fortfarande gillar henne väldigt mycket efter ytterligare ett par veckor, så kan du försöka igen då, men fundera över ifall det inte är någon form av hävdningsaktion från din del snarare än känslor.
Slutligen, jag förstår att det är jobbigt och man känner sig maktlös. Men eftersom det gått så kort tid, så är det möjligt att det inte är helt äkta känslor, utan bara en kort förälskelse. Så vänta ett tag, och analysera dina känslor om ett tag
Lycka till, och blir det inget, så finns det många fiskar i havet