2015-01-30, 10:23
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Lilla vän. Han har inte blivit sparkad och varför skulle han få skadestånd?

Solo Calcio har valt att sluta anlita honom. Simple as that.

" Har han blivit sparkad från jobbet utan korrekt anledning " ... en öppen frågeställning. Betyder INTE att jag påstår han blivit sparkad. Läs rätt för böveln.
Citera
2015-01-30, 10:49
Medlem
TiramiSues avatar
Fattar inte varför tråden börjat handla om SD och islam när den borde handla om vilken självgod, talanglös barnunge Birro är. Han skulle fått sparken för länge sedan. Hans krönikor och så kallade "åsikter" bör tas med en rejäl nypa salt eftersom han saknar kunskap och erfarenhet att underbygga det han slänger ur sig. Birro tycker. Vem bryr sig.
Citera
2015-01-30, 11:10
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
" Har han blivit sparkad från jobbet utan korrekt anledning " ... en öppen frågeställning. Betyder INTE att jag påstår han blivit sparkad. Läs rätt för böveln.

Citat:
" Hoppas det blir ett fett skadestånd. "

Varför hoppas du att han ska få ett "fett skadestånd" då?
Citera
2015-01-30, 12:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Usch, känns ju fruktansvärt olustigt det här med att det är polisbilar utanför hans lägenhet...Så länge det inte är någon ambulans utanför så har väl inte det värsta hänt ännu...Fast det kan ju också vara så att polisen inte är där pga honom? Bor väl fler människor i lägenheten tänker jag.

Jag tror nog att han hinner spola ned det polisen inte bör se innan de hinner bryta sig in
Citera
2015-01-30, 12:47
Bannlyst
Nagon som vet om hans fönster vätter mot gatan eller mot garden? skall dit ikväll da jag skall till langholmen. tänkte ta lite bilder och posta här
Senast redigerad av Kahled 2015-01-30 kl. 12:50.
Citera
2015-01-30, 13:32
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahled
Nagon som vet om hans fönster vätter mot gatan eller mot garden? skall dit ikväll da jag skall till langholmen. tänkte ta lite bilder och posta här

Vad ska dessa bilder tjäna till?

Vet inte vad polisbilarna gjorde på Bergsundsgatan, men Birro har hur som helst givit sig till känna på Facebook.
Citera
2015-01-30, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TiramiSue
Fattar inte varför tråden börjat handla om SD och islam när den borde handla om vilken självgod, talanglös barnunge Birro är. Han skulle fått sparken för länge sedan. Hans krönikor och så kallade "åsikter" bör tas med en rejäl nypa salt eftersom han saknar kunskap och erfarenhet att underbygga det han slänger ur sig. Birro tycker. Vem bryr sig.

Du har nog missat det mest fundamentala med opinionsbildning. Det handlar inte om vetenskap eller kunskap utan om ideologi.
Citera
2015-01-30, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad ska dessa bilder tjäna till?
jag tänkte om läsarna i traden vill se dem sa kan jag ju posta dem här ikväll? Men finns ej intresse skiter jag i det. Han skall vara i katolska kyrkan ikväll sa funtar pa att följa efter och filma honom.
Senast redigerad av Kahled 2015-01-30 kl. 14:09.
Citera
2015-01-30, 14:12
Medlem
Citat:
jag tänkte om läsarna i traden vill se dem sa kan jag ju posta dem här ikväll? Men finns ej intresse skiter jag i det. Han skall vara i katolska kyrkan ikväll sa funtar pa att följa efter och filma honom.

Till vilket syfte då?
Citera
2015-01-30, 14:23
Medlem
Citat:
Polisen utanför hans lägenhet, varför?

Han har skrivit väldigt oroande inlägg på facebook, pratat om farväl och testamente. Någon bad säkert polisen att kolla upp det hela.
Citera
2015-01-30, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Så agerar en alkoholist som vill kunna supa ifred. Han manipulerar frun att dom ska flytta isär för att rädda förhållandet men hans verkliga avsikt är att ensam kunna supa ifred och sitta vid sin dator och gråta ut på nätet hur orättvist allt är och hur elaka alla är mot honom. Är det ett sunt beteende?

Frun har ju skrivit till honom på Facebook, rätt utlämnande inlägg. Förstår inte hur man kan ta det där?
Citera
2015-01-30, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luton
Till vilket syfte då?
Kunde ju passa att lägga upp filmen pa honom pa youtube tex!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in