2015-01-29, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Fan vad du verkar tycka det var ok det sneknullaren gjorde! Det fulaste i shls historia förmodligen!

Vars i mitt inlägg står det att jag tycker att tacklingen är ren?

Fortfarande pinsamt att gå ut på twitter som en 3 åring, håll det för dig själv istället och tacka han irl.
Citera
2015-01-29, 22:50
Medlem
Citat:
Det här sa han! Precis min mening också. Ta fajten som en man för fan! Hans twitter: https://twitter.com/danielfernholm

Ganska uppenbart att Fernholm drog på sig allvarliga hjärnskador när han skriver sådär.
Citera
2015-01-29, 22:51
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Vars i mitt inlägg står det att jag tycker att tacklingen är ren?

Fortfarande pinsamt att gå ut på twitter som en 3 åring, håll det för dig själv istället och tacka han irl.

Ska han tacka honom för att han förmodligen släckte hans karriär, Klart han är frustrerad. Vad tyckte du om tacklingen då?
Citera
2015-01-29, 22:52
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Klappkasst med TJ, hyfsat nu. Det räcker inte. Ja vi har sjukt svårt att göra mål.
Hjälper inte när domarjävlarna dömt bort oss 3 matcher i rad nu.
Citera
2015-01-29, 22:53
Medlem
Citat:
Ska han tacka honom för att han förmodligen släckte hans karriär, Klart han är frustrerad. Vad tyckte du om tacklingen då?

Tacklingen är inte fin någonstans och det finns nog inget LHF fan som tycker det.

Sen att sätta en stämpel på han är väll lite onödigt då han inte gjort sig känd som någon ful spelare öht.
Citera
2015-01-29, 22:56
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Zdenek Blatny släppt av sin österrikiska klubb idag. En återkomst i Modo kanske står för dörren?
Citera
2015-01-29, 22:57
Medlem
Crunchies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Tacklingen är inte fin någonstans och det finns nog inget LHF fan som tycker det.

Sen att sätta en stämpel på han är väll lite onödigt då han inte gjort sig känd som någon ful spelare öht.

Det är precis vad han är känd som, även innan sveriges genom tidernas fegaste tackling
Citera
2015-01-29, 22:58
Medlem
Citat:
Det här sa han! Precis min mening också. Ta fajten som en man för fan! Hans twitter: https://twitter.com/danielfernholm
Gillar att Ahlén gick på Forsberg men det där var en ganska pinsam tweet.
Citera
2015-01-29, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crunchie
Det är precis vad han är känd som, även innan sveriges genom tidernas fegaste tackling

Ja att han är en jävligt ivrig spelare som åker otroligt mycket skridskor är ju känt sen tidigare men ful?

Nja det vet jag inte.
Citera
2015-01-29, 23:00
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Gillar att Ahlén gick på Forsberg men det där var en ganska pinsam tweet.

Kan hålla med om att den är lite onödig tweet. men tänk hur frustrerad Fernholm lär vara. Han klarar knappt av starkt ljus pga en skenhelig idiot!
Citera
2015-01-29, 23:02
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Du gör fel, du ber om ursäkt och visar ånger, du tar ditt straff.

Hur länge ska det vara öppet race trots det? Är DIF: arna nöjda nu eller ska Foppa behöva bli jagad en match till, två matcher? En säsong till? Resten av livet?

Alla spelare i alla lag kan potentiellt göra misstag. När släpper man det? Hade Ölvestad gjort sina mordförsök i dagens moralpanikklimat - hur hade människor reagerat då?

https://www.youtube.com/watch?v=I08VLEdd3Gs

Det där är det fulaste överfall jag sett i svensk hockey.
Citera
2015-01-29, 23:02
Medlem
Citat:
Kan hålla med om att den är lite onödig tweet. men tänk hur frustrerad Fernholm lär vara. Han klarar knappt av starkt ljus pga en skenhelig idiot!

Tycker han borde höra med Cam Abbott som hade samma typ av hjärnskakning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in