2015-01-29, 18:20
Medlem
elmerengues avatar
Erfarenheter av sub och sobril? Tog 1mg + 20mg igår utan problem. Även blandat sub med ikto förut. Idag tog jag 30mg sobril mitt på dagen och snortade nyss en etta sub och tog även ytterligare 20mg sobril. Lugnt att ta mer sobril eller är det onödigt? Är ju ändå en relativt svag bens och inte mycket till muskelavslappning som ska vara den stora faran vid en sån blandning.
Citera
2015-01-29, 20:01
Medlem
Aerosol-s avatar
På morgonen när jag vaknar brukar jag ta en vanlig dos subutex droppat med 1-2 xanor.
Då mår man verkligen toppen hela dagen typ. Sedan droppar man en ikto när det börjar bli kväller.
Tycker det fungerar kanon!

Fridens alla livsnjutare!
Citera
2015-01-29, 20:06
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
På morgonen när jag vaknar brukar jag ta en vanlig dos subutex droppat med 1-2 xanor.
Då mår man verkligen toppen hela dagen typ. Sedan droppar man en ikto när det börjar bli kväller.
Tycker det fungerar kanon!

Fridens alla livsnjutare!

Varje dag? akta så du inte fastnar
Citera
2015-01-29, 20:07
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Erfarenheter av sub och sobril? Tog 1mg + 20mg igår utan problem. Även blandat sub med ikto förut. Idag tog jag 30mg sobril mitt på dagen och snortade nyss en etta sub och tog även ytterligare 20mg sobril. Lugnt att ta mer sobril eller är det onödigt? Är ju ändå en relativt svag bens och inte mycket till muskelavslappning som ska vara den stora faran vid en sån blandning.

Tycker du borde ta det lite försiktigare. Risken finns att nånting snett.
Rök cannabis som jag gör just nu så ska du se att allt blir underbart efter en joint!
Citera
2015-01-29, 21:46
Medlem
Avslutar min Oxynorm tripp efter två veckor nu ikväll. Kan jag hoppa på sub imorgon kväll?
Blir det knas om jag fortfarande har kvar oxy i omloppet om jag skulle ta en sub imorgon?
Tvärtom så hindrar ju Suben oxyn, men finns det nåt man bör tänka på i omvända fallet?
Tacksam för svar!

B
Citera
2015-01-30, 10:36
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Rök cannabis som jag gör just nu så ska du se att allt blir underbart efter en joint!
Braj är absolut favoriten att blanda med men det tog slut för några dagar sen tyvärr. Stannade oavsett på ovannämnda dos utan problem, men måste blanda sub med något så jag blir så sänkt som jag är van vid när jag har röka att tillgå.
Citera
2015-01-30, 10:49
Medlem
Findmucks avatar
Citat:

Citat:
Braj är absolut favoriten att blanda med men det tog slut för några dagar sen tyvärr. Stannade oavsett på ovannämnda dos utan problem, men måste blanda sub med något så jag blir så sänkt som jag är van vid när jag har röka att tillgå.

Ni som har erfarenhet av cannabis + subutex i kombination, kan ni berätta hur ruset är? Får man nojor eller andra obehagliga saker? Eller är man bara skön och noddar gött?
Citera
2015-01-30, 13:24
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Varje dag? akta så du inte fastnar

Ska börja trappa ner och ta ett längre uppehåll inom snar framtid.
Lika bra att göra så.
Citera
2015-01-30, 13:26
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Ni som har erfarenhet av cannabis + subutex i kombination, kan ni berätta hur ruset är? Får man nojor eller andra obehagliga saker? Eller är man bara skön och noddar gött?

Jag får inga nojor alls faktiskt. Man mår otroligt skönt och bara noddar till musik eller film.
Citera
2015-01-30, 14:17
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:

En av mina favoriter också!
Citera
2015-01-30, 16:34
Medlem
bra skit detta ju tog mig nyss en liten snok har ingen aning om mängd men är skapligt sänkt redan nu
är färsk på sub men funtar på att ta mig en liten snok till har en naturlig tolerans mot de flesta opis verkar det som.
Citera
2015-01-30, 21:05
Medlem
Atesslas avatar
Är det farligt att inta Metadon efter Subuxone ? 6 timmars mellanrum..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in