Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-01-24, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woop2014
Finns risken att effekten av E blir sämre?!
Du borde avstå tills allt är borta, annarts så kan effekten bli sämre.
Citera
2015-01-25, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Du borde avstå tills allt är borta, annarts så kan effekten bli sämre.

Hur lång tid tar det då?!
Va fan kan ju knappast fråga min läkare. Haha!

okej... Lite mer ingående.
Enl min läkare ska jag Käka 1/2 daglig dos när jag har ägglossning och sen göra uppehåll när jag har mens... Sorry för detaljerad info men vill ju kunna poppa på bla. Summerburst med full effekt!

O tack för svar btw!
Citera
2015-01-25, 00:08
Medlem
Citat:
Hur lång tid tar det då?!
Det beror på vilket läkemedel det rör sig om. Jag kan tyvärr inte svara på frågan, men någon annan kanske kan.
Citat:
okej... Lite mer ingående.
Enl min läkare ska jag Käka 1/2 daglig dos när jag har ägglossning och sen göra uppehåll när jag har mens... Sorry för detaljerad info men vill ju kunna poppa på bla. Summerburst med full effekt!
Varför ska du ha uppehåll när du har mens?
Citera
2015-01-25, 00:11
Medlem
Citat:
Det beror på vilket läkemedel det rör sig om. Jag kan tyvärr inte svara på frågan, men någon annan kanske kan.

Varför ska du ha uppehåll när du har mens?

Ingen aning, läkaren tyckte det.
När jag pratat med andra om ordinationen tyckte dom oxå det var märkligt och menade på att antidepp ska man inte ta av och på utan ligga på en jämn balans. Jag har ingen aning och Har inte börjat med dom än...
Citera
2015-01-25, 00:30
Medlem
Citat:
Ingen aning, läkaren tyckte det.
När jag pratat med andra om ordinationen tyckte dom oxå det var märkligt och menade på att antidepp ska man inte ta av och på utan ligga på en jämn balans. Jag har ingen aning och Har inte börjat med dom än...
Okej. Ja jag tyckte också att det lät konstigt. Vilket läkemedel var det?

Ta en dos MDMA på en vacker skogsplats i sommar och lär dig meningen med livet och vad du ska sträva efter. För att maximera effekten så klä av dig naken. Det kommer garanterat att förändra din syn på livet. Sen kan du slänga dina antidepp.
Citera
2015-01-25, 00:35
Medlem
Citat:
Okej. Ja jag tyckte också att det lät konstigt. Vilket läkemedel var det?

Ta en dos MDMA på en vacker skogsplats i sommar och lär dig meningen med livet och vad du ska sträva efter. För att maximera effekten så klä av dig naken. Det kommer garanterat att förändra din syn på livet. Sen kan du slänga dina antidepp.

Är bara Depp när jag har ägglossning, e väl nåt pms relaterat därför vi ska testa på dessa piller... Annars e jag glada fisken
Ska kolla upp asken imorgon... Orkar icke resa mig från sängen nu :P
Citera
2015-01-27, 00:10
Medlem
Tjo tjo!

Hur ofta skulle ni säga att man potentiellt skulle kunna köra mdma/e utan att förstöra sina serotoninreceptorer? e de 2-3 månader mellan som gäller eller? Man vill ju inte förlora magin bara för att man inte väntar tillräckligt länge mellan gångerna
Citera
2015-01-27, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HardstyleInMyHeart
Tjo tjo!

Hur ofta skulle ni säga att man potentiellt skulle kunna köra mdma/e utan att förstöra sina serotoninreceptorer? e de 2-3 månader mellan som gäller eller? Man vill ju inte förlora magin bara för att man inte väntar tillräckligt länge mellan gångerna
Tolkningsfråga, på ett sätt är det bra att köra ofta ett tag, alltså var och varannan vecka, så man inser att livet inte handlar om Ecstasy, man spräcker bubblan. Men för dom som inte kan sluta så förstör det nog en hel del.

När man är inne i svängen så känns helt enkelt 3-4ggr per år för sällan, man kan lika gärna vara utan.
Citera
2015-01-27, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Tolkningsfråga, på ett sätt är det bra att köra ofta ett tag, alltså var och varannan vecka, så man inser att livet inte handlar om Ecstasy, man spräcker bubblan. Men för dom som inte kan sluta så förstör det nog en hel del.

När man är inne i svängen så känns helt enkelt 3-4ggr per år för sällan, man kan lika gärna vara utan.

True that, aldrig tänkt på det. Hade en period när jag körde en del och man tröttnar på det efter ett tag och tycker inte att det är lika speciellt längre. Om man kör sällan ser man oftast fram emot nästa gång väldigt mycket.
Citera
2015-01-27, 07:49
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repos111
True that, aldrig tänkt på det. Hade en period när jag körde en del och man tröttnar på det efter ett tag och tycker inte att det är lika speciellt längre. Om man kör sällan ser man oftast fram emot nästa gång väldigt mycket.
Det är så mycket bättre när man har väntat och glömt bort att det fanns. Det var inte bara något som folk skrev
Citera
2015-01-27, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det är så mycket bättre när man har väntat och glömt bort att det fanns. Det var inte bara något som folk skrev
Fortfarande går man runt som en hippie hela tiden, bättre att ha full kontroll och hellre göra det nån gång för mycket, eller inte alls. Ja vad man känner för.
Citera
2015-01-29, 06:20
Medlem
Krehs avatar
Jag brukar köpa opiater "på stan" i Stockholm på helt vanliga vardagar, mitt på dagen. Jag tänkte testa att fråga efter E/MDMA idag. Tror ni att ger kommer ge resultat? Hur skulle ni ha gjort?

m v h
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in