Dom som fungerar är receptbelagda och hör därför inte till i denna del av forumet. När de gäller kosttillskott som är lagliga så skulle jag säga att de är mer värt att vräcka i sig 30k kalorier utan dom, du kmr ändå inte lägga på dig någon större del fet. Bara bli mer uppsvälld och binda mer vatten temporärt.
Grejen är att jag blir trött på begränsningen 1900 kalorier/dag. En chipspåse och redan är man uppe vid 1300 kalorier. Under julen gjorde jag experiment - jag åt vad som helst i vilka mängder som helst under 6 dagar. Lovar er att det var bland det bästa som hände under mitt liv, men när jag sedan återkom till det sedvanliga märkte jag bland annat att jag inte längre fick plats i byxorna, de var för trånga. Skräckinjagen som jag var tog jag av mig tröjan och såg knappt magrutorna längre. De kändes inte lika hårda, syntes inte like bra och jag kände mig skitdålig mentalt. Nu håller jag på att komma tillbaka dit jag var.
Hur i helvete kan man ha en superkropp och äta vad man vill? Kom inte med skotsnacket att äta i lagooom mängder för godsaker hade jag inte stoppat i mig i cirka 3 år och 2 mån så det var rena himmelriket för mig under julen. Sen kom ju helvetet med skuldkänslorna när allt var över.
Dom som fungerar är receptbelagda och hör därför inte till i denna del av forumet. När de gäller kosttillskott som är lagliga så skulle jag säga att de är mer värt att vräcka i sig 30k kalorier utan dom, du kmr ändå inte lägga på dig någon större del fet. Bara bli mer uppsvälld och binda mer vatten temporärt.
Och vad händer med resten av överskottet får jag då fråga?
Ja, det brukade jag göra innan också. Jag tog alltid kaloribehovet gånger 7 (+ det jag bränner vid träningar, ca 1200 extra) och minus 2500 på det (dessa ska utgöras av nyttig mat, måste ju ha näring också). Sen åt jag inget utöver näringen på 2500 kcal tills det blev söndag, och då började det härliga. Men depået av kalorier tar förr eller senare slut och det är skitjobbgt atr svälta som man gjorde! Kan nämna att jag även promenerade 3H 5 gånger för att addera till kaloridrpået. Skitjobbigt pga den tid det tog!
Nu var väl den här scammartikeln sju resor värre än vad som är normalt.
Man får nog problem med lever och njurar om man skulle ha råd att tömma en hälsokostbutik så pass grundligt.
Senast redigerad av Slackoff 2015-01-28 kl. 00:09.
Jag kan nog säga att ena kroppstypen stämmer in väl på mig. Är det någon mer som känner att det stämmer?
Låter som de kopierat nå skit från hinduismen där finns Vata, pitta och kapha som olika kroppstyper...
Man ska tydligen äta vissa kryddor och sånt även där.
Skulle kalla det bullshit.
Jag har ett par funderingar angående hur jag ska inta följande tabletter:
- Only one regular (multivitamin)
- CLA caps
- Omega 3 caps
- D-vitamin (så lite innehåll i multivitaminen)
Kan man ta allting samtdigt på morgonen?
Cla m. Omega3 tänkte jag ta 3 ggr om dagen.
Jag skulle uppskatta om ni kunde hålla er till själva dosering & intag.
Diskussioner om att piller inte funkar etc. är inte relevant!
/tack på förhand
Tar du Omega-3 kapslarna med grön te ökar du biotillgängligheten. Ta Multivitaminen och D-vitaminet på morgonen, då d-vitamin för sent på kvällen kan försämra sömnen. Det samma med kreatin.