Citat:
Ursprungligen postat av
DaCrap
Filmar han ens då? Jag tycker mer att det ser ut som han kastar sig efter pucken. Han tycker ju inte ens själv att han blir hakad och blev förvånad över utvisningen på Kukan.
Han vill väl bara försvara sig i efterhand för att slippa ett rykte som fuskare, det ser
inte alls ut som när en spelare vanligtvis slänger sig efter pucken. Det är en solklar filmning.
Gillar annars hur Fagervall totalsågar domare Sjöqvist efter matchen. Jag gillar verkligen hur Fagervall är som person, det är bara tråkigt att hans hockey inte funkar. Hade man haft hans personlighet i Rönkens tänk så hade man haft Sveriges i särklass bästa hockeytränare.