Citat:
Ursprungligen postat av
Morove
Enligt dagens NWT så har Färjestad två nyförvärv på ingång. Det troliga är dock att det landar på en spelare i slutändan, allt detta enligt sportchef Leif Carlsson.
Tyvärr finns det ingen länk till denna nyhet.
Vad kan det vara för spelare man tittar på, tror ni? Rent spontant känner jag att intresse kan finnas för Lander, Päjäärvi, Larsson eller möjligen Åberg, även om jag har svårt att tro att han skulle komma tillbaka iom att han har haft en bra säsong i AHL så här långt. Nygren har ju redan sagt nej till att komma tillbaka denna säsong.
Så du menar att Åberg inte vill komma hem för att han haft en bra säsong medan de andra, som haft riktiga jävla skitsäsonger(

), vill komma hem.
Åberg har fan inte varit i närheten utav Lander och Larsson, statistiskt. Och då bidrar både Lander och Larsson med så mycket mer än bara poäng.