2015-01-28, 09:47
  #7309
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLim
Hovinen är nu klar för Malmö, efter att ha spelat 40 minuter i Luleå. Märkligt att ha så kort tålamod, eller har han varit klappkass på träningarna?

Hahaha, snacka om floppvärvning av Luleå
Citera
2015-01-28, 10:51
  #7310
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLim
Hovinen är nu klar för Malmö, efter att ha spelat 40 minuter i Luleå. Märkligt att ha så kort tålamod, eller har han varit klappkass på träningarna?

Eller så tog man bara in honom då Larsson har haft en del skador, men börjar känna sig bättre nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Hahaha, snacka om floppvärvning av Luleå

Vad kostade han?
Citera
2015-01-28, 11:06
  #7311
Medlem
MrLims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Eller så tog man bara in honom då Larsson har haft en del skador, men börjar känna sig bättre nu?

Okej, hade fått uppfattningen att han togs in för att rakt av ersätta Larsson.
Citera
2015-01-28, 11:10
  #7312
Medlem
Jckssns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir


Vad kostade han?

3 poäng
Citera
2015-01-28, 11:33
  #7313
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Eller så tog man bara in honom då Larsson har haft en del skador, men börjar känna sig bättre nu?



Vad kostade han?

Citat:
Ursprungligen postat av MrLim
Okej, hade fått uppfattningen att han togs in för att rakt av ersätta Larsson.

Mycket möjligt.

Hade också uppfattningen om att han skulle ersätta Larsson. Ifall så var fallet så måste du ju hålla med om att det var lite flopp runt det hela?
Citera
2015-01-28, 12:10
  #7314
Medlem
ett kadavers avatar
Ibland tar det stopp! Om Sörensen inte kan komma till berget får Rönnberget komma till Sörensen.

Det som är mest anmärkningsvärt med klippet är att åskådarna rakt bakom ser så opåverkade ut. Den naturliga reaktionen inför ett sådant konstverk borde ju vara att resa sig upp och dansa som vore det ett väckelsemöte.
Citera
2015-01-28, 12:34
  #7315
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett kadaver
Ibland tar det stopp! Om Sörensen inte kan komma till berget får Rönnberget komma till Sörensen.

Det som är mest anmärkningsvärt med klippet är att åskådarna rakt bakom ser så opåverkade ut. Den naturliga reaktionen inför ett sådant konstverk borde ju vara att resa sig upp och dansa som vore det ett väckelsemöte.
Så jävla gött.

Hela matchen satt kommentatorn och runkade över Sörensen. "Sörensen med sin fina skridskoåkning blablabla". Tröttsamt. Snubben flög som en vante både en och två gånger. Absolut inget material för Tre Kronor.
Citera
2015-01-28, 12:38
  #7316
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jckssn
3 poäng



Citat:
Ursprungligen postat av MrLim
Okej, hade fått uppfattningen att han togs in för att rakt av ersätta Larsson.

Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Mycket möjligt.

Hade också uppfattningen om att han skulle ersätta Larsson. Ifall så var fallet så måste du ju hålla med om att det var lite flopp runt det hela?

Jag kan inte svära på hur man tänkte i Luleå, men om han var Larssons ersättare så borde det ju vara Larsson som är på väg till Malmö nu. Man var ju faktiskt intresserad av honom också.
Citera
2015-01-28, 12:49
  #7317
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Så jävla gött.

Hela matchen satt kommentatorn och runkade över Sörensen. "Sörensen med sin fina skridskoåkning blablabla". Tröttsamt. Snubben flög som en vante både en och två gånger. Absolut inget material för Tre Kronor.

Man kan dock inte klandra honom för att han inte klarar av Rönnbergs mäktiga och vältajmade arsle.
Citera
2015-01-28, 13:16
  #7318
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Sluta gnäll förhelvete, Salmonssons 2 plus 10 var totalt obefogad. Sandström tar ett felskär o är halvt i spagat när han får en liten liten kontakt i ryggen. Men det borde väl självklart ha varit matchstraff och 15 matchers avstängning enligt gnällkärringen Fagervall?

Är det därför Salomonsson nu blivit anmäld för den situationen?
Citera
2015-01-28, 13:38
  #7319
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Är det därför Salomonsson nu blivit anmäld för den situationen?

Det där är en sån händelse som sker 50 gånger varje match, med skillnaden att då håller sig motståndaren på benen. Hade Sandström varit lite mer uppmärksam så hade det aldrig hänt. Men kunde Lindholm bli avstängd så skulle det inte förvåna om detta också blir en kort avstängning enbart för att nån kanske blev lite skadad.
Det är bara en tidsfråga nu innan damhockeyregler kommer att införas i SHL.
Citera
2015-01-28, 14:00
  #7320
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Sluta gnäll förhelvete, Salmonssons 2 plus 10 var totalt obefogad. Sandström tar ett felskär o är halvt i spagat när han får en liten liten kontakt i ryggen. Men det borde väl självklart ha varit matchstraff och 15 matchers avstängning enligt gnällkärringen Fagervall?
Ja det var obefogat och fegt gjort av Salmonsson, liten knuff kan få stora konsekvenser. Den som inte fattar det..
Nä, om han varit en riktig spelare så hade han gått in mer med kroppen där istället för att riskera andras liv och lem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in