Hej Gudasänd. Trevligt. Att jag kom hit berodde på den länk som du själv la ut på Familjeliv.
Jag har visst varit medlem ett bra tag men endast sporadiskt tittat in.
Jag blev aktiverad igår så det var första gången som jag kunde skriva här.
Kolla in denna länk!
https://www.facebook.com/video.php?v=10204860960955559
Visserligen från FB men det kanske gör ändå att se för dig och andra som kanske har intresse.
Att det står tankplan parkerade på vissa flygplatser är ju inte särskilt sensationellt. Det är militära plan. De flyger således inte över Sverige.
De har naturligtvis inte tid och kapacitet att ligga och spruta ut kemikalier i tid och otid. De måste ju sköta det jobb som de har med tankning. Inget annat.
Att det finns besprutningsplan för div ändamål är sant. Dock inte för sk chemtrails.
Man kan spruta vatten på eld,man kan (kunde) i Vietnam avlöva skog med Agent Orange och man kan skriva med rök och spruta grödor mot skadeinsekter. Exempelvis. Dock finns det inga sk chems.
DoÅ,aka Gudasänd tror nämligen att alla strimmor är chemtrails. Även efter civila plan alltså.
Min B737 och alla andra jetplan lämnar också k-strimmor efter sig av och till.
Vad tror ni händer med all den vattenånga som motorerna producerar? Vad är så svårt att förstå?
Motor->vattenånga->kondensvatten->kallare än ca -40C->kall fuktig luft just under daggpunkten->iskristaller->kondensstrimma.
Borde vara enkelt. För de flesta.