Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Hört talas om Solar Radiation Management?
Läs på, återkom sedan:
http://www.globalresearch.ca/solar-radiation-management-geoengineering-and-chemtrails/5356632
Du är ju mer än lovligt oinsatt i chemtrailandets effekter...
Du anser alltså att 20-30 % mindre solinstrålning är LITE ?
Det är en
EXTREM MINSKNING, och huvudskälet till varför vårt immunförsvar försämras, varför växtlighet drabbas mer och mer av mögel, varför depressioenr ökar lavinartat etc, etc...
Det är chemtrailandet som
PÅSKYNDAR den
globala uppvärmningen, då vintrarna blivit mycket varmare och kortare pga att det ständiga chemtrailtäcket över oss gör att den globala temperaturen ökar !!!
Rapporterad för 0.03. Trams och off-topic
Du har uppenbarligen inte läst "källan" du hänvisar till. "scientists found during the 3-day grounding of all US planes after 9/11 (except those scooting Saudis out of the country). Ground temperatures increased 2-3 ºC during the absence of contrails, persistent or not.".
Eftersom man enligt dig är mer än lovligt oinsatt om man inte har läst den källan så kan jag bara konstatera att du uppenbarligen är mer än lovligt oinsatt.
20-30% låter faktiskt jättemycket. Men när uppgiften kommer från någon så oinsatt som dig så är man nästan tvungen att direkt utgå från att den är felaktig. Du har kanske förväxlat det med funktionsnivån i din egen hjärna jämfört med en gravt efterbliven hjärna eller något annat helt irrelevant mätvärde?
Sedan förstår jag inte alls varför du har anmält mitt inlägg för trams och off topic. Du har ju själv presenterat källor som uppger att chemtrails har positiva egenskaper och skyddar mot global uppvärmning. Det är ju precis i linje med vad jag sagt hela tiden. Om det finns chemtrails så har dessa underbara och fantastiska egenskaper. Jag anar att det i så fall kan vara ett tidigt prototypförsök utfört av NATO-aliens som resulterade i berättelsen om Jesus återuppståendelse i bibeln.
Om det senare visar sig stämma så betyder det inte bara att chemtrails är underbara utan att dom per kristen definition är gudomliga! Kanske är NATO-aliens det som bibeln kallar änglar? Och chemtrails någon form av ängladamm? Du borde i så fall skämmas rejält som pratat så mycket illa om chemtrails.
Personligen vet jag inte om chemtrails existerar. Spontant känns det för bra för att vara sant. Men oavsett om dessa finns så är dom i vilket fall som helst i sämsta fall underbara och i bästa fall gudomliga!
Okej?