2015-01-24, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Få mer mus och rumpa (jag föredrar analsex med kvinnor, dels för att det är trångt och perverst och dels för att risken elimineras att föra detta jävla släkte vidare av misstag). Lära mig fler språk. Ta mer droger. Vara allmänt jobbig mot konformister.

Att vara rentier är ju som sagt till en fördel i det fall man lägger sina skäl till livet i att helt hänge sig åt hedonism och intressen.
Citera
2015-01-24, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apathes
Ja du... Önsketänkande är ett mycket vanlig orsak för tro i alla former.

Glöm nu inte hädanefter att först attackera mus och rumpa, och därefter vara jobbig om personen i fråga är en konformist.

Jag vet. Gjorde ju felet att glömma det häromdagen
Citera
2015-01-24, 15:22
Medlem
Citat:
När jag påstår att det inte finns någon mening med livet så gör jag det med logik som bör vara väldig enkel att förstå.

Det finns ingenting överhuvudtaget som tyder på en mening med livet. På exakt samma sätt så finns det ingenting överhuvudtaget som tyder på att det står en rosa, osynlig elefant i mitt kök och därmed antar jag att det inte finns någon rosa elefant som dessutom är osynlig.

Beror ju på hur du definierar "mening". En del anser att det faktum att något sker är mening i sig, men du kanske använder ordet som att det skulle finnas något mål?
Citera
2015-01-24, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Gör väl inget om hon blir med barn, det är det som är syftet med sex egentligen, allt annat är bara sjukt. Det är så det ska vara egentligen.
Du är riktigt sjuk du.

Nej, det är fruktansvärt att göra någon med barn. Jag skulle ha mer samvetskval av att ha satt någon till världen än över att ha dödat en verkligt ond person.

Att du kallar mig sjuk är bara en kick
Citera
2015-01-24, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frigjord
Att vara rentier är ju som sagt till en fördel i det fall man lägger sina skäl till livet i att helt hänge sig åt hedonism och intressen.

Schopenhauer levde helt rätt på alla sätt. T.o.m. Nietzsche skrev:

Seht ihn nur an!
Niemandem war er unterthan!
Citera
2015-01-24, 15:30
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Nej, det är fruktansvärt att göra någon med barn. Jag skulle ha mer samvetskval av att ha satt någon till världen än över att ha dödat en verkligt ond person.

Att du kallar mig sjuk är bara en kick
Nej det är det finaste som finns. Om vi knullar nån gång så måste du lova att göra mig med barn, det är min högsta önskan. Bara jag får ett barn så är jag lycklig. Sex är något hemskt, bara hemska män som gillar det.. Men får stå ut för att lyckas få barn..
Citera
2015-01-24, 15:38
Bannlyst
Citat:
Sex är något hemskt, bara hemska män som gillar det..
"gillar att bli knullad mannen ska bestämma."

Skrev du i en tråd.
Senast redigerad av Apathes 2015-01-24 kl. 15:42.
Citera
2015-01-24, 15:42
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
"gillar att bli knullad mannen ska bestämma. men tar en choklad kaka och kollar på tv istället. sex är farligt. inte många som vet om det men det är en livsfarlig sjukdom"

Skrev du i en tråd.

Det är ju det. Enda ofarliga är när mannen befruktar kvinnan (gärna genom våldtäkt som är det naturliga)
Citera
2015-01-24, 15:43
Medlem
Citat:
"gillar att bli knullad mannen ska bestämma."

Skrev du i en tråd.

It's a trap.
Citera
2015-01-24, 15:45
Bannlyst
Citat:
Det är ju det. Enda ofarliga är när mannen befruktar kvinnan (gärna genom våldtäkt som är det naturliga)
Det här är ingen diskussion om hur farligt sex är(även om jag inte håller med).

Du skrev "bara hemska män som gillar det" i denna tråd och "gillar att bli knullad mannen ska bestämma." i en annan tråd. Grov självmotsägelse.
Citat:
Ursprungligen postat av Frigjord
It's a trap.
haha
Senast redigerad av Apathes 2015-01-24 kl. 15:48.
Citera
2015-01-24, 15:49
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Det här är ingen diskussion om hur farligt sex är(även om jag inte håller med).

Du skrev "bara hemska män som gillar det" i denna tråd och ""gillar att bli knullad mannen ska bestämma." i en annan tråd. Stark självmotsägelse.

haha

Jo men gillar ju när mannen är lite bossig och brottar ner mig, om det är nån jag gillar.. Men det får man inte gilla egentligen, tjejer ska tycka att sex är hemskt så försöker anpassa mig till det nu. Dra inte upp det där. Min sjuka syn på sex som något man ska njuta av och göra frivilligt är inget bra.
Citera
2015-01-24, 15:51
Bannlyst
Citat:
Men det får man inte gilla egentligen, tjejer ska tycka att sex är hemskt så försöker anpassa mig till det nu.
Vad för värld lever du i? Vad i rena rama helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in