2014-12-17, 09:21
Medlem
Har även sett Dept, UNF, OPC på marklandsgatan
Citera
2014-12-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Har även sett Dept, UNF, OPC på marklandsgatan
pieces eller tags?
Citera
2014-12-18, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gradent
pieces eller tags?

Throw ups och tags. Men OPC har även lagt en piece i närheten av markland men den är nu överkörd av "brak"
Citera
2014-12-18, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Throw ups och tags. Men OPC har även lagt en piece i närheten av markland men den är nu överkörd av "brak"

OPC? toysen som kört sliriga tags i majorna?
Citera
2014-12-18, 22:41
Medlem
politins avatar
Alltså.. opc, unf, brak ?? Har jag missat nåt eller är det bara en radda nonames uppradat? Känner inte igen något av det för fem öre..
Har dock inte rört mig så mkt runt majorna, markland och bortöver senaste tiden, har dock svårt att tro att det är något speciellt att hänga i julgranen..?
Citera
2014-12-18, 23:19
Medlem
Seriöst, diskutera att någon ny toy börjat köra? Glhf
Citera
2014-12-18, 23:33
Medlem
ps3mafackas avatar
Att nån bombat ett par tags kanske inte är de mest givande att diskutera...
Citera
2014-12-19, 00:19
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ps3mafacka
Att nån bombat ett par tags kanske inte är de mest givande att diskutera...

Ändå fortsätter du? Då kan vi likaväl diskutera klart OPC så vi får det ur världen.

När jag var i Göteborg för 2 veckor sedan såg jag tags av OPC vid botaniska trädgården ungefär. Ganska tråkiga tags men någonstans måste folk såklart börja, det var bättre tags än vad jag gjorde när jag var liten iallafall.

En liten mysig historia till er alla målare nu i juletid. När jag var i Göteborg då för 2 veckor sedan sa jag till min crewkompis "Men du, kan inte vi åka till huset utmed motorvägen där vid sahlgrenska typ och ta kort på chromaren som bst ritat". Min crewkompis sa "okej då, om du nu vill det så gör vi såklart det". Så bra kontakt har vi i vårat crew man kan säga vad man vill göra och det respekteras, man kan säga "Nej, nu tycker jag inte vi ska ta narkotika ikväll" utan att bli kallad för tråkig. Mitt fina crew skickar en julkram till alla er där ute!
Citera
2014-12-19, 00:47
Medlem
Suchkas avatar
Har någon sett nytt från Tonys på senaste? Jag saknar pizzakungarna.
Citera
2014-12-19, 04:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av politin
Alltså.. opc, unf, brak ?? Har jag missat nåt eller är det bara en radda nonames uppradat? Känner inte igen något av det för fem öre..
Har dock inte rört mig så mkt runt majorna, markland och bortöver senaste tiden, har dock svårt att tro att det är något speciellt att hänga i julgranen..?

haha om du inte känner igen brak så gissar jag på att du inte bor I gbg eller är -16 år. Inte för att han bombat mest av all men han har ju fof. kört I gbg i över 10+.

OT: Ja, OPC kanske är några skitungar som inte kan måla för ett skit (vilket man verkligen inte behöver kunna enligt mig). Ja, dom kanske har gått på en "bombing" runda om man nu ens kan kalla det, men samtidigt har dom kört mer än dom flesta här, vilket är en skam.

Tycker att vi borde slänga in reglen att man inte får skriva i tråden om man bor utanför gbg? O då snackar jag om alla er borås, allingsås, Partille toys.

// Negerfittan.
Citera
2014-12-19, 12:16
Medlem
Kastaflaskas avatar
Tycker det är lite konstigt att köra OPC när det finns ett etablerat QPC sedan lång tid tillbaka.
Citera
2014-12-19, 13:02
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigga
Ja, dom kanske har gått på en "bombing" runda om man nu ens kan kalla det, men samtidigt har dom kört mer än dom flesta här, vilket är en skam.

Tycker att vi borde slänga in reglen att man inte får skriva i tråden om man bor utanför gbg? O då snackar jag om alla er borås, allingsås, Partille toys.

Mitt crew ska döda opc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in