2015-01-21, 12:31
Medlem
namerlesss avatar
@Arsenal: The club is delighted to announce the signing of Krystian Bielik. Full story: http://t.co/FRbaDeGh2B #WelcomeKrystian http://t.co/tZraebcRX9
2015-01-21, 12:33
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Hoppas inte.

Varför inte? Jag gillar Bale, både på plan och utanför. Han gör det bra poängmässigt men hans "träben" håller inte i La Liga, vilket alla har sett. Får man det man köpte Bale för samt köper in Reus för 250 miljoner kr, så är det en grym affär.
2015-01-21, 12:49
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Chelsea och Inter ska ha kommit överens om Mauro Icardi
Vad baserar du det på? Jag ser bara rapporter om Cuadrado, där Gazettan ska ha bekräftat att förhandlingar pågår.
2015-01-21, 13:20
Medlem
Axezzs avatar
Är det en sån stor uppgradering på Cuadrado i jämförelse med Schurrle?
Själv tycker jag Schurrle är grymt underskattad.
2015-01-21, 13:28
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

Problemet som jag antar det är med Schurrle att han är bäst som impact player snarare än startspelare och gör sig mycket bättre som en förändrande av matcher med sin energi och frenesi.
2015-01-21, 13:48
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Problemet som jag antar det är med Schurrle att han är bäst som impact player snarare än startspelare och gör sig mycket bättre som en förändrande av matcher med sin energi och frenesi.

Snarare så att Schurrle är en centralspelare och inte en ytter som han blivit i Chelsea. Han skall spela centralt, släpande forward.
2015-01-21, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Snarare så att Schurrle är en centralspelare och inte en ytter som han blivit i Chelsea. Han skall spela centralt, släpande forward.
Saknar han inte spelhuvudet för en sådan position? Känns ju relativt hjärndöd...
2015-01-21, 14:05
Medlem
Citat:
Snarare överskattad. Klart som fan att Cuadrado är en rejäl uppgradering.
2015-01-21, 14:18
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Jag ställer mig snarare frågan om Cuadrado är en uppgradering på Wilian. Om nu Schurrle säljs, varför ska man då ersätta honom när han knappt spelar någonting? Kan man inte lika gärna plocka in en akademispelare? Jag tror knappast Cuadrado kommer nöja sig med bänken.

Jag vill ha in Reus eller ingen alls.
2015-01-21, 14:20
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Varför inte? Jag gillar Bale, både på plan och utanför. Han gör det bra poängmässigt men hans "träben" håller inte i La Liga, vilket alla har sett. Får man det man köpte Bale för samt köper in Reus för 250 miljoner kr, så är det en grym affär.
Vad får dig att tro att det inte blir samma sak med Reus? Det mesta tyder på att han också hamnar i skuggan av Ronaldo och inte långt senare också ska säljas och ersättas med nytt. Det är så Real Madrid fungerar.
2015-01-21, 14:39
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Jag ställer mig snarare frågan om Cuadrado är en uppgradering på Wilian. Om nu Schurrle säljs, varför ska man då ersätta honom när han knappt spelar någonting? Kan man inte lika gärna plocka in en akademispelare? Jag tror knappast Cuadrado kommer nöja sig med bänken.

Jag vill ha in Reus eller ingen alls.
Chelsea delar knappast din åsikt, schurrle bidrar nästan inte med något, och det är inget nytt. Man behöver få in någon, och ifall du har sett cuadrado spela så vet du att han är en väldigt teknisk, hårt arbetande och direkt spelare, en kombination av willian och hazard.

Klubbar opererar sällan under "X eller ingen".
2015-01-21, 14:50
Medlem
Mr.TravisBickles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Vad får dig att tro att det inte blir samma sak med Reus? Det mesta tyder på att han också hamnar i skuggan av Ronaldo och inte långt senare också ska säljas och ersättas med nytt. Det är så Real Madrid fungerar.

Det handlar inte om att Bale hamnar i Ronaldos skugga, ingen hade förväntat sig något annat. Det handlar om att han helt enkelt inte presterar tillräckligt bra. Jag tycker att Bale är en grym spelare (om än något överskattad kanske), men han passar verkligen inte in i Ancelottis lagbygge med sin bristande teknik, passningsspel och spelförståelse. Därför anser jag, och många andra som följer Real Madrid, att Reus skulle vara mycket bättre i dagens Real Madrid. Kolla bara på Bale och Ronaldo när de möter Atletico Madrid eller något annat lag som "parkerar bussen". Helt värdelösa, speciellt walesaren. Där hade en tekniskt lirare som Reus passat mycket bättre. Det blir inte lika förutsägbart och ensidigt.

Nu må jag vara otroligt trött på Bales prestationer denna säsongen, och hans oförtjänta höga status i laget som gör att Ancelotti inte kan bänka honom och låta t.ex. James spela på högerkanten där han presterar ca 10x bättre. Han kanske blev räddad av Modric skada? Hur som helst gillar jag inte dessa "Galactico"-värvningar och anser att man borde satsa lite mer på kontinuitet i truppen. Men OM Perez nu måste värva Reus så borde han verkligen sälja Bale till United. Man får en bättre spelare och man tjänar enormt mycket pengar = win!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in