2015-01-19, 20:11
Medlem
snillet_1s avatar
Jedvaj ägs numera av Bayer Leverkusen.
2015-01-19, 20:18
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jedvaj ägs numera av Bayer Leverkusen.
Jag tycker han varit riktigt ok i Leverkusen kan med åren bli riktigt värdefull för klubben.
2015-01-20, 02:31
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Aldrig gillat Giovinco men det här får ju ses som något av en isbrytare från MLS sida. De har väl tidigare aldrig värvat någon spelare av den här kalibern i 'rätt' ålder s a s?

Aftonbladet av alla hade en läsvärd artikel i ämnet.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/usa/article20180520.ab
2015-01-20, 03:48
Medlem
Bror.s avatar
Även om det för de flesta kommer som en överraskning ser jag trots allt logik bakom Giovincos klubbval. Som Sportbladet skriver är säkerligen livet vid sidan av fotbollen riktigt härligt i Nordamerika, speciellt sett till den höga lön han kommer få. Sen får han till skillnad från sin tid i Juventus vara den stora stjärnan i laget. Oväntat som sagt, men inte helt fel val tror jag, även om jag personligen hellre sett honom förlänga sitt kontrakt med Juventus och gått på lån till Toronto eller Parma där han var som störst
2015-01-20, 07:21
Medlem
cyberkalles avatar
Det ryktas att Schalke är intresserade av Sassuolos "tysk" Nicola Sansone

http://www.transfermarkt.de/gerucht-des-tages-schalke-an-sassuolos-sansone-interessiert/view/news/185264
2015-01-20, 18:14
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Marko Marin är klar för lån hos Anderlecht.
2015-01-20, 23:57
Medlem
Viking-s avatar
Cuadrado ska ha varit på Anfield idag och kollat på CFC-LFC. När Mou tillfrågades om han bjudits dit av Chelsea så svarade han "no idea" snarare än att förneka att han var där. Ladbrokes tweetade en bild av honom i England.

Med tanke på att både Salah och Schurrle ryktas bort och inte var en del av dagens matchtrupp så känns det faktiskt ganska troligt att en ny ytter kommer in, och då är Cuadrado inte alls ett dåligt val.

EDIT: Det verkar som att det råder delade meningar ifall bilden som figurerar verkligen är från Anfield. Oavsett så kommer allt fler rapporter om att han är tänkt att ersätta Schurrle, då deras priser är liknande. Di Marzio, ESPN, Daily Fail och Sky Italia nämns som källor som påstår att förhandlingar pågår.

Ifall det blir Cuadrado in och Schurrle/Salah ut så ser jag det som en fin uppgradering utav truppen. Schurrle har smällt in ett par fina mål, men han är så sällan involverad i spelet att det är läskigt. Det var nog en felscoutning från första början.
Cuadrado har jag sett spela ett flertal gånger och jag gillar hans speed och riktigt fina teknik. Han är bekväm på högersidan och har ett förflutet som wingback, vilket gör att han förstår hur defensiven fungerar. Han verkar vara en mer direkt variant av Willian, lär nog ordna ganska många fler poäng utan att låta defensiven lida alltför mycket.

Någon från Serie A som vågar spå hur han skulle passa in i PL?
Senast redigerad av Viking- 2015-01-21 kl. 00:50.
2015-01-21, 00:11
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Borde inte Chelsea och Dortmund kunna hitta en deal i Reus mot Schurrle + lite pengar emellan då det verkar stå klart att Reus ändå kommer dra från Dortmund? Har svårt att se en bättre ersättare för Reus för Dortmund
2015-01-21, 08:52
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Borde inte Chelsea och Dortmund kunna hitta en deal i Reus mot Schurrle + lite pengar emellan då det verkar stå klart att Reus ändå kommer dra från Dortmund? Har svårt att se en bättre ersättare för Reus för Dortmund

Absolut, bara att det mesta tyder på att Reus lämnar för R Madrid i sommar.
2015-01-21, 09:06
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Absolut, bara att det mesta tyder på att Reus lämnar för R Madrid i sommar.

Hoppas inte.
2015-01-21, 09:18
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Chelsea och Inter ska ha kommit överens om Mauro Icardi
2015-01-21, 11:40
Medlem
DinosaurPhils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Chelsea och Inter ska ha kommit överens om Mauro Icardi
Då har Vitesse en bra anfallare nästa säsong med andra ord