2015-01-21, 16:12
Medlem
Spinnacers avatar
Lazio värvar både Hoedt från AZ och Mauricio från Sporting, även Balotelli på lån ryktas vara nära..
2015-01-21, 16:55
Medlem
Börja gå lite rykten om att Arsenal är intresserade av Villarreals mittback Gabriel Paulista!
2015-01-21, 18:33
Medlem
Viking-s avatar
Sky bekräftar att Chelsea förhandlar med Fiorentina om cuadrado i sin transfer blogg. Ska tydligen ersätta Salah och inte schurrle.
2015-01-21, 18:40
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Varför inte? Jag gillar Bale, både på plan och utanför. Han gör det bra poängmässigt men hans "träben" håller inte i La Liga, vilket alla har sett. Får man det man köpte Bale för samt köper in Reus för 250 miljoner kr, så är det en grym affär.
Haha och du tror att Real skulle kunna få igen pengarna på Bale? Det är ju inte direkt så att han har visat att han är värd den summan pengar som han köptes för. OM Bale nu säljs för att man hellre vill ha Reus så blir jag väldigt förvånad om priset överstiger 500 miljoner.

(Fan vad efterblivet det känns att skriva 500 miljoner som någon typ av struntsumma numera, vilka retarderade priser det har blivit..)
2015-01-21, 18:46
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Haha och du tror att Real skulle kunna få igen pengarna på Bale? Det är ju inte direkt så att han har visat att han är värd den summan pengar som han köptes för. OM Bale nu säljs för att man hellre vill ha Reus så blir jag väldigt förvånad om priset överstiger 500 miljoner.

(Fan vad efterblivet det känns att skriva 500 miljoner som någon typ av struntsumma numera, vilka retarderade priser det har blivit..)

Du maste ha missforstatt diskussionen, det ar inte Suarez vi pratar om
2015-01-21, 18:49
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Du maste ha missforstatt diskussionen, det ar inte Suarez vi pratar om
Köper man inte Reus så signalerar det att Bale är den spelaren som sitter lösast. Att då begära ett hutlöst pris för denne kommer inte fungera för att resterande klubbarna är väl medvetna om att Real gärna gör sig av med den spelaren på så sätt kommer priset sjunka ännu mer. Att Real inte kommer få en miljard vid en försäljning kan nog både du och jag komma överens om.
2015-01-21, 18:51
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Köper man inte Reus så signalerar det att Bale är den spelaren som sitter lösast. Att då begära ett hutlöst pris för denne kommer inte fungera för att resterande klubbarna är väl medvetna om att Real gärna gör sig av med den spelaren på så sätt kommer priset sjunka ännu mer. Att Real inte kommer få en miljard vid en försäljning kan nog både du och jag komma överens om.
Nej, det kan vi inte komma overens om.
2015-01-21, 18:53
Medlem
asslikethats avatar
Citat:

Vad jag läst så förbereder Manchester United faktiskt ett jättebud på Bale.
2015-01-21, 18:53
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Nej, det kan vi inte komma overens om.
Nej du har rätt. De får nog två miljarder och en påse nötter.
2015-01-21, 18:59
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Sky bekräftar att Chelsea förhandlar med Fiorentina om cuadrado i sin transfer blogg. Ska tydligen ersätta Salah och inte schurrle.

Står ju att dom väntar på förbättrade bud från Roma för Salah och Wolfsburg för Schurrle.

£26.8M ska tydligen vara hans utköpsklausul, känns som ett kap om Chelsea skulle värva han då man lär gå + om man gör sig av med både Salah och Schurrle.
2015-01-21, 19:09
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Står ju att dom väntar på förbättrade bud från Roma för Salah och Wolfsburg för Schurrle.

£26.8M ska tydligen vara hans utköpsklausul, känns som ett kap om Chelsea skulle värva han då man lär gå + om man gör sig av med både Salah och Schurrle.

Märks att Sugar-Roman är gammal i gamet nu. Innan hade man bara dumpat dessa spelarna för att bli av med dom, men nu säljer man dom för att gå med plus. Kommer få lite mer än vad man själv en gång själv gav.
2015-01-21, 19:10
Medlem
Citat:

Bale har väldigt hög status på Brittiska öarna. Han har gjort väldigt många viktiga mål under sin tid i Real. Han är i en bra ålder (25år). Visst, jag håller helt med om att inte har visat sig värd den hutlösa summan. Men tror absolut att den klubb som vill köpa honom får öppna plånboken rejält, klart över 500 milj. Det skulle väl vara United isf som är sugna på en sådan affär (är väl det de varit lite rykten om också).

mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in