2015-01-18, 13:58
Avstängd
Halloween2s avatar
helvete vad tråkigt att släppa bale om det nu händer, och speciellt till united ge hellre pengar + navas för han gea kommer ju peta honom också. suck, rykte om att modrics fru är less på madrid, när kommer han tillbaka från skadan?
2015-01-18, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
helvete vad tråkigt att släppa bale om det nu händer, och speciellt till united ge hellre pengar + navas för han gea kommer ju peta honom också. suck, rykte om att modrics fru är less på madrid, när kommer han tillbaka från skadan?

Sunday Express som kommer med det ryktet, skulle inte ge mycket för det. Plus han är en av Ancelottis favoriter.

Varela som WBA lånade in från Porto i somras verkar vara på gång till Parma. Ska då röra sig om ett lån fram till sommaren med köpoption. Uppges bli klart inom några dagar.
2015-01-18, 16:41
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Sunday Express som kommer med det ryktet, skulle inte ge mycket för det. Plus han är en av Ancelottis favoriter.

Varela som WBA lånade in från Porto i somras verkar vara på gång till Parma. Ska då röra sig om ett lån fram till sommaren med köpoption. Uppges bli klart inom några dagar.

Frågan är ju om modric hellre ligger och myser med ancelotti?
Nej modric ska självklart spela i real tills han lägger av, han är som en liten Gud när han är med på planen allt blir oftast perfekt
2015-01-18, 23:53
Medlem
Viking-s avatar
Chelsea har enligt uppgifter kommit överens med Partisan Belgrad om deras 18 år gamla mittfältare Danilo Pantic, som kommer att gå direkt till Vitesse.

Jag känner inte till spelaren då jag oftast inte följer den serbiska ligan, men jag har en bekant därifrån som tydligen hade höga tankar om honom. Om det var nationell stolthet eller objektivt tänkande bakom låter jag vara osagt.
2015-01-19, 02:05
Medlem
Bror.s avatar
Riktigt tråkigt om Giovinco nu går till Toronto vilket mycket tyder på. Riktigt snabb och smidig anfallare som öst in mål i sina bästa stunder, och jag anser själv att han mycket väl han borde få mycket mer speltid i Juventus.
2015-01-19, 12:14
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Prislapp på Bale? Måste ju vara en jättesumma som man inte kan tacka nej till tänker jag.
2015-01-19, 15:37
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bror.
Riktigt tråkigt om Giovinco nu går till Toronto vilket mycket tyder på. Riktigt snabb och smidig anfallare som öst in mål i sina bästa stunder, och jag anser själv att han mycket väl han borde få mycket mer speltid i Juventus.
Ja verkligen, grabben borde gått till Monaco. Hade hjälpt monegaskerna (som har ypperligt mittfält/försvar men knappt något framåt), han hade fått mogna i en toppklubb. Sen kan han ta bilen till Turin nån timme upp i bergen när han blivit bättre igen.
2015-01-19, 15:40
Medlem
soffsitss avatar
http://www.dt.no/SISTE___degaard_takker_ja_til_Real-5-57-23627.html
Citat:
SISTE: Ødegaard takker ja til Real
Citat:
Planen er at han skal matches på Reals B-lag (Castilla) frem til sommeren, og trene fast med Cristiano Ronaldo og resten av stjernegalleriet hos «Los Blancos».
2015-01-19, 15:58
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bror.

Han kommer presenteras under dagen av Toronto. Deal done. =)
2015-01-19, 16:45
Medlem
Cristian Rodriguez verkar lämna Atlético Madrids och krita på för Parma under dagen/morgondagen.
2015-01-19, 19:04
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Han kommer presenteras under dagen av Toronto. Deal done. =)

Som sagt, deal done.
2015-01-19, 19:25
Medlem
snillet_1s avatar
Aldrig gillat Giovinco men det här får ju ses som något av en isbrytare från MLS sida. De har väl tidigare aldrig värvat någon spelare av den här kalibern i 'rätt' ålder s a s?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in