2014-09-01, 18:12
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Van Ginkel lånas ut till Milan.

L Holtby lånas ut till Hamburg.

Falcao ska ha landat i Manchester nu.
2014-09-01, 18:16
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Fast om du tog reda på en gnutta fakta innan du flosklar ur dig, så skulle du veta att det är dags för en knäoperation för RvP och det finns risk för att hans säsong är över. Därav värvningen av Falcao.

Fortfarande är inte det där man ska lägga energi. Du hejar på united va?
2014-09-01, 18:27
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Benjamin Stambouli klar för Spurs.
2014-09-01, 18:37
Medlem
MisterMGMTs avatar
Aftonbladet håller inte så hög nivå i år. Fotbollskanalens bevakning startar snart. Sen har vi även Sky sports som jag dock inte kollat in än. Vilken/Vilka kör ni?
2014-09-01, 18:39
Medlem
oralzinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Aftonbladet håller inte så hög nivå i år. Fotbollskanalens bevakning startar snart. Sen har vi även Sky sports som jag dock inte kollat in än. Vilken/Vilka kör ni?
https://www.youtube.com/watch?v=qA0V-8lZYJs fotbollskanalens bevakning med Lundh och Hussfelt
2014-09-01, 18:40
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Men om RvP knappt kan spela hela säsongen ska man då nöja sig med att ha Rooney? Nej det fattar nog du också att det går inte. Falcao ersätter alltså RvP. Hade man inte ersatt RvP hade det ju bara blivit sämre.

Och bara för man värvar en anfallare så betyder det inte att man inte kan värva en back eller def mittfältare. För som sagt, United har ju obegränsad värvningsbudget som vi vet
2014-09-01, 18:40
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Aftonbladets Live-TV. Förväntar mig att de byter ut gästerna med jämna mellanrum.
2014-09-01, 18:41
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Om du nu hade följt United sedan RVP anslutit sig så hade du insett att United levt väldigt mycket på att han levererar och gör mål. Spelar ingen roll hur bra försvar United har om man ändå inte gör mål, Falcao är således förmodligen Uniteds viktigaste värvning.
2014-09-01, 18:47
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Om du nu hade följt United sedan RVP anslutit sig så hade du insett att United levt väldigt mycket på att han levererar och gör mål. Spelar ingen roll hur bra försvar United har om man ändå inte gör mål, Falcao är således förmodligen Uniteds viktigaste värvning.

Haha så lät det inte för någon dag sen av united fans, men nu känns ju united som ett litet barn som vill ha och ha. Innan : back back! Mittfältare! När maria börjades koppla ihop med united så dras all fokus till honom när man inte är i jätte behov av honom. Luktar exakt samma sak med falcao. Tråkigt när det kommer ta lång tid att få ordning på ett ordentligt spel
2014-09-01, 18:50
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko

De jag menar är ju inte att det är onödigt av utd å värva en anfallare, men min poäng är att det är knappast det som kommer få det att vända. Utd behöver lägga krutet på bakre delen av planen.
2014-09-01, 18:52
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Allt tyder på Cleverly lånas ut till Everton.

D Welbeck har fört diskussioner med Spurs och Arsenal, sägs föredra Arsenal.
Senast redigerad av IfIWereAGirl 2014-09-01 kl. 18:58.
2014-09-01, 18:59
Medlem
Officiellt: Chelseas Nathaniel Chalobah lånas ut till Burnley en halv säsong.

Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Allt tyder på Cleverly lånas ut till Everton.

Intressant, vet att han ryktats dit innan men tror det gällde en permanent transfer. I och med att hans kontrakt går ut nästa sommar kommer United inte kunna få några pengar för honom.

Även gått en del rykten i helgen om att Juventus nekat ett bud från United på ~£30m för Vidal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in