Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Haha nu börjar du svamla mer än lovligt mycket.
Look who's talking...
Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Blodpölen dagen efter är ju enorm
Jag antar att du aldrig spillt ut ett glas mjölk på ett golv? Prova att hälla ut en liter.
Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
och Avigodor är fortfarande skjuten mer gånger om man nu tror på den officiella konspirationsteorin så det bör givetvis vara blod överallt.
Det är bara du som tror att han heter Avigodor.
Du tror ju inte på den "officiella konspirationsteorin" så varför argumenterar du som om medias uppgifter måste vara korrekta? Dessutom har du fortfarande inte kunnat redogöra för om du tror att han hade skyddsväst på sig eller inte. Istället valde du att "missförstå" att skyddsväst är något man brukar ha på huvudet.
Du har redan konstaterat att blodpölen var enorm. Varför argumenterar du emot emot dig själv?
Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Kan du inte förklara hur du försöker tänka?
Jo, visst kan jag förklara hur man tänker. Lovar du att prova för första gången i så fall?
Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Inget blod så länge vi ser det i realtid men helt absurda mängder dagen efter,
Ja, verkligen far out! Blödning är en diskret process vars fullständiga resultat är omedelbart observerbart. Det är inte alls på så vis att det sker över tid...
Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
vad gjorde ambulanspersonalen med han tänker du?
Jag är inte ambulansutbildad och jag saknar även ingående kunskap om hans skador. Men till äventyrs kan jag tänka mig att dom försökte identifiera livshotande skador, stoppa akuta blödningar, stabilisera honom och sedan transportera honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Hur länge lät man han ligga där och blöda ut?
Nyss saknade det ju betydelse. Antingen ser man det totala resultatet av blödningen omedelbart eller så finns det inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Är du kapabel att föra något som helst resonemang?
Ja men jag tvivlar på din förmåga att ta till dig något som helst resonemang.