2015-01-20, 02:36
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
'kanske var det kameramannens "niece" vars blod behövdes för att göra reortaget
Har man råd att hyra in beväpnade skådisar och spela in film i realtid, samt muta tillräckligt många statister, poliser och räddningstjänst, så har man nog råd till en påse blod utan att behöva spara pengar på att krama blod ur släktingar
Citera
2015-01-20, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Du menar den här videon?
https://www.youtube.com/watch?v=QK-m4zWkpMA

Den som är filmad från polisens baksida så att kroppen ligger i vägen för den eventuella blodpölen, vid vänsterhanden som inte syns alls?

Haha nu börjar du svamla mer än lovligt mycket. Blodpölen dagen efter är ju enorm och Avigodor är fortfarande skjuten mer gånger om man nu tror på den officiella konspirationsteorin så det bör givetvis vara blod överallt. Kan du inte förklara hur du försöker tänka? Inget blod så länge vi ser det i realtid men helt absurda mängder dagen efter, vad gjorde ambulanspersonalen med han tänker du? Hur länge lät man han ligga där och blöda ut? Är du kapabel att föra något som helst resonemang?
Citera
2015-01-20, 12:00
Medlem
jonisjlows avatar
Tycker det är bra att man inte tror på vad tidningarna samt våra "politiker" spottar ur sig.

Hela världen är ju korrupt.

Samma sak hände i 9/11 när det flygplan som hade kraschat utanför pentagon undersöktes. Vad hittade man? Ett rent och fint pass på en taliban, så man kunde relatera till att det var en terror attack.

Det är bara en ren och skär skrämselpropaganda......

Här hittar man två ID tillhörande två muslimer, såklart.

Det känns jävligt planerat på något sätt.
Citera
2015-01-20, 12:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Polismannens oskadda huvud ser du klart och tydligt här, även EFTER att "skottet" avfyrats, vid 1.29:

https://www.youtube.com/watch?v=yJEvlKKm6og

Okej?

Hur menar du då? Jag ser en ytterst oklar och delvis dold bild av högra sidan av hans huvud, om vänster sida är ett stort jävla blodigt kaos har jag absolut ingen aning om eller möjlighet att gissa mig till. Om du har någon ny teknik som gör att man kan rotera en 2D-bild i 3D och titta underifrån hur det såg ut så får du gärna berätta det.
Citera
2015-01-20, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Aww thegurdian är ju så trovärdiga. Jag såg han stackars stackars änka med när hon satt och skratta i tv. Hon såg så glad ut att han måste varit helt förkrossad, för att Avigodor är enda borta i Buenos Aires då antar jag.

Ja just det hon skrattar rätt ut va? Verkligen asgarvar. Nä hon är på väg att börja gråta. Bara för att ni som tror att allt detta är iscensatt osv. Men ni tvingar fram bevis. Pausar i ett klipp där hon är på väg att börja gråta för att få det att se ut som att hon skrattar.

Hur gammal är du egentligen. Du pratar om dig själv som om du vore vuxen. Men dina inlägg är i meningsuppbygnad i stil med en 10-åring.
Dessutom kan du inte svara på en fråga seriöst, utan svamlar på om samma saker om och om igen. Patetiskt.
Citera
2015-01-20, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonisjlow
Samma sak hände i 9/11 när det flygplan som hade kraschat utanför pentagon undersöktes. Vad hittade man? Ett rent och fint pass på en taliban, så man kunde relatera till att det var en terror attack.
Det var i New York som passet hittade, inte i Washington.
Citera
2015-01-20, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piizrich
Ja just det hon skrattar rätt ut va? Verkligen asgarvar. Nä hon är på väg att börja gråta. Bara för att ni som tror att allt detta är iscensatt osv. Men ni tvingar fram bevis. Pausar i ett klipp där hon är på väg att börja gråta för att få det att se ut som att hon skrattar.

Hur gammal är du egentligen. Du pratar om dig själv som om du vore vuxen. Men dina inlägg är i meningsuppbygnad i stil med en 10-åring.
Dessutom kan du inte svara på en fråga seriöst, utan svamlar på om samma saker om och om igen. Patetiskt.

Japp hon skrattar och ler konstant och nej jag såg hela presskonferensen och byggde min uppfattning efter det. Steven Parker version 2.0 bara.

Sa en av hjortarna som fortfarande inte lyckats få fram ett endaste litet bevis på att människa överhuvudtaget kan skjutas x antal gånger av ett tungt gevär och tung ammunition utan att blöda. Ni tror att hela världen är ett tvspel så snacka inte ens om ålder lilla gubben, det är inte klädsamt alls.
Citera
2015-01-20, 16:03
Medlem
Lao Tzus avatar
Då är det snart dags att flytta den här tråden från konspirationer till terrorism.

Nu har nämligen ett email från Rotschild hamnat i händerna på vår slutna Facebookgrupp och vi är ganska överens om att det är äkta.

Mailet bevisar helt att Mo**ad skulle kunna ligga bakom.
Citat:
A leaked email from Madame Rothschild in which she says that the Paris Attacks at Charlie Hebdo were “a Mossad operation”.

Muslims had nothing—I repeat, nothing—whatever to do with the carnage that took place in Paris last week.

http://yournewswire.com/rothschild-email-mossad-were-behind-the-paris-attacks/
Citat:
Madame Rothschild — “I Know who was behind the Paris Attacks!”

http://www.darkmoon.me/2015/madame-rothschild-know-behind-paris-attacks/
Citera
2015-01-20, 16:42
Medlem
Jag måste hålla med G.Larsson om att änkan/partnern är långt ifrån förkrossad. Man kan ana ett småleende under en del av presskonferensen, när hon inte kan hålla tillbaka det stora smilet böjer hon ner huvudet, som för att dölja det. Överhuvudtaget förstår jag inte faiblessen hos människor drabbade av sorg att “tala ut” i media – är det influerat av Sandy Hook m.fl. tillställningar?

http://www.bbc.com/news/world-europe-30761229
Citera
2015-01-20, 21:26
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Haha nu börjar du svamla mer än lovligt mycket.
Look who's talking...

Citat:
Blodpölen dagen efter är ju enorm
Jag antar att du aldrig spillt ut ett glas mjölk på ett golv? Prova att hälla ut en liter.

Citat:
och Avigodor är fortfarande skjuten mer gånger om man nu tror på den officiella konspirationsteorin så det bör givetvis vara blod överallt.
Det är bara du som tror att han heter Avigodor.
Du tror ju inte på den "officiella konspirationsteorin" så varför argumenterar du som om medias uppgifter måste vara korrekta? Dessutom har du fortfarande inte kunnat redogöra för om du tror att han hade skyddsväst på sig eller inte. Istället valde du att "missförstå" att skyddsväst är något man brukar ha på huvudet.
Du har redan konstaterat att blodpölen var enorm. Varför argumenterar du emot emot dig själv?

Citat:
Kan du inte förklara hur du försöker tänka?
Jo, visst kan jag förklara hur man tänker. Lovar du att prova för första gången i så fall?

Citat:
Inget blod så länge vi ser det i realtid men helt absurda mängder dagen efter,
Ja, verkligen far out! Blödning är en diskret process vars fullständiga resultat är omedelbart observerbart. Det är inte alls på så vis att det sker över tid...

Citat:
vad gjorde ambulanspersonalen med han tänker du?
Jag är inte ambulansutbildad och jag saknar även ingående kunskap om hans skador. Men till äventyrs kan jag tänka mig att dom försökte identifiera livshotande skador, stoppa akuta blödningar, stabilisera honom och sedan transportera honom.
Citat:
Hur länge lät man han ligga där och blöda ut?
Nyss saknade det ju betydelse. Antingen ser man det totala resultatet av blödningen omedelbart eller så finns det inte.

Citat:
Är du kapabel att föra något som helst resonemang?
Ja men jag tvivlar på din förmåga att ta till dig något som helst resonemang.
Citera
2015-01-20, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
Gosh.. att man blir avstängd för att man lyfter fram teorier om sionistiska händer i senaste false flaggen får en att undra om inte flashback är sionistisk? era servrar är i new york såg jag.

Ja för bara för att man har servrar i New York så är man sionist? Din hjärna måste ju ha gått på semester, verkligen långledigt där uppe.

Måste vara jobbigt att tro att allt i världen styrs av judar. Länder som USA, städer som New York. Kanske till och med staden du bor i styrs av judar. Eller hur var det nu?
Det måste vara jobbigt att leva med sig själv och dessa vanföreställningar. Och när någon frågasätter dessa så är man på "deras" sida.

Det kommer att visa sig inom snar framtid att detta var ett verkligt terrorbrott styrt av al-qaida. För det kommer att komma fler.

Angående detta Id kort också, så tror jag inte att man lagt det snyggt och prydligt för att det skulle hittas, utan det kan vara något som ramlat ur en ficka eller väska och hittades i bilen. Kanske under sätet, i bagageluckan eller liknande. Ni som tror att bara för att man fann det i bilen, så betyder inte det att man lagt det på förarsätet, så att det var det första man såg. Tekniker gick ju igenom bilen, noggrant. Men, med dessa konspiratoriska hjärnor i denna tråd, så är man en idiot, för att man hittar de mest logiska lösningar till de otroligt naiva och korkade teorierna. Ni är så inne på att ni vill ha det till en konspiration, så ni griper varje halmstrå ni kan för att hitta fel. Sen om de felen inte passar in i helheten, det bryr ni er inte om. Så svara gärna på vad denna falseflag har för syfte.
Citera
2015-01-20, 21:34
Medlem
Men allvarligt?
Alla debunker-hattar,
Är det verkligen såååå otänkbart att det INTE är extrema muslimer som ligger bakom det här??

Okej, jag fattar. Att ni lyckas slå hål på en del av de teorier som läggs fram, funderingar och tänkbara alternativ BETYDER INTE att det per automatik är som aftonblaskan säger.

Det är svårt att reda upp en sån här händelse och försöka förstå va faan det är som har hänt, och då hör det till ämnet att kasta fram teorier och tankar. Det är INTE, jag upprepar, det är INTE er uppgift att försöka slå hål på varenda idé, bara för att ni själva lider av psykotraumatiska åkommor som förhindrar er från att ens försöka se en alternativ verklighetsbild.

Försök, bara för en liten stund, försök att DELTA i diskussionen istället för att bete er som små barn som är arga över att det blev fel tårta på kalaset.
Okej? Tack

Så, nu kan vi fortsätta,

Paris attacks: Jean-Marie Le Pen says French terror attacks were work of Western intelligence
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in