2015-01-19, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Avslutningsvis så vet du inte heller hur många kulor som träffat honom eller var dessa skulle ha träffat honom.

Så inga bevis? Ingen människa kan ni hitta? Inte en endaste liten en? Någon gång borde ni förstå att tiden att tro på sagor är över. Ingen tar er debunkertroll på allvar. Livet är inget jävla tvspel.
Citera
2015-01-19, 22:55
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Så inga bevis? Ingen människa kan ni hitta? Inte en endaste liten en? Någon gång borde ni förstå att tiden att tro på sagor är över. Ingen tar er debunkertroll på allvar. Livet är inget jävla tvspel.
Det är du som påstår att han blivit träffad 1,2,3,4,5,6 gånger samt i huvudet och diskuterar hur mycket han borde blöda och vilka egenskaper detta blod skulle ha, trots att du inte ens vet om han hade skyddsväst på sig.

Det kanske är dags att du börjar plocka fram lite bevis för dina påståenden istället för att kräva dessa från andra?

För övrigt kan jag bara beklaga att du uppenbarligen inte hade en skyddsväst på huvudet när någon sköt bort din hjärna. Du kan omöjligen ha varit mer ignorant innan du fick hjärnan bortsprängd.
Citera
2015-01-19, 23:07
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Så inga bevis? Inga människor alls utan bara hjortar som rycker till utav bara helvete och inte är någonting ens likt det vi såg i Paris?
Bevis i en tråd om konspirationsteorier där du bara kommit med trams och noll bevis? Jag har visat och förklarat varför du inte ser blodsplatter som du ser i dina tv-spel och die hard-filmer. Jag har sagt att jag inte förväntar mig att du ska lära dig något då ditt mål bara är att sprida lögner och hat om judar som du av någon konstig obevisad orsak tror ligger bakom mordet på många judar

Citat:
Du tror att snö som hjorten sjunker ner i talar för din sak med inget blod? Igen så talar vi inte ens om 1 skott och helt fel vapen dessutom så bättre lycka nästa gång för detta var tom pinsamt jävla dåligt för att vara du. B-O-T-A-R!
Hjorten sjunker inte ner. Var är blodet fåntratt? Nej inget blod. Det blir inget blod direkt point blank heller när man till exempel avlivar påkörda rådjur. Det kan vara en del blod från skador om de (tyvärr) legat skadade en tid, när man skjuter dom (lämpligast i huvudet då man då kan få en fin rådjurssadel till exempel ) så blöder de mycket lite från den skadan. Såklart. Detta gäller huvudskottet på den stackars muslimske polisen du påstod hette "Avigodor" och inte Ahmed som du vet är hans namn. Det blod du foliehatt tror att han på 10 sekunder ska blöda fram i enorma mängder genom flera lager kläder (så som du uppenbarligen sett på splatterfilmer, förmodligen iklädd smutsig fleecetröja med chipsrester och stank av cigg) kommer till största del vara kvar i hans kropp så som exemplen jag redan lämnat till dig och som du inte vågar och pga okunskap inte kan kommentera.
Citera
2015-01-19, 23:09
Bannlyst
Citat:
Det är du som påstår att han blivit träffad 1,2,3,4,5,6 gånger samt i huvudet och diskuterar hur mycket han borde blöda och vilka egenskaper detta blod skulle ha, trots att du inte ens vet om han hade skyddsväst på sig.

Det kanske är dags att du börjar plocka fram lite bevis för dina påståenden istället för att kräva dessa från andra?

För övrigt kan jag bara beklaga att du uppenbarligen inte hade en skyddsväst på huvudet när någon sköt bort din hjärna. Du kan omöjligen ha varit mer ignorant innan du fick hjärnan bortsprängd.

Nejnej vi kan inte behöva lägga fram mer bevis när vi har alla filmer som redan finns postade i tråden. Hur mycket han blöder vet vi ju, det posta jag innan från dagen efter, minst 1 och halv meter blöder han ut från varje sida, det har vi redan kartlagt. Att han ligger på marken och vrålar ut sin smärta vet vi också för det har vi med film på och detta är grymma terrorister, skjuter 10 pers enkelt på ett kontor, skjuter en polis point blank i huvudet och är så säker på att man träffar att man inte ens vänder sig om för att kolla att han polisen dog och att det avfyras 6,7,8,9,10,11 skott någonting mot polisen från terroristen innan han faller till backen vet vi också för det finns med film på.

Så har ni nu inga bevis för er sak i vanlig ordning så försök i alla fall få ihop er historia på något sätt för det ni kommer med är totalt nonsens och det finns redan en officiell tråd för ryggdunkande lättlurade får så dra dit om svara på frågor och lägga fram några som helst jävla bevis för er sak är för jobbigt.
Citera
2015-01-19, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Bevis i en tråd om konspirationsteorier där du bara kommit med trams och noll bevis?

Aha nu hänger jag nog med. Ni ser er inte som får utan hjortar så det är därför du på något sätt får ihop ditt totala nonsens. Visa nu en människa som beter sig och icke blöder som Avigodor i Paris annars finns det som sagt redan en tråd för er får ursäkta menar hjortar.
Citera
2015-01-19, 23:22
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Jaha låt oss då se vad det står på http://www.forensicpathologyonline.com/E-Book/injuries/firearm-injuries om Rifle fire arm, längre ner på sidan står det om utgångshål "when the weapon is fired in contact or in close range the exit wound is usally smaller then the entry wound. With high velocity bullets the two wounds may be of the same size" Alltså kulan kan gå rätt igenom utan explosionsartad utgång, på längre håll ja för att kroppen tar upp rörelseenergi och kulan tappar fart, se JFK.

Personen som skjuts kommer inte hinna märka det. Huvudet kommer inte heller knycka till, det är mycket av hollywood trams så länge vi pratar i alla fall om kulor i hög hastighet.

Så videon på polisen som skjuts visar inte på något fuffens

Så varför blöder muslimen inte från sina tidigare skottskador /i buken/?
Citera
2015-01-19, 23:26
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Nejnej vi kan inte behöva lägga fram mer bevis när vi har alla filmer som redan finns postade i tråden. Hur mycket han blöder vet vi ju, det posta jag innan från dagen efter, minst 1 och halv meter blöder han ut från varje sida, det har vi redan kartlagt. Att han ligger på marken och vrålar ut sin smärta vet vi också för det har vi med film på och detta är grymma terrorister, skjuter 10 pers enkelt på ett kontor, skjuter en polis point blank i huvudet och är så säker på att man träffar att man inte ens vänder sig om för att kolla att han polisen dog och att det avfyras 6,7,8,9,10,11 skott någonting mot polisen från terroristen innan han faller till backen vet vi också för det finns med film på.

Så har ni nu inga bevis för er sak i vanlig ordning så försök i alla fall få ihop er historia på något sätt för det ni kommer med är totalt nonsens och det finns redan en officiell tråd för ryggdunkande lättlurade får så dra dit om svara på frågor och lägga fram några som helst jävla bevis för er sak är för jobbigt.
Okej, så nu är det 6,7,8,9,10,11 skott någonting men fortfarande okänt om det är 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 träffar förmodar jag?
Du har fortfarande inte svarat om du tror att han hade skyddsväst på sig.
Och du har fortfarande ingen aning om huruvida huvudskottet träffade?

Och nu tror du att en blodpöl är ett diskret värde som antingen är på plats omedelbart eller inte alls...
Citera
2015-01-19, 23:28
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Aha nu hänger jag nog med. Ni ser er inte som får utan hjortar så det är därför du på något sätt får ihop ditt totala nonsens. Visa nu en människa som beter sig och icke blöder som Avigodor i Paris annars finns det som sagt redan en tråd för er får ursäkta menar hjortar.
Jag har slösat nog med tid på en motbevisad obildad antisemit som inte lyssnar. Nu är såklart ett av antisemiter och foliehattars stora problem att ni har svårt ta till er fakta, i ditt fall att du inte deltar i samhället som en normal människa utan tror att det på 10s ska spruta blod genom lager av kläder och när hjärtat inte pumpar, eftersom du sett det på din lilla av socialen betalda TV.

Den skjutna tvåbarnsfadern hette Ahmed och var muslim. Det är extremt korkat av dig att försöka kalla polisen för jude, ja här måste vi använda benämningen "idiot", då du samtidigt påstår att judarna ligger bakom det hela.

Här har vi begravningen av AHMED:
http://www.theguardian.com/world/2015/jan/13/charlie-hebdo-attack-ahmed-merabet-buried-bobigny

Citat:
“Ahmed Merabet knew better than anyone that radical Islam has nothing to do with Islam and that fanaticism kills Muslims,” the president said.

After the official homage in central Paris, Merabet’s coffin was returned to his family, and met in Bobigny in the north-east of the city by a crowd of hundreds.

“I have lost a friend, a kind, respectful, helpful friend,” Yamina Zanasni, who has known Merabet for 15 years told journalists. “He is a hero.”
Senast redigerad av Xelious 2015-01-19 kl. 23:34.
Citera
2015-01-19, 23:31
Bannlyst
Citat:
Okej, så nu är det 6,7,8,9,10,11 skott någonting men fortfarande okänt om det är 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 träffar förmodar jag?
Du har fortfarande inte svarat om du tror att han hade skyddsväst på sig.
Och du har fortfarande ingen aning om huruvida huvudskottet träffade?

Och nu tror du att en blodpöl är ett diskret värde som antingen är på plats omedelbart eller inte alls...

Så inga bevis? Ingen människa kan du visa? Eller har du gått över och förstått hoaxen nu? Försök som sagt få ihop din story och sluta svara på frågor med frågor för du trasslar bara in dig i ditt totala nonsens ytterligare. Jag säger att han inte skjuts en enda gång och varför har jag sagt och alla filmer bevisat tillräckligt nu. Avigodor är som sagt i Buenos Aires.
Citera
2015-01-19, 23:33
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Så du vet inte ens vad ett "höghastighetsvapen" sades vara? Det finns inget som heter så, och om man med begreppet menar det som en del tror så är ak47 till exempel inget höghastighetsvapen. Begreppet uppstod när USA började använda M16, gamla ak47 har låg utgångshastighet medan ak74 har samma som m16 ungefär eftersom den har liknande ammunition, 5,45 där M16 har 5,56. Som kjellkritisk säger så kommer ingångshålet vara litet, ev. utgångshål om det finns ett sådant större men det beror på ammunitionen också.
Så leta reda på om det var en ak47 eller ak74 kan vi ge dig i uppdrag så du får lite att göra, sysselsättning är nog bra för dig.
Jag är ingen sionist som alla vet, jag är en stark kritiker av den israeliska statens övergrepp men jag hänfaller inte till sinnesslöa teorier om judar, ty jag är frisk till sinne och själ.

Världen är varken ett TV-spel eller vad den är enligt dina felkopplade synapser, frisk luft och deltagande i samhället kan jag rekommendera dig. Avlivande av djur kanske inte är det första du ska lära dig om världen dock. Det är positivt att du har koll på att människor blöder, nu ska du bara lära dig hur mycket en död människa blöder. Om du hade haft intresse av fakta så hade du tagit reda på det, men som sagt kom du bara in här för att sprida hat och lögner.

Som tur är jag inte militärmördare. det borde du begripit för länge sedan när jag frågade efter militärforum. Däremot kan jag lite om fysik. Att bli skjuten i huvudet av "ett snabbt gående vapen" istället för höghastighetsvapen borde faktisk åxå vara ett problem för ett kranium.

Visa när jag har spridit hat eller lögner eller få spö av moderator.

Edit är du inte sionist ber jag om ursäkt. Men du påvisar detta faktum HÅRT i rysslandstråden. Alternativt tillhör du iolkrvhrehvfalangen väldigt specifikt de jotaindoktrinerade.

Dvs du har vuxit upp i somalieklass i skolan till skillnad från de flesta i tråden.
Senast redigerad av wtfuk 2015-01-19 kl. 23:40.
Citera
2015-01-19, 23:44
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Så inga bevis? Ingen människa kan du visa? Eller har du gått över och förstått hoaxen nu? Försök som sagt få ihop din story och sluta svara på frågor med frågor för du trasslar bara in dig i ditt totala nonsens ytterligare. Jag säger att han inte skjuts en enda gång och varför har jag sagt och alla filmer bevisat tillräckligt nu. Avigodor är som sagt i Buenos Aires.
Ja du har presenterat väldigt övertygande bevis om brist på både bevis argument från din egen sida.
Vill man ha bevis på detta så är det bara att följa länkarna bakåt för att se vilken pajas du är.
Citera
2015-01-19, 23:53
Bannlyst
Citat:
Jag har slösat nog med tid på en motbevisad obildad antisemit som inte lyssnar. Nu är såklart ett av antisemiter och foliehattars stora problem att ni har svårt ta till er fakta, i ditt fall att du inte deltar i samhället som en normal människa utan tror att det på 10s ska spruta blod genom lager av kläder och när hjärtat inte pumpar, eftersom du sett det på din lilla av socialen betalda TV.

Aww börjar hjortsionisten bli lite sur för att han inte kan visa ett endaste litet bevis för sin sak. Det finns film som är X antal minuter senare som sagt, från polisen som skjuter på något i parken och där ligger allt jämt Avigodor och inte blöder. Du är okunnig och helt utan bevis så bege dig till rätt tråd hjorten för du håller inte måttet här.

Citat:
Den skjutna tvåbarnsfadern hette Ahmed och var muslim. Det är extremt korkat av dig att försöka kalla polisen för jude, ja här måste vi använda benämningen "idiot", då du samtidigt påstår att judarna ligger bakom det hela.

Här har vi begravningen av AHMED:
http://www.theguardian.com/world/2015/jan/13/charlie-hebdo-attack-ahmed-merabet-buried-bobigny

Aww thegurdian är ju så trovärdiga. Jag såg han stackars stackars änka med när hon satt och skratta i tv. Hon såg så glad ut att han måste varit helt förkrossad, för att Avigodor är enda borta i Buenos Aires då antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in