Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
Polismannens huvud ser du klart och tydligt här EFTER att "skottet" avfyrats, 1.29:
https://www.youtube.com/watch?v=yJEvlKKm6og
Okej? 
Är det möjligt att "skottet" består av en särskild typ av osynliga aluminiumbaserade NANOPARTIKLAR? Jag vet att det inte är 21:a januari 2015 ännu så osynliga aluminiumbaserade NANOPARTIKLAR är enligt dina källor fortfarande i prototypstadiet... Men vad säger att det inte är en prototyp som används?
Varför filmar inte kameran uppåt så vi kan se att det inte finns flygplan med extra "persistent contrails" i närheten? Är inte det misstänkt?
En konspiration kommer sällan ensam...
Denna högst plausibla teori åsido...
Kan någon mer verklighetsnära annars förklara lite bättre så jag förstår exakt varför man har gjort sig det här besväret att fejka polismannens död?
Dom döda på redaktionen räckte inte... Det var för dåligt ljus i redaktionen för att få till den "rätta stämningen" för en trovärdig false flag... En muslim i närheten av en park nära en vältrafikerad korsning är dessutom enklare att fejka... Och väcker mycket bättre hat mot muslimer... och det krävs lagom mängd medkonspiratörer för att i efterhand placera ut blod och fejka polismannens död... samt fejka offren på redaktionen trots att dessa inte fyllde någon direkt funktion när man i första hand siktar på att dra en snyftvals kring den "döda" polisen... Men trots denna vattentäta plan så har några vakande falkar på Internet upptäckt diskrepanser och dragit den enda logiska slutsatsen att det bara kan vara en false flag.
Har jag tolkat det hela ungefär rätt då?