2015-01-19, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Ja du har presenterat väldigt övertygande bevis om brist på både bevis argument från din egen sida.
Vill man ha bevis på detta så är det bara att följa länkarna bakåt för att se vilken pajas du är.

Ja alla filmer finns i tråden. När skall du komma med ett endaste litet bevis för att någon har skjutits? Ge dig ut på bete hjorten, ni håller inte måttet här som sagt, era fattiga värdelösa lögnaktiga ord betyder ju nämligen ingenting.
Citera
2015-01-20, 00:17
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Aww börjar hjortsionisten bli lite sur för att han inte kan visa ett endaste litet bevis för sin sak. Det finns film som är X antal minuter senare som sagt, från polisen som skjuter på något i parken och där ligger allt jämt Avigodor och inte blöder. Du är okunnig och helt utan bevis så bege dig till rätt tråd hjorten för du håller inte måttet här.
Hans hjärta slår inte då heller och mycket lite blod kan du pumpas ut. Om du i ditt korta foliehattiga liv hade vågat lämna bostaden och din kamouflageklädda moder och rent av varit med under en jakt (tveksamt, man vill inte ha med galningar) så hade du förstått. Nu begränsas din värld till vad du sett av splatter på din lågkvalitativa tjockteve. Vi får hoppas du kan ta del av verkligheten i framtiden så dina villfarelser i fantasins värld upphör.

Citat:
Aww thegurdian är ju så trovärdiga. Jag såg han stackars stackars änka med när hon satt och skratta i tv. Hon såg så glad ut att han måste varit helt förkrossad, för att Avigodor är enda borta i Buenos Aires då antar jag.
Total avsaknad av empati. Diagnosen börjar bli lätt att ställa, men du kanske kan säga vad fabror doktor sagt?
Citera
2015-01-20, 00:18
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ja alla filmer finns i tråden. När skall du komma med ett endaste litet bevis för att någon har skjutits? Ge dig ut på bete hjorten, ni håller inte måttet här som sagt, era fattiga värdelösa lögnaktiga ord betyder ju nämligen ingenting.
Tja, vad sägs om att man tittar lite noggrannare på den här filmen?
http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668

Studera vänsterhanden och huvudet extra noga mellan sekunderna 18-20.

Jag är numera ganska säker på att man faktiskt ser det rinna blod från huvudet ner på handen. Området runt handen ser även lite svagt rödtonat ut vilket jag inte kan förklara på annat sätt än förekomst av blod.

Sedan efter att jag nu har tittat närmare på skottvinkeln och den där röken som påstås komma från den osynliga detonatorn i handen så misstänker jag att kulan träffade gatan och sedan huvudet underifrån i form av rikoschett.
Röken som syns är alltså från en träff i gatan som är konsekvent med pipans riktning och en efterföljande tryckvåg som pressar "rök" från gatuträffen vidare framåt, så att "röken" ser ut att komma ifrån handen.

Helt klart beroende av spekulation men någon får gärna förklara eventuell inkonsekvens i denna teori om sådan finns?
Citera
2015-01-20, 00:26
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:

Studera vänsterhanden och huvudet extra noga mellan sekunderna 18-20.

Jag är numera ganska säker på att man faktiskt ser det rinna blod från huvudet ner på handen. Området runt handen ser även lite svagt rödtonat ut vilket jag inte kan förklara på annat sätt än förekomst av blod.

Sedan efter att jag nu har tittat närmare på skottvinkeln och den där röken som påstås komma från den osynliga detonatorn i handen så misstänker jag att kulan träffade gatan och sedan huvudet underifrån i form av rikoschett.
Röken som syns är alltså från en träff i gatan som är konsekvent med pipans riktning och en efterföljande tryckvåg som pressar "rök" från gatuträffen vidare framåt, så att "röken" ser ut att komma ifrån handen.

Helt klart beroende av spekulation men någon får gärna förklara eventuell inkonsekvens i denna teori om sådan finns?
nej möjligvis skuts det över huvudet, men scenariot du beskrver borde fått skallen att sprängas uppåt. nej det är inte trovärdigt. Träffar kulan gata så delas den upp i skallen på muslimen som ber för sitt liv åt mossad

g.larsson har helt rätt i att det vid skuningen inte fanns blod och dagen efter massor av blod vilket inte vore konstigt om hjältemuslimen redan börjat blöda från sina fem skotthål.
Senast redigerad av wtfuk 2015-01-20 kl. 00:32.
Citera
2015-01-20, 00:29
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
nej möjligvis skuts det över huvudet, men scenariot du beskrver borde fått skallen att sprängas uppåt. nej det är inte trovärdigt. Träffar kulan gata så delas den upp i skallen på muslimen som ber för sitt liv åt mossad
Studera den översta bilden på den här sidan lite närmare så ser du att min beskrivning stämmer bättre:
http://www.redicecreations.com/article.php?id=32494

Edit: En rikoschett innebär naturligtvis även väldigt mycket förlorad kraft i kulan varför man inte behöver förvänta sig minsta lilla splatter-effekt alls.

Och som sagt... Kolla gärna några gånger på sekunderna 18-20... Rödaktigt område och ser ut som att det rinner något ovanifrån mot vänsterhandens område.
Senast redigerad av kurrekotte 2015-01-20 kl. 00:33.
Citera
2015-01-20, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Hans hjärta slår inte då heller och mycket lite blod kan du pumpas ut. Om du i ditt korta foliehattiga liv hade vågat lämna bostaden och din kamouflageklädda moder och rent av varit med under en jakt (tveksamt, man vill inte ha med galningar) så hade du förstått. Nu begränsas din värld till vad du sett av splatter på din lågkvalitativa tjockteve. Vi får hoppas du kan ta del av verkligheten i framtiden så dina villfarelser i fantasins värld upphör.

Så din briljanta teori är att man låter han ligga där och blöda ut efteråt men dom 3-4 minuter någonting efter att han skjuts första gången så finns inte en droppa? Testa aldrig logik, ditt lilla huvud kommer sprängas.

Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Total avsaknad av empati. Diagnosen börjar bli lätt att ställa, men du kanske kan säga vad fabror doktor sagt?

Ja skrattade änkor får inte riktigt igång min tårkanal men du gillar tvspel och hollywood så förstår att det blir svårt att se igenom för en hjort.

Citat:

Nej kolla du den från parken istället för att fortsätta komma med totalt nonsens som inte har någonting med verkligheten att göra. Den visar tydligt polisen fortfarande ligga där helt utan en droppe blod i förlust.

När skall ni visa en människa som inte blöder? Det är lugnt jag kan vänta, är van vid det med er sort.
Citera
2015-01-20, 00:41
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Studera den översta bilden på den här sidan lite närmare så ser du att min beskrivning stämmer bättre:
http://www.redicecreations.com/article.php?id=32494

Edit: En rikoschett innebär naturligtvis även väldigt mycket förlorad kraft i kulan varför man inte behöver förvänta sig minsta lilla splatter-effekt alls.

Och som sagt... Kolla gärna några gånger på sekunderna 18-20... Rödaktigt område och ser ut som att det rinner något ovanifrån mot vänsterhandens område.
noll blod han är redan skjuten, men detta är inte det stora problemet.
Var är resten av 10000 40000 filmer av detta 3 dagars trauma. Ingenstans. + att jag tycker att en muslimpolis ska blöda jävla ordentligt om han lagt sig i position mupp.

edit
Here is the full video in question. Warning: graphic images (Well, I guess it’s only "graphic" if you take the approach that Ahmed Merabet really was shot:

dvs vem mördade Ahmed och var är obduktionsprottokollet?
Senast redigerad av wtfuk 2015-01-20 kl. 01:04.
Citera
2015-01-20, 00:53
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Nej kolla du den från parken istället för att fortsätta komma med totalt nonsens som inte har någonting med verkligheten att göra. Den visar tydligt polisen fortfarande ligga där helt utan en droppe blod i förlust.

När skall ni visa en människa som inte blöder? Det är lugnt jag kan vänta, är van vid det med er sort.
Du menar den här videon?
https://www.youtube.com/watch?v=QK-m4zWkpMA

Den som är filmad från polisens baksida så att kroppen ligger i vägen för den eventuella blodpölen, vid vänsterhanden som inte syns alls?

Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
noll blod han är redan skjuten, men detta är inte det stora problemet.
Var är resten av 10000 40000 filmer av detta 3 dagars trauma. Ingenstans. + att jag tycker att en muslimpolis ska blöda jävla ordentligt om han lagt sig i position mupp.
Fast om man räknar huvudskottsvideon, den alternativa videon ovanför och den här videon:
http://q13fox.com/2015/01/13/new-video-shows-paris-gunmen-getting-in-car-after-killing-12-people-shooting-at-police/

Så har vi 3 separata videofilmer av just den händelsen som diskuteras nu. Jag skulle snarare anse att det är misstänkt många filmer än misstänkt få...
Citera
2015-01-20, 02:04
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Random?

Hur korkad kan man bli?

När polisen "skjuts" så ser man att det sk skottet tar i marken och inte huvudet, inget blod överhuvudtaget, dagen efter har någon hällt ut massa blod på fel plats dessutom och slängt upp några ljus.
Fel plats var det ja...
Här ser man en stor "utplacerad" blodpöl på "fel" plats:
http://youtu.be/i3v8pqosC20?t=1m46s

Och här ser man en polisman ligga på exakt samma "felaktiga" plats:
http://youtu.be/QK-m4zWkpMA?t=1m5s

Bra jobbat. Tur att reportern gjorde en liten freudian slip så att vi som inte kan se själva att blodet är på rätt plats ändå förstår att det är något fel när blodet är precis där det borde vara.
Citera
2015-01-20, 02:13
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hittills har ju ingen här ens lyckats bevisa om kulan tog i huvudet eller i marken bredvid, än mindre några bilder på polismannens huvud - och om han blödde, så vad är det du yrar om?

Polismannens oskadda huvud ser du klart och tydligt här, även EFTER att "skottet" avfyrats, vid 1.29:

https://www.youtube.com/watch?v=yJEvlKKm6og

Okej?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-20 kl. 02:15.
Citera
2015-01-20, 02:25
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Fel plats var det ja...
Här ser man en stor "utplacerad" blodpöl på "fel" plats:
http://youtu.be/i3v8pqosC20?t=1m46s

Och här ser man en polisman ligga på exakt samma "felaktiga" plats:
http://youtu.be/QK-m4zWkpMA?t=1m5s

Bra jobbat. Tur att reportern gjorde en liten freudian slip så att vi som inte kan se själva att blodet är på rätt plats ändå förstår att det är något fel när blodet är precis där det borde vara.
'kanske var det kameramannens "niece" vars blod behövdes för att göra reortaget
Citera
2015-01-20, 02:34
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Polismannens huvud ser du klart och tydligt här EFTER att "skottet" avfyrats, 1.29:

https://www.youtube.com/watch?v=yJEvlKKm6og

Okej?
Är det möjligt att "skottet" består av en särskild typ av osynliga aluminiumbaserade NANOPARTIKLAR? Jag vet att det inte är 21:a januari 2015 ännu så osynliga aluminiumbaserade NANOPARTIKLAR är enligt dina källor fortfarande i prototypstadiet... Men vad säger att det inte är en prototyp som används?

Varför filmar inte kameran uppåt så vi kan se att det inte finns flygplan med extra "persistent contrails" i närheten? Är inte det misstänkt?

En konspiration kommer sällan ensam...

Denna högst plausibla teori åsido...

Kan någon mer verklighetsnära annars förklara lite bättre så jag förstår exakt varför man har gjort sig det här besväret att fejka polismannens död?

Dom döda på redaktionen räckte inte... Det var för dåligt ljus i redaktionen för att få till den "rätta stämningen" för en trovärdig false flag... En muslim i närheten av en park nära en vältrafikerad korsning är dessutom enklare att fejka... Och väcker mycket bättre hat mot muslimer... och det krävs lagom mängd medkonspiratörer för att i efterhand placera ut blod och fejka polismannens död... samt fejka offren på redaktionen trots att dessa inte fyllde någon direkt funktion när man i första hand siktar på att dra en snyftvals kring den "döda" polisen... Men trots denna vattentäta plan så har några vakande falkar på Internet upptäckt diskrepanser och dragit den enda logiska slutsatsen att det bara kan vara en false flag.

Har jag tolkat det hela ungefär rätt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in