Citat:
Ursprungligen postat av
Wittgenstein
Det tror inte jag. En man som konsekvent blockerar meningsmotståndare på Facebook och Twitter är antagligen inte intresserad av att läsa en över 6000 inlägg stor tråd full med peronangrepp och kommentarer som totalsågar hans livsverk.
Jo men jag tror han kollar här emellanåt. Det städas och gallras och fixas till efter att något uppmärksammas i tråden. Säkert sket han en tesked brunt efter det att vänskaps och kompisrelationen mellan honom själv och den som var examinator på den där delkursen på några poäng han basunerade ut i en mäktig kungörelse att han tagit "examen" i, blev synliggjord. Som att bli busted som porrsurfare på tranny-sidor, typ.
Jag tror Arnstad läser här för att hålla koll på vad fienden tycker och tänker. Säkert gottar han sig i hånet och föraktet och bär det som en medalj. Kanske rent av kan han använda det som bekräftelse på att han näthatas och hotas och är en nagel i ögat på nazisterna. Om Arnstad sitter i morgonsoffan och med gråten i halsen berättar om hatet han möts av i den där "hemska mobbartråden på Flashback" så kommer han att kvittera ut massor med credd-poäng och bekräftelse. Hur många skulle ens orka ta sig igenom alla dessa inlägg av hat, förakt och hån för att leta sig fram till de konstruktivt kritiska inläggen eller avslöjandna om rena lögner, trams och vanvett här i "pissrännan"? Det finns gott om folk som aldrig under några som helst förutsättningar kan tänka sig läsa igenom oceaner av galla, elakheter och hån och där själva Flashback i sig utgör en smutsig kloak.
Arnstad läser nog. Han har en narcissistisk ådra i sitt vanvett. Han vill läsa om sig och främst positivt ryggdunk, men hånet och hatet här är användbart för Arnstad.
Också blockandet är en manifestation och det är främst så man ska se Arnies frenetiska avståndstagande.