Citat:
Ursprungligen postat av
YngreHerre
Jag fick min sub8a av Omar iallafall så han är grön imo.
Och "erkran", beställde 5g, fick 5.5 så är sjukt nöjd!
Varför köpa av dom som säljer inrikes sub? priserna är ju helt av banan, finns tyvärr ingen med riktigt bra priser på evo men på agora finns det 1 med ok priser.. Fattar inte att endel betalar så mycket för sub? eller vill inte folk ta risken att importera? för dom svenska priserna på flera saker har gått för långt, för att inte tala om tjacket, kolla priserna, sinnessjuk skillnad.. Och fått sånt jävla skräp flera gånger, fick hem från swecan för nån mån sen och det va inte många korn tjo i den påsen. Dessutom förtjänar inte swecan sina omdömen, men han är en jävel på att muta upp sina betyg. Hans priser har också förändrats och tar överpriser på sina varor, sen skickar han med "gratis" grejer som du egentligen redan betalt för pga av överpriset.
Hade varit nice med en svensk vendor som kom in med tjack till rimliga priser och som inte levererar skit. Bara Malvax som gett mig bra, och klass 1 har varierat i kvalitet imellanåt.
Jag är inte särskilt nöjd med Hur det blivit med dom svenska vendorsarna. Jag såg att en ny utan beställningar öppnat, swesupplier får se vad han levererar och gött att slippa vänta på sina tillbehör nu, YLDB skickar också fort så hoppas det kommer mer roliga grejer på den fronten. och en vendor som tar ner dom andra på Jorden igen, och för fan ge swecan betygen han förtjänar skit i hans kompensation och bonus skick.. han har felat så många gånger för mig och skiter fan i han nu.
Kan ju tilläga att utrikes odrar verkligen inte är grönt ljus och man behöver ha bra koll på vart ifrån och vendorns betyg, och veta hur det skickas.. Jag körde på utan att bry mig och visste inte konsekvenserna av det, så helt plötsligt va hela trappen full i farbror blå och jag fick mig en rejäl tankeställare, och jag blev häktad 3 veckor.
fick inget brev om nått som som tullen tagit, antog det va en blåskran eller att det va lugnt.
Jag vill tvinga ner priserna på svenska vendors igen, och speciellt på bulk