2015-01-15, 15:41
Medlem
GaletAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Har det funnits fentanylplåster på Evolution, vad kostade de? Vad är rimligt att betala för ett 100 microgramsplåster på nätet?

Ganska säker på att jag sett dem(kan ha varit på FS dock) men de var fan inte gratis. Runt 1000-lappen för ett stort.
2015-01-15, 15:58
Medlem
Nu har det dykt upp en inrikes supplier dock va det inte allt för mycket.. Vill ju ha mer allternativ än YLDBs grå nålar bla.. aja ploppar väll upp så småning om
2015-01-15, 15:59
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meir
Hur gör man det? Står "processing", men går inte att avbryta någonstans.

Som sagt, det går inte att avbryta förrän det gått en viss tid. När det gått t.ex. 48h dyker en knapp upp och du kan avbryta ordern.
2015-01-15, 15:59
Medlem
Uppdaterar listan, ormar går från tveksam till röd.

Gröna:
YLBD
Erkran
Swecan
Tramoteket
Alexandrus

Tveksamma:
-

Röda/Bör undvikas helt:

Psyshop (selektiv)
iDEAL-EXPRESS (bör ej handlas ifrån tills alla fått uteblivna leveranser)
ormar (bör ej handlas ifrån tills alla fått uteblivna leveranser)
2015-01-15, 16:11
Medlem
YngreHerres avatar
Jag fick min sub8a av Omar iallafall så han är grön imo.
Och "erkran", beställde 5g, fick 5.5 så är sjukt nöjd!
2015-01-15, 16:22
Medlem
rhymenoceross avatar
FAN, JAG BLIR FUCKING GALEN PÅ ORMAR!

Jag lade en fucking jävla beställning på en metadonflaska i onsdags, och den ligger fortfarande som processing. Jag vill ha min beställning till helgen! Och så svarar de fan inte varken på mail till deras mailadress eller ens på PM på Evo. Jävla skit!
2015-01-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Jag fick min sub8a av Omar iallafall så han är grön imo.
Och "erkran", beställde 5g, fick 5.5 så är sjukt nöjd!

Varför köpa av dom som säljer inrikes sub? priserna är ju helt av banan, finns tyvärr ingen med riktigt bra priser på evo men på agora finns det 1 med ok priser.. Fattar inte att endel betalar så mycket för sub? eller vill inte folk ta risken att importera? för dom svenska priserna på flera saker har gått för långt, för att inte tala om tjacket, kolla priserna, sinnessjuk skillnad.. Och fått sånt jävla skräp flera gånger, fick hem från swecan för nån mån sen och det va inte många korn tjo i den påsen. Dessutom förtjänar inte swecan sina omdömen, men han är en jävel på att muta upp sina betyg. Hans priser har också förändrats och tar överpriser på sina varor, sen skickar han med "gratis" grejer som du egentligen redan betalt för pga av överpriset.

Hade varit nice med en svensk vendor som kom in med tjack till rimliga priser och som inte levererar skit. Bara Malvax som gett mig bra, och klass 1 har varierat i kvalitet imellanåt.
Jag är inte särskilt nöjd med Hur det blivit med dom svenska vendorsarna. Jag såg att en ny utan beställningar öppnat, swesupplier får se vad han levererar och gött att slippa vänta på sina tillbehör nu, YLDB skickar också fort så hoppas det kommer mer roliga grejer på den fronten. och en vendor som tar ner dom andra på Jorden igen, och för fan ge swecan betygen han förtjänar skit i hans kompensation och bonus skick.. han har felat så många gånger för mig och skiter fan i han nu.

Kan ju tilläga att utrikes odrar verkligen inte är grönt ljus och man behöver ha bra koll på vart ifrån och vendorns betyg, och veta hur det skickas.. Jag körde på utan att bry mig och visste inte konsekvenserna av det, så helt plötsligt va hela trappen full i farbror blå och jag fick mig en rejäl tankeställare, och jag blev häktad 3 veckor.
fick inget brev om nått som som tullen tagit, antog det va en blåskran eller att det va lugnt.
Jag vill tvinga ner priserna på svenska vendors igen, och speciellt på bulk
Senast redigerad av Foten87 2015-01-15 kl. 16:37.
2015-01-15, 16:35
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foten87
Varför köpa av dom som säljer inrikes sub? priserna är ju helt av banan, finns tyvärr ingen med riktigt bra priser på evo men på agora finns det 1 med ok priser.. Fattar inte att endel betalar så mycket för sub? eller vill inte folk ta risken att importera? för dom svenska priserna på flera saker har gått för långt, för att inte tala om tjacket, kolla priserna, sinnessjuk skillnad.. Och fått sånt jävla skräp flera gånger, fick hem från swecan för nån mån sen och det va inte många korn tjo i den påsen. Dessutom förtjänar inte swecan sina omdömen, men han är en jävel på att muta upp sina betyg. Hans priser har också förändrats och tar överpriser på sina varor, sen skickar han med "gratis" grejer som du egentligen redan betalt för pga av överpriset.

Hade varit nice med en svensk vendor som kom in med tjack till rimliga priser och som inte levererar skit. Bara Malvax som gett mig bra, och klass 1 har varierat i kvalitet imellanåt.
Jag är inte särskilt nöjd med Hur det blivit med dom svenska vendorsarna. Jag såg att en ny utan beställningar öppnat, swesupplier får se vad han levererar och gött att slippa vänta på sina tillbehör nu, YLDB skickar också fort så hoppas det kommer mer roliga grejer på den fronten. och en vendor som tar ner dom andra på Jorden igen, och för fan ge swecan betygen han förtjänar skit i hans kompensation och bonus skick.. han har felat så många gånger för mig och skiter fan i han nu.

Kan ju tilläga att det verkligen inte där grönt ljus och man behöver ha bra koll på vart ifrån och vendorns betyg, och veta hur det skickas.. Jag körde på utan att bry mig och visste inte konsekvenserna av det, så helt plötsligt va hela trappen full i farbror på och jag blev häktad..
fick inget brev om nått som som tullen tagit, antog det va en blåskran eller att det va lugnt.
Jag vill tvinga ner priserna på svenska vendors igen, och speciellt på bulk

Malvax är den enda vendorn jag skulle beställa tjack från. Det jag beställde för typ två månader sedan var sjukt potent. Fick blanda ut det med dextro själv.
2015-01-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Malvax är den enda vendorn jag skulle beställa tjack från. Det jag beställde för typ två månader sedan var sjukt potent. Fick blanda ut det med dextro själv.

Aa också fått riktigt bra, tyvärr är priserna fucked jämfört med utrikes.. Men better safe then sorry
2015-01-15, 16:46
Medlem
pterodactyls avatar
PM från Gottodoit

Du får återigen gärna gröna tramoteket och swecan
Båda levererade på under 24 timmar.. GRYMT!
2015-01-15, 16:52
Medlem
rhymenoceross avatar
Har någon fått sin order markerad som shipped från Ormar det senaste dygnet? Eller ens hört något från honom?
2015-01-15, 17:01
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meir
Uppdaterar listan, ormar går från tveksam till röd.

Gröna:
YLBD
Erkran
Swecan
Tramoteket
Alexandrus

Tveksamma:
-

Röda/Bör undvikas helt:

Psyshop (selektiv)
iDEAL-EXPRESS (bör ej handlas ifrån tills alla fått uteblivna leveranser)
ormar (bör ej handlas ifrån tills alla fått uteblivna leveranser)

Har inte så mycket att säga angående dom som är gröna på din lista, dom har varit med tillräckligt länge för att dom nog ska kunnas klassas som pålitliga (för nu, sådant kan svänga fort). IDEAL-EXPRESS har just nu 48 genomförda affärer och 80 % i omdöme. Det är verkligen inte smickrande. Vad som förundrar mig är dock att psyshop är på röda listan, jag har förvisso aldrig beställt av han. Men faktum är att han har över 600 affärer och 99.5 % i omdöme, vilket är snarlikt mot tex erkran, det verkar legit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in