2015-01-15, 01:07
Medlem
krillepilles avatar
Ska väl tillägga att Ormar inte har markerat mitt som skickat så kan ju ångra den, han har bara inte varit online sen den 12e typ men vill ju gärna veta om jag ska lägga mina pengar någon annanstans eller vänta känns det som.
2015-01-15, 01:13
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Ska väl tillägga att Ormar inte har markerat mitt som skickat så kan ju ångra den, han har bara inte varit online sen den 12e typ men vill ju gärna veta om jag ska lägga mina pengar någon annanstans eller vänta känns det som.

Ett tips kan ju vara att kolla hur mycket pengar du faktiskt har ifall du ångrar, med tanke på bitcoinens kraftiga ras dom senaste dagarna.
2015-01-15, 01:16
Medlem
krillepilles avatar
- Fel ta bort eller nå
2015-01-15, 02:40
Medlem
Mr.Shadows avatar
Citat:

Är det jag som inte sökt på rätt ställe, eller pratar du i nattmössan? Kan man avbryta en order som inte är bekräftad? Vad gör man det i sådant fall?
2015-01-15, 06:53
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Shadow
Är det jag som inte sökt på rätt ställe, eller pratar du i nattmössan? Kan man avbryta en order som inte är bekräftad? Vad gör man det i sådant fall?

Du kan avbryta ordern efter ett visst antal timmar, tror det var 48h eller nåt liknande. Förutsatt att vendorn inte markerat ordern som skickad då.
2015-01-15, 13:09
Medlem
pterodactyls avatar
PM från syriamydear
Hej jag kan inte posta i Evolution tråden!

Men jag har ett viktigt meddelande.

LEIFGW på EVO, har sålt E ( blåa VW ).

Dessa innehåller inte MDMA utan troligen PCP/PMM eller något annat ämne.

Kan du vara snäll och posta detta?
2015-01-15, 14:38
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
PM från syriamydear
Hej jag kan inte posta i Evolution tråden!

Men jag har ett viktigt meddelande.

LEIFGW på EVO, har sålt E ( blåa VW ).

Dessa innehåller inte MDMA utan troligen PCP/PMM eller något annat ämne.

Kan du vara snäll och posta detta?

Finns det någon E kvar idag som inte innehåller den här skiten? Fan ska folk banka allt med massa farliga saker för, varför försöka ta kål på sina kunder?
2015-01-15, 14:38
Medlem
Citat:
Finns det någon E kvar idag som inte innehåller den här skiten? Fan ska folk banka allt med massa farliga saker för, varför försöka ta kål på sina kunder?

Ja, riktig ecstasy är inte ovanligt längre sedan 2012 har det funnits gott om det.
2015-01-15, 14:41
Medlem
krillepilles avatar

Edit. Nu har äntligen Ormar verkat ha vaknat till liv igen och skickar iväg grejer så det är ju trevligt iaf. rekommenderar den vendorn trots segheten nu, brukar gå snabbt och bra priser.

Edit: fan håller jag på med?! är typ rätt så bäng så förmodligen därför mina inlägg spårar eller nåt just nu sorry för svamlet i tråden.
2015-01-15, 15:02
Medlem
Mr.Shadows avatar
PM:

Citat:
Tja
Såg att du kunde vidarebefordra för folk som inte kan posta i Evo tråden ännu.

Jag är helst anonym men har också problem med IDEAL-Express, att de låtit en vän till de som har hand om försäljningen sköta paketering tycker jag är helt åt helvete. Det gör bara att fler länkar i kedjan riskerar att brista(denna gången tog han tydligen alla varor, nästa gång kan han lika gärna fucka up och torska). Har man inte tid eller möjlighet att själv sköta jobbet så får man helt enkelt lägga det på is så länge. Skulle inte rekommendera någon att handla av dem, någonsin igen, verkar sjukt oseriöst.

Kan däremot passa på att gröna MissMaryJane, rökt dagligen i flera år men en halv kola gör mig sjukt skön i timtal!

Må väl!

//Mac
2015-01-15, 15:31
Medlem
Benyameans avatar
Har det funnits fentanylplåster på Evolution, vad kostade de? Vad är rimligt att betala för ett 100 microgramsplåster på nätet?
2015-01-15, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Du kan avbryta ordern efter ett visst antal timmar, tror det var 48h eller nåt liknande. Förutsatt att vendorn inte markerat ordern som skickad då.
Hur gör man det? Står "processing", men går inte att avbryta någonstans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in