2015-01-15, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foten87
Varför köpa av dom som säljer inrikes sub? priserna är ju helt av banan,

Citat:
utrikes odrar verkligen inte är grönt ljus och man behöver ha bra koll på vart ifrån och vendorns betyg, och veta hur det skickas.. Jag körde på utan att bry mig och visste inte konsekvenserna av det, så helt plötsligt va hela trappen full i farbror blå och jag fick mig en rejäl tankeställare, och jag blev häktad 3 veckor.
Kanske därför?
2015-01-15, 19:15
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Har någon fått sin order markerad som shipped från Ormar det senaste dygnet? Eller ens hört något från honom?

Jag har fått min order "shipped" nu från Ormar, har köpt från snubben ett antal gånger så jag tror det är lungt. Han/dom var väl bara sega den här veckan eller nåt, aja lär ju märka om inget kommer fram och då blir jag sur.
2015-01-15, 20:14
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Varför köpa av dom som säljer inrikes sub?
Citat:
Kan ju tilläga att utrikes odrar verkligen inte är grönt ljus och man behöver ha bra koll på vart ifrån och vendorns betyg, och veta hur det skickas.. Jag körde på utan att bry mig och visste inte konsekvenserna av det, så helt plötsligt va hela trappen full i farbror blå och jag fick mig en rejäl tankeställare, och jag blev häktad 3 veckor.
fick inget brev om nått som som tullen tagit, antog det va en blåskran eller att det va lugnt.
Jag vill tvinga ner priserna på svenska vendors igen, och speciellt på bulk

Du svarade på din egen fråga där.
Folk köper inrikes, fastän priserna ibland är närmast ohövliga, på grund av den ökade säkerheten att man slipper gränstullarna.

Hellre betala ett par hundralappar extra för en rejält minskad chans för att hamna i häktet.
2015-01-15, 20:18
Medlem
Måste slå ett slag för alexandrus oil fyfan vad potent.
mvh
2015-01-15, 21:04
Medlem
Försökte logga in på mitt konto efter typ ett par månades inaktivitet, men står att det inte går att logga in på kontot? Inaktiveras kontot efter ett tag eller varför kommer jag inte in?

Tack.
2015-01-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate
Du svarade på din egen fråga där.
Folk köper inrikes, fastän priserna ibland är närmast ohövliga, på grund av den ökade säkerheten att man slipper gränstullarna.

Hellre betala ett par hundralappar extra för en rejält minskad chans för att hamna i häktet.

Ja men vem säger att man tar det till sig själv, kanske bättre o köpa billigt och ge lite för besväret och ändå landa långt under svenska priser.. finns flera alternativ att få det utan att riskera nått
om man är villig och förnuftig nog att sätta lite tid på att göra det så säkert som möjligt.

aja jag har lärt mig en läxa iaf från sist och gör inte om den tabben igen. aja nog om det..

Jag väntar på att våra vendors ska skärpa till sig och att det ska bli lättare med olika roliga tillbehör
och stashes inrikes. Får väl slå ett slag för "swesupplier" och hoppas det är som det står på hans sida att det kommer finnas ett baslager.. vettiga priser iaf, men jag köper inget... mina coins får ligga tills det här btc kaoset lugnat sig lite.
2015-01-15, 21:07
Medlem
Fick hem 50st XANOR stavar 2mg, kan säga att ja känner av dem på 30min

från evo

säljare: empo

http://k5zq47j6wd3wdvjq.onion/user/listings/79058
2015-01-15, 21:27
Medlem
Robert-Oppenheimers avatar
Vågar man beställa grönt från Holland?
2015-01-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert-Oppenheimer
Vågar man beställa grönt från Holland?

Har inte gjort det själv men låter som en riktigt dålig idé imo.
2015-01-15, 21:52
Medlem
Robert-Oppenheimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Har inte gjort det själv men låter som en riktigt dålig idé imo.

Du tänker på extra risker med tull osv?
2015-01-15, 22:02
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:

Det gör han nog, och det är ingen dum idé att ta så lite risker som möjligt.
Det är mycket större chans att ditt paket synas mycket mer noggrant av gränstullen än av ett postkontor.

Det är inte felsäkert men inrikes är det säkraste alternativet.
om det är utbudet av det gröna hos inrikesvendors som stör dig så är det säkrare att odla själv än att beställa från utlandet, och särskilt från Holland.
2015-01-15, 22:12
Medlem
Citat:

Jo tull plus att det kommer från Holland vilket lär kollas igenom lite mer noga. Sen är det gräs också som luktar väldigt mycket. Är väl troligen vakuumförpackat men ändå, man vet aldrig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in