2015-02-07, 12:25
Medlem
Skriuws avatar
Doctor meth förtjänar en gröning. Trevlig och bra varor
2015-02-07, 12:29
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Dåligt, flugsvamps plattform var så mycket bättre.
Betytgsättningen på Evo är ju riktigt kass med.

Well, well...tack för svar. Får vänta ett tag till då. Måste jag aktivt avbryta ordern?

Håller med. Jag hatar att man inte kan avbryta en order. Det finns ingen fördel överhuvudtaget att ha det på det sättet det är nu. Speciellt inte när bitcoinsen inte är bundna till dollarpriset på varorna.

Och feedbacksystemet är också det ofattbart dåligt. Att kunna ändra omdömme i alla fall 48h efter man har släppt pengarna borde fan vara en grundregel.
2015-02-07, 12:33
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Håller med. Jag hatar att man inte kan avbryta en order. Det finns ingen fördel överhuvudtaget att ha det på det sättet det är nu. Speciellt inte när bitcoinsen inte är bundna till dollarpriset på varorna.

Och feedbacksystemet är också det ofattbart dåligt. Att kunna ändra omdömme i alla fall 48h efter man har släppt pengarna borde fan vara en grundregel.
på FS kunde man inte bryta en order om säljaren hade kikat på den alltså läste, trykte eller öppnade ordern link.
2015-02-07, 12:35
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros

Finns det något bra skäl till varför det inte är så...?
2015-02-07, 13:26
Medlem
lluBdeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Fick detta från Erkran

Ytterligare missöden och tragiska händelser (privata) gör att shoppen förblir
stängd under måndag och tisdag.
Detta innebär INTE att jag är sjuk, några säkerhetsbrister eller någon annan
saga man kan få läsa sig till ibland på Flashback.
Jag är inte heller utsliten, gått in i väggen eller död.

Ni som skriver hit och frågar om Cannabis. Jag säljer inte cannabis längre.
Jag hänvisar till (äkta) CannaLounge.
CannaLounge@countermail.com Eller:

Försäljning är dock inte igång ännu och därför besvaras inte mail där heller
innan allt är klart.

En sak till. Det hjälper inte att skicka ett mail extra och fråga om jag fått
det gamla mailet. Det är INTE heller okej att skicka samma meddelande här på
CM, sen på Agora och sen till slut på Evolution.
Det tar bara mera tid och alla får vänta lite till på svar.

Just i skrivande stund är det 506st olästa mail.

// Erkran

Detta låter lite suspekt med tanke på att Erkan markerade mina ordrar som skickade idag, precis innan mina BTC skulle komma tillbaka till mig (96h), och vem skickar varorna en lördag?
Beställ INGET hos Erkan för tillfället. Återkommer med svar om jag har fått beställningen på måndag eller senast tisdag, annars en RÖDING på Erkan.
2015-02-07, 13:53
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lluBdeR
Detta låter lite suspekt med tanke på att Erkan markerade mina ordrar som skickade idag, precis innan mina BTC skulle komma tillbaka till mig (96h), och vem skickar varorna en lördag?
Beställ INGET hos Erkan för tillfället. Återkommer med svar om jag har fått beställningen på måndag eller senast tisdag, annars en RÖDING på Erkan.

Inte för att börja någon diskussion, men läs det jag har skrivit. Och ta resten via mejl i den nya adressen så löser det sig.

Sluta röda bara för du inte kan läsa.
2015-02-07, 15:42
Medlem
lluBdeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Inte för att börja någon diskussion, men läs det jag har skrivit. Och ta resten via mejl i den nya adressen så löser det sig.

Sluta röda bara för du inte kan läsa.

Absolut. Men hur vet vi att du fått mailet från erkan?
2015-02-07, 16:27
Medlem
telepatis avatar
Erkran var inloggad 2a feb, men såg att hen hade varit inne isag 7e feb.
Saker kanske är på gång.
2015-02-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Erkran var inloggad 2a feb, men såg att hen hade varit inne isag 7e feb.
Saker kanske är på gång.
Kan det vara polisen som är i farten?
2015-02-07, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
Rödning handlar inte bara om att säljaren inte har leverarat , en säljare som skiter i leveranstid eller stealth , skickar fel eller mindre, säljer utbankade substans är inte grön i mina ögon.

För mig är leveranstid och stealth de viktigaste faktorerna.

Då skulle jag nog tyvärr - för varorna är bra - röda Hammarstens. Stealthen är klantig.

Bra stealth är i mitt tycke:

*så litet och platt kuvert som möjligt
*en påhittad avsändare istället för ingen avsändare
*flera täta inre förpackningar, allra helst minst en vacuumpackad

Om de/n som står bakom Hammarstens läser detta, så skärp dig/er. Det är ingen raketvetenskap med bra stealth. Både du/ni och kunderna ska vara så säkra som möjligt. Det borde vara självklart.
2015-02-07, 20:16
Medlem
FuGeeLalas avatar
Någon som har efarenhet utav CarnagePills eller Kriminale? Båda två är utländska vendors.
Tänker inte lägga över 500kr för en sub8a från swecan eller någon annan svensk vendor, sjuka priser ju. Eller är det kursen som är helt åt helvete just nu?
Senast redigerad av FuGeeLala 2015-02-07 kl. 20:21.
2015-02-07, 21:03
Medlem
lluBdeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Kan det vara polisen som är i farten?

skulle inte tro att det är polisen då de markerade mina ordrar som skickade. MEN det skulle annars kunna vara någon scam från hans sida för att inte mina BTC ska komma tillbaka, återkommer på båda/tisdag om ordern har kommit. Håller tummarna, Erkan har varit så grym under han tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in