Citat:
Spännande men rörig läsning.
Som vanlig medborgare och människa så har jag blivit smått orolig den senaste tiden av alla konspirationer som finns tillgängliga via nätet.
vet helt enkelt inte riktigt vad som är sant längre.
När det kommer till denna attack så har jag av tråden förstått att vi verkar ha 2 huvudmisstänkta.
1 Muslimska terrorister (medias version ?)
2 NWO eller i alla fall något snarlikt agenda vi kan kalla det Eliten (den konspiratoriska versionen ?)
Supportrar av teori 1 har alltså samma uppfattning som den som delges i media alltså den i nuläget officiella sanningen. här bör ju inte så mycket ifrågasättande behövas då det är baserat på en sanning. vilket betyder att det är sant
Den andra skaran av supportrar tillhör alltså NWO gänget och tror inte på att sanningen är det vi ser i media. här blir det ju genast svårare att avsluta diskussionen på ett enkelt sätt då det inte finns någon tillgänglig sanning att luta sig tillbaka mot. denna väg leder till ett evigt sökande utan klara svar tills kriget är utanför dörren och media i sådant fall har avfärdats som lögnare.
Den som tillhör kategori 1 borde alltså vilja hjälpa sina medmänniskor i kategori 2 genom att bevisa att detta inte var en så kallad FF. Hjälp dina medmänniskor för 17.
Någon med mycket energi får detektivera lite .
Polismannen som blir skjuten.
Går det att skjuta med vapnet som används med så liten rekyl som ses i video?
Är det möjligt att det inte kommer något blod. alt missar skottet?
Är blodet på rätt ställe i dom andra videorna?
Bakgrund på denna polisman, sociala medier mm. är han en riktigt person.
Vem är det som filmar från sin balkong. är han en riktigt person bakgrunds forskning.
Om det är en konspiration så kommer bakgrundsforskning troligen till slut leda till något konstigt så kan vi köra vidare igen .
Ge mig obestridliga bevis så jag kan fortsätta sova lugnt !
Som vanlig medborgare och människa så har jag blivit smått orolig den senaste tiden av alla konspirationer som finns tillgängliga via nätet.
vet helt enkelt inte riktigt vad som är sant längre.
När det kommer till denna attack så har jag av tråden förstått att vi verkar ha 2 huvudmisstänkta.
1 Muslimska terrorister (medias version ?)
2 NWO eller i alla fall något snarlikt agenda vi kan kalla det Eliten (den konspiratoriska versionen ?)
Supportrar av teori 1 har alltså samma uppfattning som den som delges i media alltså den i nuläget officiella sanningen. här bör ju inte så mycket ifrågasättande behövas då det är baserat på en sanning. vilket betyder att det är sant
Den andra skaran av supportrar tillhör alltså NWO gänget och tror inte på att sanningen är det vi ser i media. här blir det ju genast svårare att avsluta diskussionen på ett enkelt sätt då det inte finns någon tillgänglig sanning att luta sig tillbaka mot. denna väg leder till ett evigt sökande utan klara svar tills kriget är utanför dörren och media i sådant fall har avfärdats som lögnare.
Den som tillhör kategori 1 borde alltså vilja hjälpa sina medmänniskor i kategori 2 genom att bevisa att detta inte var en så kallad FF. Hjälp dina medmänniskor för 17.
Någon med mycket energi får detektivera lite .
Polismannen som blir skjuten.
Går det att skjuta med vapnet som används med så liten rekyl som ses i video?
Är det möjligt att det inte kommer något blod. alt missar skottet?
Är blodet på rätt ställe i dom andra videorna?
Bakgrund på denna polisman, sociala medier mm. är han en riktigt person.
Vem är det som filmar från sin balkong. är han en riktigt person bakgrunds forskning.
Om det är en konspiration så kommer bakgrundsforskning troligen till slut leda till något konstigt så kan vi köra vidare igen .
Ge mig obestridliga bevis så jag kan fortsätta sova lugnt !

2 utesluter inte 1 om det rör sig om en false flag. Det som har hänt har hänt på riktigt. 1 utesluter inte heller 2.
En muslimsk terroristorganisation kan ha utfört dådet ovetandes om vem som har initierat det, de handlade så att säga i god tro. Brödernas uppdragsgivare eller inspiratörer kan vara inflytelseagenter ifrån en stat, regering eller annan aktör med intresse i utvecklingen efter attentatet. Bröderna kan ha varit nyttiga idioter, det finns gott om sådana.
Att bevisa en false flag är inte lätt.