Citat:
Ursprungligen postat av
Ssadulisten
SLOTTs Taffel är överlägsen tycker jag, köpte på mig ett par burkar idag

Så nu kan jag mätta mitt finska blod med riktigt god senap ett tag till. Annars är Johnny's Orginal och Sötstark riktigt bra med.
(Sen när burkarna är slut kan man använda dom som glas

)
Härligt att se en annan Johnny's-entusiast!

Jag gillar den sötstarka bäst, den har en härlig smak men är tyvärr lite för rinnig vilket kan vara ett problem om man gillar att ha mycket senap på sin korv med bröd och rostad lök, löken glider av...
En annan senap jag hittat på senare tid är Fyrissenap, och då speciellt Fyris Chilisenap som har en härlig smak.