2015-01-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Hallå allihopa.

Eftersom jag länge önskat massage och är svag i knäna för thaidamer så funderar jag på att prova massagen och gärna det extra.

Bor i Malmö och undrar om det finns något man bör tänka på?

Hur ökar jag chansen att salongen erbjuder det jag söker efter? Något speciellt jag bör göra för att "visa" vad jag vill?

Är tjänsterna något att hänga i julgranen? Vill ju gärna inte att det ska vara en orgasmjakt där tjejerna gör allt för att det ska gå så fort med möjligt snarare än kvalité.

För det första så är det nog bra med ett leende, försämrar ju inte saken. När du sedan är i behandlingsrummet så näcka helt, ta av dig kalsongerna och ligg ner. Detta brukar vara ett tecken till massösen att du vill ha en HE.

Sen när det kommer till själva utföranden, så Ja, tyvärr vill dessa damer oftast få det överstökat och att det ska gå så fort som möjligt vilket brukar dra ned på kvaliteten. Var därför noga med att påpeka hur du vill ha det under utförandet.
Citera
2015-01-11, 17:05
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Jag har en intressant fråga som jag länge funderat på men som jag inte hittat ett svar på, ni kanske vet:

Finns det andra massagesalonger förutom thaisalonger som ger HE? Åtminstone HJ? Dvs. andra förutom thailändskor.

Jag vet att det finns en afrikanska som ger HJ, men finns det andra?

Skulle verkligen uppskatta svaret.
Afrikanska massagesalonger? Låter intressant i fall det finns några snygga massöser bortsett från det så har jag aldrig hört talas om afrikansk massage. Hur är den. Vad är dess plus och minus?
Citera
2015-01-11, 17:17
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
För det första så är det nog bra med ett leende, försämrar ju inte saken. När du sedan är i behandlingsrummet så näcka helt, ta av dig kalsongerna och ligg ner. Detta brukar vara ett tecken till massösen att du vill ha en HE.

Sen när det kommer till själva utföranden, så Ja, tyvärr vill dessa damer oftast få det överstökat och att det ska gå så fort som möjligt vilket brukar dra ned på kvaliteten. Var därför noga med att påpeka hur du vill ha det under utförandet.

Jo, det brukar hjälpa i ca två sekunder. Sen är det full fart igen. Deras ansiktsuttryck när man ber dom: -Inte så fort! är ungefär detsamma som på en idisslande ko.

Jag har i princip slutat att ta handjobb. Man blir bara besviken och tom i plånkan. Frk höger gör jobbet 10 ggr bättre.
Citera
2015-01-11, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Afrikanska massagesalonger? Låter intressant i fall det finns några snygga massöser bortsett från det så har jag aldrig hört talas om afrikansk massage. Hur är den. Vad är dess plus och minus?

Själva massagen är kass. Massösen var heller inte snygg, äldre (ca 45 år) mullig dam med fult ansikte. 4/10 för ansiktet. 2/10 för massagen. Nästan så att jag skulle säga nej till HJ men det gick. Återkommer dock alltid mer till henne.

Men vore kul med andra tjejer än thailändskor (och afrikaner)...om det nu finns.
Citera
2015-01-11, 21:27
Medlem
Citat:
Själva massagen är kass. Massösen var heller inte snygg, äldre (ca 45 år) mullig dam med fult ansikte. 4/10 för ansiktet. 2/10 för massagen. Nästan så att jag skulle säga nej till HJ men det gick. Återkommer dock alltid mer till henne.

Men vore kul med andra tjejer än thailändskor (och afrikaner)...om det nu finns.

Känner till att det finns filippinskor, kubanskor och afrikanskor (känner ej till vilken nationalitet).
Citera
2015-01-12, 10:00
Medlem
Hallå! Jag var för några år sedan i London och gick förbi en thaisalong, tänkte att jag skulle prova på lite massage och utforska lite. Fick massage i ca 45 min och sedan frågade min massör om jag ville ha he, absolut svarade jag och den 50+ thaikvinnan visse precis hur man skulle göra. Nu har jag varit på några olika salonger i Gävle men aldrig blivit erbjuden så frågan är om någon där ute vet vart man kan få en trevlig avslutning på en thaisalong o Gävle ? Tack för svar
Citera
2015-01-14, 10:40
Medlem
och där åkte min favoritmassör tillbaka till Thailand.

Bara ut och leta i djungeln, men det dröjer nog innan jag hittar ett nytt guldkorn i samma klass. Guldkornen är få, och göms i all sand.
Citera
2015-01-14, 15:12
Medlem
Leibachs avatar
Är intresserad av att testa typ thaimassage i Malmö, men finns det ngt bra ställe med bra katoys?

Och finns det massagesalonger med något annat än thailändskor, typ afrikanska eller sydamerikanskor, som kör samma stuk?

Obs, ni behöver ej skriva specifika atällen mer allmän info.
Citera
2015-01-14, 16:32
Medlem
lemon99s avatar
Jag går på massage lite då och då, inte för extra utan för massage helt enkelt. Har aldrig näckat just av den anledningen (hänt att jag fått frågor om extra ändå), men senast så insisterade massösen att jag skulle göra det för att underlätta massagen, ok då tänkte jag och gjorde det. Det var jävligt nice att få massage på skinkorna också, det blir ju inte så mkt av det med kallingarna på. Nu var tyvärr inte massagen den bästa, inte sämsta heller men typ 6/10. Hur som, nu när jag upptäckt att det faktiskt är skönare att näcka vet jag inte hur jag ska göra vid framtida besök, för extra vill jag ju inte ha. Tror ni det funkar att säga innan massagen börjar att jag inte vill ha extra, men ge mig en bra massage så lämnar jag lite dricks? Eller finns risken att det tas emot på helt fel sätt?
Citera
2015-01-14, 21:37
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Jag går på massage lite då och då, inte för extra utan för massage helt enkelt. Har aldrig näckat just av den anledningen (hänt att jag fått frågor om extra ändå), men senast så insisterade massösen att jag skulle göra det för att underlätta massagen, ok då tänkte jag och gjorde det. Det var jävligt nice att få massage på skinkorna också, det blir ju inte så mkt av det med kallingarna på. Nu var tyvärr inte massagen den bästa, inte sämsta heller men typ 6/10. Hur som, nu när jag upptäckt att det faktiskt är skönare att näcka vet jag inte hur jag ska göra vid framtida besök, för extra vill jag ju inte ha. Tror ni det funkar att säga innan massagen börjar att jag inte vill ha extra, men ge mig en bra massage så lämnar jag lite dricks? Eller finns risken att det tas emot på helt fel sätt?

De brukar uppskatta rak kommunikation. Men ta det med mamasan innan du kommit in på rummet.
Citera
2015-01-14, 22:37
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99

Haha, du låter lite ängslig! Du bjuder gärna dom stora killarna på allt ditt godis bara dom inte slår dig.
Om jag hade vart thaitjejen så hade jag sagt Böh!! bara för att se om du kackar i brallan.

Skämt åsido. Gör inte bort dig genom en sån deal. Ta varje uppkommen situation som den kommer. Du kommer säkert på vad du ska säga om dom erbjuder nåt extra.
Citera
2015-01-14, 23:48
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Haha, du låter lite ängslig! Du bjuder gärna dom stora killarna på allt ditt godis bara dom inte slår dig.
Om jag hade vart thaitjejen så hade jag sagt Böh!! bara för att se om du kackar i brallan.

Skämt åsido. Gör inte bort dig genom en sån deal. Ta varje uppkommen situation som den kommer. Du kommer säkert på vad du ska säga om dom erbjuder nåt extra.

Anledningen till den här tanken är att det, tyvärr, blir mer eller mindre sura miner när man tackar nej till extra. Tänkte att typ en femtiolapp extra är inget om man kan gå därifrån och båda är nöjda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in