2015-01-03, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Men naturligtvis är det skillnad på att bara mjölka en farang och att släppa in honom i sin kropp. I det allra heligaste. Det är skillnad på att ta i något med handen mot att låta en främmande karl knulla en. Så pass väl borde ni känna kvinnosläktet så ni vet att det betyder mer och är känsligare för en kvinna att låta någon komma in i sig, än det är för en man att köra in tarzan i ett hål och skava några minuter. Eller??

Jag tror ni diskuterar förbi varann. Faktiskt.

/Frillan

Du kanske har rätt, men detta är din subjektiva åsikt om sexuellahandlingar.
Kan dra ett exempel om det motsatta. Har träffat flera liknade åsikter som följande.
Träffade på en tjej på massagesalon som verkade kanska skärpt som hadde rubbet på menyn och ville sälja det dyraste alternativet. Efter en stunds snack fram och tillbaka, så visade det sig att även mamssan skulle få en del av extran, förklarade att jag var inte villig att medverka till detta då mamssan redan tagit handom massageavgiften och är jag i mot hallikverksamhet. Och då fick jag lungt och stilla förklartat för mig att detta var bara business..och mamssan tillhandahöll skydd och lite extra tvätt blev det ju samt att kunderna kom ju till mamssans salong. Det tyckte hon var ok business deal.
Att hon satte på kunder dagarna i ända hadde hon inga problem med ( bara de inte hadde för stora don ) det är ett jobb för henne only work, handjob or fucking no differenece only work...så här var det inget heligt med sex...utanför jobbet var det en annan femma. Hon kunde känna sig blyg inför män som visade intresse för henne i andra sociala sammanhang och var mer strikt med traditioner och koder gällande det sociala umgänget.
Jag tror att många av dom nya tjejer som har kommit är pensionerat från badhusen i Thailand
dom är vana vid med mesta efter att ha jobbat med b2b i många år
När dom har fyllt 30 får dom inte jobba kvar där, så ser dom en ny marknad i Sverige här tycker vi att dom är vackre
Citera
2015-01-04, 02:43
Medlem
KungensFrillas avatar
Vad f-n är det här??
Fel citat i bägge inläggen av Peter.Scane1!

Det första citatet har Siffer-Petter skrivit!! Det som ser ut som Peret.Scanes svar, har jag skrivit!!

Det andra citatet har jag skrivit första delen av, sen åerkommer Siffer-Petters första inlägg i citatet.!!

Jag minns att det blev fel på både mina och Petters inägg. Det är allts inte Peter Scanes fel.

Edit: Det kanske kan vara som du säger Scane, men damerna har fortfarande fått börja från noll och lära sig hanteringen den hårda vägen. Ingen föds färdig kukrunkerska eller farangknullerska.(bäst att skriva nåt OnT också, annars kommer den lille petige Modden och raderar inlägget. Tvi för den onde)
Senast redigerad av KungensFrilla 2015-01-04 kl. 02:47.
Citera
2015-01-04, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.Scane1
Jag tror att många av dom nya tjejer som har kommit är pensionerat från badhusen i Thailand
dom är vana vid med mesta efter att ha jobbat med b2b i många år
När dom har fyllt 30 får dom inte jobba kvar där, så ser dom en ny marknad i Sverige här tycker vi att dom är vackre

visst, många är äldre men det är fortfarande de kvinnorna som kan sitt jobb.
Småtjejerna är snygga men tyvärr tråkiga i bingen.
Citera
2015-01-06, 01:46
Medlem
Thaimassage HE, händer det för alla eller bara för mig? Dela med er info

Jag är en man i mina bästa dagar som brukar vara ute på helgerna och jaga kvinnor. Jag är singel och har inga barn. Så på kvällarna ganska ofta efter jobbet så finns det nog inget bättre än att dra ner till den gamla guld hörnan och ta mig en massage. Som sagt så brukade jag göra detta ganska ofta förut men har dragit ner på det rejält p.ga dålig behandling.
Jag hade då alltså ett ställe jag alltid gick till det var tack vare första gången jag var där. Då kom jag in på massagen och beställde en timmes oljemassage. Jag fick massage av en ung söt thai tjej på kanske 20 år. Men så när massages var slut så sa hon bara tack och gick ut. Jag var lite besviken för kåtheten tog över och kuken stod rakt upp. Men det var väl bara att dra hem o ruska tupp istället. Medans jag klär på mig och känner mig lite sur, så kommer den som jag efter det har kallat thai gudinnan in. En väldigt kort klänning med en jäkla push up har hon på sig, och han där nere reste sig direkt. Då sa hon do you want me to take care of you? Yes please var det enda jag sa. Vi behöver inte gå in på det mera specifikt. Men jag tryckte henne från alla olika håll.
Efter det så har jag börjat gå till det stället bara. Men på senare tid tycker jag att dem har sänkt sig väldigt mycket. Jag får inte den behandlingen jag fick innan. Dem byter massös hela tiden, pratar i telefon. Och när jag betalar för en timme så får jag 15 min och sen vill dem ha boom boom. Jag har alltså då slutat gå dit nästan helt och har ej tagit mig tid att gå till någon annan massage.
Där av kommer min fråga. Är det så på dem flesta ställena eller bara här?
Jag är väldigt tacksam för svar och dela mer än gärna med er av egna erfarenheter om thaimassage.
Citera
2015-01-06, 03:00
Bannlyst
Du vill alltså ha mer massage och less boom boom?

Vad sägs om att säga till personen som masserar dig att du betalt för 60min massage och vill också ha 60 min massage.
Citera
2015-01-06, 05:14
Medlem
MaxDLs avatar
+reality

-wishful thinking
Citera
2015-01-06, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribban12345
Och när jag betalar för en timme så får jag 15 min och sen vill dem ha boom boom. Jag har alltså då slutat gå dit nästan helt och har ej tagit mig tid att gå till någon annan massage.
Där av kommer min fråga. Är det så på dem flesta ställena eller bara här?
Jag är väldigt tacksam för svar och dela mer än gärna med er av egna erfarenheter om thaimassage.

Ställen som är helt fokuserade på extra-tjänsterna har ofta det upplägget. Sist jag var på ett sånt, så skrockade hon hela tiden om den fantastiska vändningen. Då skulle det hända saker, och den kom redan efter 14 minuter, trots den betalda timmen. Sen kom vi överens om lite bom-bom men efter ganska kort stund lessnade hon på det också. Påstod att hon redan haft två orgasmer och att hon blir så öm och varm då. Avslutades med en vanlig HJ.
Citera
2015-01-10, 02:31
Medlem
Finns det något ställe i uppsala som erbjudet någon massage med HE? FDrågan har varit uppe för länge sedan men tänkte höra efter ang. lite uppdaterad information?. HE eller mer är av intresse! (Uppsala med omnejd)
Citera
2015-01-10, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bugg3R
Finns det något ställe i uppsala som erbjudet någon massage med HE? FDrågan har varit uppe för länge sedan men tänkte höra efter ang. lite uppdaterad information?. HE eller mer är av intresse! (Uppsala med omnejd)
Ta tåget ner till Stockholm så har du svårt att undvika frågan om HE.
Citera
2015-01-10, 19:00
Medlem
KungensFrillas avatar
Bara några småsaker.

Min favoritmassös är ganska lång, händerna väproportionerade dvs större är på de små kollegorna och hon är stark men inte hård i sin massage. Hon har de skönaste händer jag stött på och hon jobbar på så att man verkligen känner sig genomarbetad och skön i kroppen efteråt. Hon är inte vacker men ganske söt när hon ler.

Favoritskan är reko, inte en massa trix och fix som man så ofta stöter på i thaivärlden. Nej, hon är rak och tydlig och juste. Hon är inte noga med att täcka över paketet trots att hon inte ger nån extramassage. Hon bryr sig inte om man får stånd - vilket jag ofta får under hennes behandling. Ibland blir jag jävligt kåt av hennes sköna händer och det är härligt att ligga naken med en sån massös jobbandes med kroppen, trots att det inte blir mer än strikt massage. Jag brukar ta mixmassage.

Jag hade hitills alltid tagit 90 min vilket kostar 600 kr, men förra gången hade hon en bokning, så jag fick bara 60 min. Det tog hon bara 350 för! Va fan... tänkte jag, Frillan blir alltså lurad när han tar 90 min och får därmed betala 250 för den extra halvtimmen! Taskiga proportioner i prislistan!

Nu var jag dit igen. Beställde tid över telefon, men sa inte hur lång tid jag ville ha. Så när jag väl ligger där och hon undrar över tiden, ber jag att få höra prislistan för 60, 90 och 120 min. Svaret blir 350, 600 resp 700 kr. En helt sinnessjuk räkning! Normalt är ju att det blir billigare ju längre tid man tar. Min massös är tydligt medveten om det sjuka i framför allt mellanklassen: Du får fråga min chef. Det är inte jag som bestämmer.

Passande nog kommer mama-san in till oss just då och börjar prata, så jag tar upp frågan: Hur kan den extra halvtimmen kosta 250 kr? Svaret blir att hon inte gillar att massera i 90 min (däremot vet jag att hon vill att man tar 120 min!). Jaha, så då blir kunden alltså straffad och får betala mer? Nja, då visste hon inte vad hon skulle svara.

- Om jag får 90 min för 550 kr så tar jag det. Annars tar jag bara 60 min. Ok då, sa hon. Vi thaikvinnor är så godhjärtade bla bla bla. Ja, och vi svenskar är ju så dumma. Ja, ni ska bara prutta hela tiden!

Vi måste hjälpas åt att få thaiskorna att fatta hur vi tänker i sverige: Kunden har alltid rätt! Håll tiden om ni vill att kunden ska komma tillbaka, sluta ge folk från VIP-listan förtur etc etc

En annan reflexion jag gjorde sist, var att precis som hos frissan blir resultatet bättre om man ger fan i att hålla konversationen igång hela tiden. Har ni tänkt på att frisörerna verkar tro att det krävs av dem att de ska konversera hela tiden? Ju mer de snackar, desto sämre klipper de. Det har jag konstaterat så många gånger. Och anledningen till att jag går dit är ju för att få håret klippt. Inte för att få mig en pratstund. Det finns att få överallt annars.

(Jag vet en frisersalong där samtliga 10-15 tjejer alltid inleder med: -Jaha, kommer du direkt från jobbet, eller? )

Samma sak kände jag nu vid massagen. Vi hade massor att prata om (bl a senaste thaifesten och följderna därav...). Hon tappar lite av fokuset på min kropp och var hon ska sätta in stötarna och jag slappnar inte av till 100 % och kan därför inte ta emot lika bra. Kroppen måste jobba lite med andningen vid talet ger då en liten anspänning etc.

På tal om den där thaifesten, så sa massösen att thaikvinnor som bott i sverige ett antal år och som lärt sig språket bra, älskar att ljuga svenska män fulla. Jodå, jag blev lurad av ett par damer, men Frillan är inte dummare än att han då utsådde lite tvedräkt emellan dem.

Följden blev den avsedda: De båda damerna har nu varit i luven på varandra i en veckas tid, med hela traktens thaikvinnor involverade i dramat. Detta trots att Frillan dementerat, sagt att det var ett skämt och bett om ursäkt!

Frillan
Citera
2015-01-11, 01:43
Medlem
Jag har en intressant fråga som jag länge funderat på men som jag inte hittat ett svar på, ni kanske vet:

Finns det andra massagesalonger förutom thaisalonger som ger HE? Åtminstone HJ? Dvs. andra förutom thailändskor.

Jag vet att det finns en afrikanska som ger HJ, men finns det andra?

Skulle verkligen uppskatta svaret.
Citera
2015-01-11, 16:00
Medlem
Hallå allihopa.

Eftersom jag länge önskat massage och är svag i knäna för thaidamer så funderar jag på att prova massagen och gärna det extra.

Bor i Malmö och undrar om det finns något man bör tänka på?

Hur ökar jag chansen att salongen erbjuder det jag söker efter? Något speciellt jag bör göra för att "visa" vad jag vill?

Är tjänsterna något att hänga i julgranen? Vill ju gärna inte att det ska vara en orgasmjakt där tjejerna gör allt för att det ska gå så fort med möjligt snarare än kvalité.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in