2013-11-03, 12:43
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Kallafakta i kväll 19:30

Undra hur många här ifrån som kommer att vara filmade eller känna igen sig i programmet i kväll
Jag känner mig rätt safe eftersom inriktningen verkar vara snygga grabbar i ung ålder, en kategori jag inte tillhör

Vet inte ens om jag kommer att orka titta och lyssna på PK-medias vinklade propaganda dock. Blir bara trött och uppgiven.
Citera
2013-11-03, 12:59
Medlem
nej jag är inte heller,
men det har ju kommit "in en del nya unga" i denna hobby
Citera
2013-11-03, 12:59
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Kallafakta i kväll 19:30

Undra hur många här ifrån som kommer att vara filmade eller känna igen sig i programmet i kväll
Måste de inte skugga ansiktet eller förvränga rösten i fall de filmat dig i smyg? Annars tror jag de behöver din tillåtelse för att visa upp dig i tv.

Så om någon här inte medvetet skrivit på en sådan tillåtelse räkna med att du låter som en grammofonskiva på lååångsam hastighet.

Uppdate: verkar inte så fokuserat på thaimassage.
Citat:
Sexhandeln sprider sig till nya grupper. Kalla Fakta har granskat mejltrafiken i Skandinaviens största sexköpssajt. Det visar sig att dagens sexköpare är betydligt yngre än vad som tidigare var känt.
http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/svenska-sexköpare-allt-yngre-2479830

Och ja, alla låter som slöa skivor och är helt bortpixlade om de ens hinner synas i bild. Så förutsatt att man inte har väldigt utmärkande kläder kommer ingen känna igen sig själv ens. Möjligtvis killen med bar överkropp och bygghjälm ligger risigt till, vi ser ju alla ut som våra avatarer eller hur?
Senast redigerad av Fidelio69 2013-11-03 kl. 13:16.
Citera
2013-11-03, 14:25
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69

Uppdate: verkar inte så fokuserat på thaimassage.

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/svenska-sexköpare-allt-yngre-2479830

Tänker inte heller se på skiten, som för övrigt har en egen tråd här:

https://www.flashback.org/t2249588
Citera
2013-11-05, 06:53
Medlem
BlueStars avatar
Ett flertal inlägg om handlar om ett mer eller mindre uttalat beroende av köp av thaimassage med extratjänster har brutits ut och flyttats till Psykisk hälsa där diskussionen mer hör hemma:

https://www.flashback.org/t2252370

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2013-11-05, 21:32
Medlem
Mr.Noodless avatar
Testade på massage förra veckan och fick då ett HJ men hon kunde erbjuda BJ men jag hade ingen kondom så jag kände att dte inte var värt risken hur brukar ni göra när det kommer till BJ?
Citera
2013-11-05, 23:20
Bannlyst
För att ta upp en seriös kommentar i detta ämne;

Nu är det hårdkörning skattemyndighet/polis. Lagensväktare/polisen kommer ju ingenstans, men skattemyndigheten har diverse trumfkort för att sätta dit thaisalongerna. Det är ju inte olagligt att runka av och t o m knulla med kunder på salongerna. Det är bara olagligt för dom stackars kunderna.

Men nåde den salongsinnehavarinna som inte bongar in varje kund och kan redovisa det mot peersonalförteckning eller fakturering från enskild näringsidkare.

Så - kontentan av myndighetsförföljelsen är att om salongsinnehavarinnan vid inspektion har tillfälligt besökande döttrar, kusiner, fan o hennes moster i salongen som bara har besöksvisum så ska deras "utbildning och praktik" -timmar bongas in i kassaregistret. Så måste mamasan göra en överenskommelse med den nära släktingen ifråga att deras förtjänst på utfört arbete enbart kommer från extratjänst eller också måste mamasan betala 100-ingen för utförd seriös massage ur den egna privata fickan.

Vad gäller dom som har arbets- och uppehållstillstånd och därmed folkbokföringsnummer i Sverige ska mamasan se till att skaffa dom godkännande för F-skatt så att dom kan fakturera mamasan dom seriösa timmarna. Eller upprätta anställningsavtal. Smidigast för mamasan är att anlita den egna företagaren.

Om inte, går det snart åt helvete med dom flesta salongerna.
Citera
2013-11-05, 23:36
Medlem
Nu är man själv biten av gula febern så jävla skönt med massage Men är det någon som fått massage av någon Ladyboy och blivit erbjuden något skönt ?
Citera
2013-11-06, 09:43
Medlem
Blir inte så mycket massage för mig nu för tiden (tid/pengar är väl anledningen) vilket är trist. Saknar att besöka nya ställen då spänningen inför vad som kommer ske är det bästa. Tror jag har 2 besök senaste halvåret bara.(varav den ena riktigt bra iallafall)

Under alla besöken har man nog lyckats beta av det mesta som kan erbjudas. Men undrar som en del andra om det finns ladyboys som masserar? Det är kvar på min lista att beta av. Så finns dom eller är det bara rykten?
Citera
2013-11-06, 11:11
Medlem
Någon med erfarerenhet boende i malmö som har varit på stället på köpenhamnsvägen ?
Citera
2013-11-06, 17:26
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagorlundanormal
För att ta upp en seriös kommentar i detta ämne;

Nu är det hårdkörning skattemyndighet/polis. Lagensväktare/polisen kommer ju ingenstans, men skattemyndigheten har diverse trumfkort för att sätta dit thaisalongerna. Det är ju inte olagligt att runka av och t o m knulla med kunder på salongerna. Det är bara olagligt för dom stackars kunderna.

Men nåde den salongsinnehavarinna som inte bongar in varje kund och kan redovisa det mot peersonalförteckning eller fakturering från enskild näringsidkare.

Så - kontentan av myndighetsförföljelsen är att om salongsinnehavarinnan vid inspektion har tillfälligt besökande döttrar, kusiner, fan o hennes moster i salongen som bara har besöksvisum så ska deras "utbildning och praktik" -timmar bongas in i kassaregistret. Så måste mamasan göra en överenskommelse med den nära släktingen ifråga att deras förtjänst på utfört arbete enbart kommer från extratjänst eller också måste mamasan betala 100-ingen för utförd seriös massage ur den egna privata fickan.

Vad gäller dom som har arbets- och uppehållstillstånd och därmed folkbokföringsnummer i Sverige ska mamasan se till att skaffa dom godkännande för F-skatt så att dom kan fakturera mamasan dom seriösa timmarna. Eller upprätta anställningsavtal. Smidigast för mamasan är att anlita den egna företagaren.

Om inte, går det snart åt helvete med dom flesta salongerna.
Vet inte riktigt vart du vill komma, men så är det ju för alla företagare i Sverige. Menar du att Skattverket ska se mellan fingrarna när det gäller thaimassager? Lite svårt att hänga med i vad du menar i ditt inlägg.
Citera
2013-11-06, 19:24
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Vet inte riktigt vart du vill komma, men så är det ju för alla företagare i Sverige. Menar du att Skattverket ska se mellan fingrarna när det gäller thaimassager? Lite svårt att hänga med i vad du menar i ditt inlägg.
Han menar att då de genomfört dessa razzior så blir vi utan knulla
Lägg i ett par knivar till i lådan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in