2015-01-11, 11:53
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av KattC
Grymt då kommer där att ligga 3 bra butiker nere i Öresundsregionen. Är det så stort intresse för kläderna där nere? Om inte Sweet and Tender kommer online så lär Borstahusen Clothing göra konkurrensen stenhård för dem.

Vem av CC killarna är det H*nsson eller M*ggan? Träffade dom på Casual Clothing för något år sedan. Super trevliga killar oavsett vem av dom som kommer ha butiken i Borstahusen.

H*nsson.
Citera
2015-01-11, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
H*nsson.

Vad häftigt och kan tänka mig att M*ggan kommer att ha ett finger med i spelet där. Får ta mig dit till våren och hälsa på.
Citera
2015-01-11, 12:03
Medlem
Citat:
Grymt då kommer där att ligga 3 bra butiker nere i Öresundsregionen. Är det så stort intresse för kläderna där nere? Om inte Sweet and Tender kommer online så lär Borstahusen Clothing göra konkurrensen stenhård för dem.

Vem av CC killarna är det H*nsson eller M*ggan? Träffade dom på Casual Clothing för något år sedan. Super trevliga killar oavsett vem av dom som kommer ha butiken i Borstahusen.

Ja, visst finns det stort intresse nere i söder! Framförallt då jag tror att BC kommer öppna upp sin webbutik innan S&T gör det, om de sistnämnda öht. kommer att starta någon webbutik.

Och ja, det är H*nsson som ska vara en av killarna. Vill minnas att han är uppvuxen i Borstahusen nämligen..
Citera
2015-01-11, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceefyra
Den funkar finfint för min del, den har inte gått live ännu verkar det som men domänen verkar vara betald för och där ligger ett meddelande från butiken.

Är det inte forcasuals.com? Eller har man bytt?
Citera
2015-01-11, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Är det inte forcasuals.com? Eller har man bytt?

www.borstahusenclothing.com har jag läst. Hörde att forcasuals.com skulle vara ett samarbete mellan c*sualscene och då H*nsson från Casual Clothing och ska endast sälja barnkläder från Stone Island Junior, C.P Company U16 mm stod det något om på OA.
Citera
2015-01-11, 16:04
Medlem
Citat:
www.borstahusenclothing.com har jag läst. Hörde att forcasuals.com skulle vara ett samarbete mellan c*sualscene och då H*nsson från Casual Clothing och ska endast sälja barnkläder från Stone Island Junior, C.P Company U16 mm stod det något om på OA.

Som jag har förstått det så var forcasuals.com endast ett tidigt arbetsnamn som de ändrade till borstahusenclothing.se Tror därför att det förstnämnda aldrig kommer att se dagens ljus om jag ska vara ärlig..
Citera
2015-01-11, 16:09
Medlem
Chefjhns avatar
Citat:
Ligger inte Borstahusen väldigt nära Sweet and Tender i Helsingborg?
Beror på vad du menar med nära.. Borstahusen tillhör Landskrona. Avståndet är uppskattningsvis 15min med bil.
Edit: Såg inte att det fanns en sida till, så svaret har du visst redan fått
Senast redigerad av Chefjhn 2015-01-11 kl. 16:22.
Citera
2015-01-12, 04:02
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Kanske fel tråd men många CP och SI-jackor är ju impregnerade. Har en urtvättad CP som blir dyngsur om det regnar kraftigt. Vad ska jag använda för spray för att få den vattentät igen? Någon som kan tipsa om en bra produkt?

Tog mig lång tid innan jag hittade de bästa produkterna för skor. Är därför jag frågar här och inte bara köper första bästa.
Citera
2015-01-12, 21:04
Medlem
Hur är Paul&Shark i storlek? Hört att de är stora i storlekarna nämligen trots att det är italienskt... Jag har L i samtliga SI tröjor(skulle nog kunna ha m. Jag har en sweatshirt från årets nemeN(m sitter perfekt, kan inte ha s). Länkar två stycken tröjor från terrace, en i S och en i M, det är segt att returnera liksom, och det är bråttom.

Så om man har L i SI vad bör man ha i P&S?

http://www.terrace.se/sv/articles/2.22.4701/paulshark-mens-knitted-sweater-navy

http://www.terrace.se/sv/articles/2.22.4702/paulshark-mens-knitted-roundneck-grey
Citera
2015-01-12, 21:21
Medlem
Ska besöka London nu i vår och hoppas på att hinna besöka lite casualaffärer, och med detta sagt vill jag jättegärna att ni delar med er vilka casualaffärer det finns i London.
Mvh
Senast redigerad av Laidblakz 2015-01-12 kl. 21:24.
Citera
2015-01-13, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidblakz
Ska besöka London nu i vår och hoppas på att hinna besöka lite casualaffärer, och med detta sagt vill jag jättegärna att ni delar med er vilka casualaffärer det finns i London.
Mvh

SI flagships och http://www.stoneisland.co.uk/pages/stockists

Flera av de butikerna som listas i London har ju fler casualmärken med.
Citera
2015-01-13, 09:49
Medlem
Phil.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Hur är Paul&Shark i storlek? Hört att de är stora i storlekarna nämligen trots att det är italienskt... Jag har L i samtliga SI tröjor(skulle nog kunna ha m. Jag har en sweatshirt från årets nemeN(m sitter perfekt, kan inte ha s). Länkar två stycken tröjor från terrace, en i S och en i M, det är segt att returnera liksom, och det är bråttom.

Så om man har L i SI vad bör man ha i P&S?

http://www.terrace.se/sv/articles/2.22.4701/paulshark-mens-knitted-sweater-navy

http://www.terrace.se/sv/articles/2.22.4702/paulshark-mens-knitted-roundneck-grey
Jag skulle säga S.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in