2015-01-08, 11:03
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Är 180 cm, 76kg och normalbyggd. Ska jag köra på stl M eller L till Stone Island rundhalsad tröja? Gillar när det sitter relativt slim men vill kunna ha en skjorta under. Har börjat träna mer så lär tyvärr gå upp i storlek om ett tag men har fått ett överta ett oanvänt presentkort på en hemsida så tänkte slå till nu.

CP har samma storlekar som S.I? Nemen?

Har tidigare mest kört på mer brittiska märken som har andra storlekar men har blivit mer fascinerad av de italienska märkena.
Beror lite på vilken typ av tröja det är. Jag kör xl på SI rundhalsade, en sitter rätt löst men de andra två tight. Skulle lätt ta L med dina mått.

CP är same same men precis som med SI får man akta sig lite för att vissa plagg är väldigt korta.
Citera
2015-01-08, 11:22
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Beror lite på vilken typ av tröja det är. Jag kör xl på SI rundhalsade, en sitter rätt löst men de andra två tight. Skulle lätt ta L med dina mått.

CP är same same men precis som med SI får man akta sig lite för att vissa plagg är väldigt korta.

Ok tack!
Citera
2015-01-08, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Tycker det är sjukt hur olika det där är, jag är 190 cm och 80 kg och kör L. En sitter tight en sitter löst.
Jag skulle säga att han absolut skulle ta M.
Citera
2015-01-08, 15:32
Awaiting Email Confirmation
.
Citera
2015-01-08, 17:20
Medlem
Wunderbaum91s avatar
Vad tycker folket om nya SI-kläderna som finns att köpa på Terrace nu?
Citera
2015-01-08, 23:00
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wunderbaum91
Vad tycker folket om nya SI-kläderna som finns att köpa på Terrace nu?
Denna är väl helt okej, lite likt stilen på en bomberjacka.
http://www.terrace.se/sv/articles/2.17.4845/stone-island-621540223-v0065
Citera
2015-01-10, 23:59
Medlem
Såg att det hade snackats lite om Borstahusen Clothing lite längre bak i tråden..
fick höra av en polare idag att det tydligen börjar röra på sig för dom nu! Skulle enligt honom öppna i början på mars nån gång. Vad tror ni om det? Kul med folk som vågar satsa och öppna nytt tycker jag!

Edit: Hittade deras fb-sida om någon skulle tycka det var intressant! https://www.facebook.com/BorstahusenClothing
Citera
2015-01-11, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceefyra
Såg att det hade snackats lite om Borstahusen Clothing lite längre bak i tråden..
fick höra av en polare idag att det tydligen börjar röra på sig för dom nu! Skulle enligt honom öppna i början på mars nån gång. Vad tror ni om det? Kul med folk som vågar satsa och öppna nytt tycker jag!

Edit: Hittade deras fb-sida om någon skulle tycka det var intressant! https://www.facebook.com/BorstahusenClothing

Ja, det kanske rör på sig, men hemsidan är nu mer spärrad... De verkar inte ha pröjsat för domänen?
Citera
2015-01-11, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Ja, det kanske rör på sig, men hemsidan är nu mer spärrad... De verkar inte ha pröjsat för domänen?

Ser ut som dom jobbar med den och jag hörde att den skulle lanseras snart. Väldigt väldigt spännande med en ny butik. Är det Casual Clothing som äger denna butiken men öppnar upp i Sverige? Ligger inte Borstahusen väldigt nära Sweet and Tender i Helsingborg?
Citera
2015-01-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg

Den funkar finfint för min del, den har inte gått live ännu verkar det som men domänen verkar vara betald för och där ligger ett meddelande från butiken.
Citera
2015-01-11, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattC
Ser ut som dom jobbar med den och jag hörde att den skulle lanseras snart. Väldigt väldigt spännande med en ny butik. Är det Casual Clothing som äger denna butiken men öppnar upp i Sverige? Ligger inte Borstahusen väldigt nära Sweet and Tender i Helsingborg?

Vad jag har hört så har CC inget samröre med denna butiken. Förutom att en av de delaktiga i BC jobbat på CC förut. Borstahusen ligger i Landskrona, så det är väl ca 2 mil söder om Helsingborg och Sweet & Tender.
Citera
2015-01-11, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceefyra
Vad jag har hört så har CC inget samröre med denna butiken. Förutom att en av de delaktiga i BC jobbat på CC förut. Borstahusen ligger i Landskrona, så det är väl ca 2 mil söder om Helsingborg och Sweet & Tender.

Grymt då kommer där att ligga 3 bra butiker nere i Öresundsregionen. Är det så stort intresse för kläderna där nere? Om inte Sweet and Tender kommer online så lär Borstahusen Clothing göra konkurrensen stenhård för dem.

Vem av CC killarna är det H*nsson eller M*ggan? Träffade dom på Casual Clothing för något år sedan. Super trevliga killar oavsett vem av dom som kommer ha butiken i Borstahusen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in