Citat:
Ursprungligen postat av
Bman1122
jag har tränat seriöst från och till i 10 år, har haft vissa uppehåll.. du får väl betvivla hur mkt du vill, men varför skulle jag ljuga om de ? fattar som inte poängen med det.... jag har ingen koll på aas därför jag skriver frågor här, de är väl de som är meningen med en tråd om nybörjarfrågor ! ja försöker läsa så mycket jag hinner, och sen har jag lite frågor på det ? de är väl fan bättre jag frågar än att jag bara chansar, om någon skriver du ska blanda oxar testo winnar osv din första kur. de är ju inte som att jag gör det bara för att någon skriver, jag lyssnar på vad folk säger, och ger mig för tips, sen läser jag på och ser om det kan stämma..... // Bman
Okej så du säger alltså att du tränade seriöst när du var 15 år gammal. Snyggt.
Nåväl. Snacka inte bord dig själv nu pojk. Den här tråden är absolut till för nybörjare som behöver hjälp, men som så många gånger förr missbrukas tråden av lata opålästa snorungar som repeterar samma satans noobfrågor och bara sitter å gapar efter svar som en annan fågelunge gapar efter mat.
Börja i rätt ände och läs det som redan är skrivet. Det kommer ta mer än 1h för dig att bilda dig en uppfattning, det är bara att inse. Om du sedan har en fråga om något du inte förstår eller får ihop utifrån det du läst så är detta helt rätt tråd för dig att söka svar.
De frågor du ställde är bara så jävla basic att det vittnar om hur lite du har försökt bilda dig i ämnet.
/aKAY