2015-01-10, 23:07
Medlem
Aj då. Trodde man slapp de värsta biverkningarna om man körde på lägre doser. Nej det blir o spara dom då till det verkligen kan behövas
Citera
2015-01-10, 23:48
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDonkey
Hej! (ny inom ämnet)

Jag har en fråga angående längden på sin kur. Läser att man oftast ligger runt 12-16 veckor på sin kur, Vad kommer det sig att man inte väljer att köra längre ? Går det inte ligga on hela tiden eller tar kroppen för mycket stryk eller avtar effekten ? Vet att folk ligger on många år men varför väljer dom flesta att inte göra de ?

Jag tänker på tex om man ligger on 16v sen off i tex 16v. Tappar man inte av det man byggt upp under dom första 16 veckorna ?.. Såklart äter/sover/tränar man på sin off tid med man måste ju ändå känna sig väldigt svag ?

Jag tror inte riktigt att du förstår vilken invecklad fråga du ställde. Svaret hade varit svårt att få plats med i en vettig längd för ett inlägg.
Det enda enkla svaret till 1 utav frågorna är gällande varför man helst inte kör längre kurer. Detta handlar om att när du kurar så stängs kroppens egna testoproduktion ned. Ju längre systemet är nedstängt desto svårare blir det sedan för systemet att återhämta den endogena, alltså egna, produktionen. Vill det sig riktigt illa så återhämtar systemet sig aldrig till fullo, vilket är en anledning till att äldre kroppsbyggare idag får hormonersättningsprogram.

Om du verkligen är intresserad så finns det gott om information skrivet på f12 för dig att söka dina svar i.

/aKAY

Citat:
Ursprungligen postat av KurtKrut
Aj då. Trodde man slapp de värsta biverkningarna om man körde på lägre doser. Nej det blir o spara dom då till det verkligen kan behövas

Vilket då borde vara aldrig såtillvida du inte har planer på att flexa till discodunk på en scen.
Citera
2015-01-11, 01:21
Medlem
tjaa ska beställa grejjer och börja min första kur och har inte så mycket koll på de här med aas, förutom de jag läst på forum osv.. men det jag har kommit fram till att jag ska köra på är följande

Masteron och Testosteron Propionate. jag har tänkt kombinera dom 2.

Är de en bra kombo ? eller är jag helt ute och cycklar ?
Hur länge bör jag kura ?
vad ska jag använda när jag kliver av kuren ?

Jag har Styrketränat från och till ganska seriöst dom senaste 10 åren, jag är 25 år , min nuvarande vikt är 90 kilo, brukar träna 4ggr i veckan. min tanke är att träna 6 dagar i veckan när jag börjar kura.
En av sakerna jag vill att kuren ska ge mig är snabbare återhämtning av musklerna så att jag kan träna 6 dagar i veckan stenhårda pass. jag är ute efter muskelökning både volym och styrka. jag vill även få bort lite underhudsfett !

Hoppas ni förstår vad jag menar, är väldigt tacksam för svar och synpunkter på hur jag ska lägga upp de här.

Tack på förhand !
Citera
2015-01-11, 01:25
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bman1122
!

Kör endast ett prepp i din första kur. Dumt att blanda 2 ifall du får biverkningar så vet du inte vilket prepp som du fick biverkningar av. Testo P eller Testo E skulle jag säga som första kur.
Citera
2015-01-11, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Kör endast ett prepp i din första kur. Dumt att blanda 2 ifall du får biverkningar så vet du inte vilket prepp som du fick biverkningar av. Testo P eller Testo E skulle jag säga som första kur.

okej, vad är det för skillnad på testo P och testo E ?
Citera
2015-01-11, 09:21
Medlem
Citat:
okej, vad är det för skillnad på testo P och testo E ?

Esterlängden, läs på latmask.

/ Mvh
Citera
2015-01-11, 11:28
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
tjaa ska beställa grejjer och börja min första kur och har inte så mycket koll på de här med aas, förutom de jag läst på forum osv.. men det jag har kommit fram till att jag ska köra på är följande

Är de en bra kombo ? eller är jag helt ute och cycklar ?
Hur länge bör jag kura ?
vad ska jag använda när jag kliver av kuren ?

Jag har Styrketränat från och till ganska seriöst dom senaste 10 åren, jag är 25 år , min nuvarande vikt är 90 kilo, brukar träna 4ggr i veckan. min tanke är att träna 6 dagar i veckan när jag börjar kura.
En av sakerna jag vill att kuren ska ge mig är snabbare återhämtning av musklerna så att jag kan träna 6 dagar i veckan stenhårda pass. jag är ute efter muskelökning både volym och styrka. jag vill även få bort lite underhudsfett !

Hoppas ni förstår vad jag menar, är väldigt tacksam för svar och synpunkter på hur jag ska lägga upp de här.

Tack på förhand !

Jag har en synpunkt: Det är fan skrämmande att läsa vad du skriver. Fattar du inte att detta inte är leksaker? Du har minsann bestämt dig för att du ska kura men du har inte den blekaste om vad som gäller eller vad du ger dig in på så du lägger över beslutet i händerna på människor som du aldrig träffat som dessutom är helt anonyma.
Skärp till dig nu för fan.
Betvivlar även starkt att du har tränat gym seriöst i 10 år när du är 25.

När din egna kunskapsnivå är så pass låg att du inte vet hur du bör lägga upp kuren så tänker inte jag ge dig ett enda tips iaf. Eller jo, ett tips ska du få; LÄS PÅ för helvete.

Mvh

/aKAY

Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup

Denna ständiga upprapning.. Så vad är det för skillnad egentligen om man har kört testo innan masten? Jag menar, om man kör testo + mast första gången man kurar å något börjar balla ur så är det ju bara att kliva av. Spelar ju knappast någon roll att man kört enbart testo en gång innan. Samma gäller även testo/EQ.
Det känns lika genomtänkt som att rapa upp mantrat om att man ska va påläst för då är allt lugnt. Typ som att 50mg dbol ed inte bli lika levergiftigt "för jag har minsann läst på".
Min kompis stackade testo, primo och mast som förstakur. Gick hur bra som helst. Kan även garantera dig att med överinsyn från undertecknad så var säkerheten på hans kur större än vad de flesta här har på sina testo-kurer.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-01-11, 13:44
Medlem
Någon som har ett tips på kur för tjej?
Är en tjej på snart 22år hålla på med träning sen 15års ålder gick över till gymmet vid 17års ålder och sen dess levt seriöst tränat utan uppehåll. Stått på scen en gång å vill upp igen dock i högre klasser... e 170/72/15.2bf.
Prövat mildare kurer på anavar och t4..
vet var allt innebär biverkningar m.m. vill gärna ha tips på ett bra aas där biverkningarna e få men muskelökningarna e höga. Synpunkter om tjejer på aas undanbedes. Tack på förhand
Citera
2015-01-11, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
Någon som har ett tips på kur för tjej?
Är en tjej på snart 22år hålla på med träning sen 15års ålder gick över till gymmet vid 17års ålder och sen dess levt seriöst tränat utan uppehåll. Stått på scen en gång å vill upp igen dock i högre klasser... e 170/72/15.2bf.
Prövat mildare kurer på anavar och t4..
vet var allt innebär biverkningar m.m. vill gärna ha tips på ett bra aas där biverkningarna e få men muskelökningarna e höga. Synpunkter om tjejer på aas undanbedes. Tack på förhand

Har du testat primobolan?
Citera
2015-01-11, 14:36
Medlem
Nej dock vill ja ha ngt som inte har för lång spårningtid då ja vill upp på scen igen detta året
Citera
2015-01-11, 14:39
Medlem
Känner dock att ja vill gå "all in" då jag vill komma ngn värt inom kroppsbyggning. Ägnar alldeles för mycket tid på både mat och träning för att inte ta. Varken dricker eller e ute... fasta måltider/tränings dagar oavsett väder högtider.
Citera
2015-01-11, 14:49
Medlem
Kör testo e 250mg e4d men fick aldrig min beställning förra veckan så sitter utan verktyg.

Kan tidigast köra imorgon alltså 6e dagen. Antar att det inte gör speciellt mycket och bara rulla på som vanligt efter det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in