Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Du tycker bara, det är din fulla rätt att göra det, men varför kan du inte utveckla ditt tyckande med underbyggda resonemang, jag tycker att det är klent och talande för en viss personlighetstyp, jag tror att du inte är intellektuell, en indoktrinerad skrabba som inte kan tänka utanför dina egna referensramar och ta åt dig av vad andra säger. Du har helt enkelt fått för dig att du vet allt som finns att veta, inget mer finns att lägga till din sanning, på den grunden uttalar du dig. Förskräckligt naivt och talande, du är ett wt-pucko tror jag, förmodligen anställd inom det offentliga, socialdemokrat och cirkelledare på ABF.
Det flesta konspirationsteoretiker förstår inte den verklighet de lever i, de frågar grundläggande frågor av ren dumhet och de förstår inte svaren och ser ingen logik på grund av bristande intelligens och du har varit ett lysande exempel på en uppmärksamhetskåt rättshaverist som har svårt att förstå.
Citat:
Du uttalar dig som om du vet vad den här attacken handlar om, du vet inte, kan endast tro om du inte är involverad på något vis vilket jag är helt övertygad om att du inte är.
Jag antar till din fördel att du inte vet vad ordet "involverad" har för innebörd.
Citat:
Ditt harplande i flertalet trådar tyder på att du tror dig sitta inne på sanningen. Det är din fulla rätt att tro så och även uttrycka det, men det gör dig inte till en sanningssägare, ty du har inga bevis för det du påstår, än mindre argument för din uppfattning.
Ett bra exempel på dina kommentarer i de här trådarna, du bara svamlar om "bevis", "argument" utan att kunna ge exempel som du motargumenterar.
Citat:
Du häcklar seriöst debatterande personer i trådar kopplade till terrorattacken utan att bemöta dem med seriösa argument, mycket uselt tycker jag. Vad din agenda är vet inte jag, men uppriktig och allvarligt menad är den knappast, det är min uppfattning, snarare enbart ett uttryck för en vilja att synas, vad vill du egentligen?
Jag häcklar oseriösa debattörer som inte bidrar utan skräpar ned trådar med sitt ointelligenta trams och svammel, när de dessutom påstår att deras okunskap är någon form av kunskap om vad som
egentligen hänt är det såklart provocerande, speciellt när dessa som i ditt fall inte kommer med någon teori utan bara mumlar om "det gick inte till så" "nej det stämmer inte.."
Citat:
Vad menar du med att terrorattacken är simpel? Lösryckt skitprat tycker jag därför att du inte redovisar varför du anser att det är en simpel attack. Förmodligen är det här din begränsning ligger, du tycker men kan inte på ett moget sätt förklara varför.
Motiven, utförandet... inget är ett mysterium. Vi har sett det många gånger förut. RAF är ett bra exempel.