Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Nej, det tog ett tag innan de visste något och din logik är fortfarande frånvarande. Staten ser dig inte sitta i garderoben med din foliehatt, lika lite som de har koll på alla islamisters planer som baseras på deras misslyckade liv som rättshaverister och losers.
"Sånt" och "programmerad", mr antisemit. Jag är väldigt fri till skillnad mot de som brukar lida av vanföreställningar som till exempel antisemiter och andra foliehattar.
Denna terrorattack är väldigt simpel. Du har till exempel inte lyckats komma med någon teori, har du någon spännande antisemitisk teori om dessa islamister och deras brott?
Din logik är väldigt dålig, du stavar illa och rapar en massa konspirationsteorier. Aj aj. Du har mitt medlidande! Hoppas du kryar på dig.
Du tycker bara, det är din fulla rätt att göra det, men varför kan du inte utveckla ditt tyckande med underbyggda resonemang, jag tycker att det är klent och talande för en viss personlighetstyp, jag tror att du inte är intellektuell, en indoktrinerad skrabba som inte kan tänka utanför dina egna referensramar och ta åt dig av vad andra säger. Du har helt enkelt fått för dig att du vet allt som finns att veta, inget mer finns att lägga till din sanning, på den grunden uttalar du dig. Förskräckligt naivt och talande, du är ett wt-pucko tror jag, förmodligen anställd inom det offentliga, socialdemokrat och cirkelledare på ABF.
Du uttalar dig som om du vet vad den här attacken handlar om, du vet inte, kan endast tro om du inte är involverad på något vis vilket jag är helt övertygad om att du inte är. Ditt harplande i flertalet trådar tyder på att du tror dig sitta inne på sanningen. Det är din fulla rätt att tro så och även uttrycka det, men det gör dig inte till en sanningssägare, ty du har inga bevis för det du påstår, än mindre argument för din uppfattning.
Du häcklar seriöst debatterande personer i trådar kopplade till terrorattacken utan att bemöta dem med seriösa argument, mycket uselt tycker jag. Vad din agenda är vet inte jag, men uppriktig och allvarligt menad är den knappast, det är min uppfattning, snarare enbart ett uttryck för en vilja att synas, vad vill du egentligen?
Vad menar du med att terrorattacken är simpel? Lösryckt skitprat tycker jag därför att du inte redovisar varför du anser att det är en simpel attack. Förmodligen är det här din begränsning ligger, du tycker men kan inte på ett moget sätt förklara varför.
Har du någon typ av diagnos på psykisk sjukdom eller är du allmänt bara efterbliven?